Jump to content

תימני צהוב

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About תימני צהוב

  • Birthday 12/09/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. עומר, כולם הבינו שאתה מבסוט על המעבר... יאללה מספיק קצת זהות לא תזיק גם אם האקס פקטור לאליפות והוא לא אתה לא חושב שאתה קצת יותר מדי נונשלנט בעניין ? לקלל אותו בשני ולהרים אותו על הכתפיים ברביעי, באמת ?
  2. אנשים מתעסקים יותר מדי בשמחה לאיד למרות שאני חושב שהבדיחה על חשבוננו לא פחות הפועל 2010 זה כאן
  3. 10 כיסאות משמאל לגוש מתחיל ביזיון שאין לי מילים עליו בני שרמוטות כאלה מה אתם עושים ביציע אנשים מתחננים למנוי שנים לבוא לתת את הנשמה ואתם תדגל של התפאורת עלית שחקנים לא בכבוד שלכם להרים
  4. בוא נפשט את הבעיה אנשים רוצים להגיד שהם מגניבים, ראדיקלים, יושבים ב11 עם הפנטיקס כי סבבה לספר את זה בחוץ לכולם אבל ברגעי המשחק באים וצועקים להוריד דגלים, לא מעודדים, לא משתפים פעולה וחושבים גברים אם לא יסתובבו/ישבו/יקפצו או כל דבר שצריך לעשות באותו רגע נתון בקיצור ישראלים קלאסים ומתחיל להישבר הזין מזה, מה הסרט שאני צריך לריב עם אוהדים שאומרים לאנשים להוריד את הדגל, ולהגיד להם שיזדיינו ל8/13 אם בא להם לראות משחק בישיבה בכיוף לרענן קצת את המנויים יעשה רק טוב לדעתי
  5. רק לצעוק דגל דגל ולריב בתוך עצמנו כמה מאכזב
  6. בכיין, שם זין מתחילת העונה ונראה שמתעסק בהרבה שטויות לא מתבאס לרגע אם הוא עוזב
  7. אלוף העולם בסטנגה מת שיכבוש
  8. אנשים חייבים להבין שלא כל דבר שמפורסם באתרי התקשורת על ידי אושיות זניחות כאלה ואחרות הוא עובדות, ולהפסיק להגיד אמן לכל פסקה של הכתבים הזניחים האלה שלא מבינים דבר וחצי דבר מהחיים שלהם.
  9. דגל פריסה מהסרטים עידוד הכי גרוע שאני זוכר
  10. היה סביר אבל האדום לעותמן מאה אחוז הקהל
  11. אגב, לא כתבתי שום דבר מתוך ימיניות קיצונית או בכלל דעה פוליטית, פשוט קצת מוזר בעיני שגוף שלא קשור לכדורגל יחליט מה כן ומה לא ישירו העיקר על "יד ושם" וכו' של הפועל לא קונסים, אתם לא מרגישים שטיפה עובדים עליכם ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.