Jump to content

king robben

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

2 Followers

Recent Profile Visitors

2,695 profile views
  1. ...here we go הנה, כבר האזרחים "הגאונים" של מדינת ישראל, הבינו שמי שבכלל אחראי על ההפגנה אלו ארגוני "השמאל".
  2. הדבר היחיד שברור לי זה שזה ייגמר בכך ששוב יאשימו את השמאל שמנסה לעשות מלחמת אזרחים בעזרת תרומות של אנטישמיים מחו"ל וביבי "המלך" הציל את המצב.
  3. לא, אתה לא כמוהם אתה רק קורא לחיילי צה"ל בעבר ובהווה בוגדים. בקטנה.
  4. אותי רק מעניין דבר אחד, איך מצביעי ביבי היו מרגישים אם הם היו אזרחים בצרפת או בגרמניה והנשיא או הנשיאה היו אומרים עליכם "המצביעים היהודים נעים בכמויות אל הקלפי, השלטון שלנו בסכנה" האם זה היה פוגע בכם או שזה נראה לכם לגיטימי?
  5. כל הכבוד? מעבר לזה שאירועים כאלה רק יוצרים תגובה הפוכה ומחזקים אותה ואת מפלגתה, אתה צריך להתבייש באירועים כאלה, מה שמבדיל בינינו לבין המדינות באזור הוא שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית. אני גם לא מסכים עם עמדותיה של זועבי אבל יש לה זכות להביע את עמדתה מבלי שינקטו באלימות מכוערת נגדה.
  6. היא מציעה להחזיר יהודים הביתה למדינת ישראל וליברמן מציע לגרש אזרחי ישראל מביתם, זה ההבדל.
  7. רק שארה"ב תפסיק להטיל את הוטו, (וזה יקרה אם אם ביבי יבחר) ואזרחי ישראל יחוו את מה שחווים החקלאים בבקעת הירדן אולי אנשים יתעוררו וזאת למרות שההיסטוריה מראה שכאשר לאנשים קשה כלכלית הם רק מקצינים עוד יותר...
  8. האינטרס שלהם פה (ושלנו) הוא שתקום מדינה פלסטינית, הם הבינו עם מי יש להם עסק פה והם יסירו את הוטו אם ביבי יבחר. הסיבה היחידה שהאמריקאים והאירופאים לא פועלים עכשיו זה בגלל שהם לא רוצים ליצור תגובה הפוכה בישראל שתחזק את הימין הקיצוני ואת ביבי. תהיה בטוח שאם ביבי יבחר שוב הם יסירו את הוטו.
  9. במה באה לידי ביטוי "הכריזמה" שלו? בזה שהוא מצליח להתל באנשים קשיי יום עם הבטחות שווא? ראינו איך "הכריזמה" שלו עובדת על מנהיגים בעולם, הבנאדם שנוא באירופה ובארה"ב, אנחנו בדרך להיות מבודדים, וזו רק שאלה של זמן עד שארה"ב תסיר את הוטו ויתחילו פה סנקציות. ממש אחלה כריזמה יש לביבי.
  10. אתה יכול להסביר לי איך מפלגות ציוניות כמו מרצ והעבודה "יחריבו את המדינה"? ממה שאני רואה, מי שרוצים להביא לסוף החלום הציוני ע"י כך שנהפוך מדינה דו לאומית זה דווקא הבית היהודי והליכוד. ההבדל בין הבית היהודי לליכוד הוא שהם לפחות אומרים את זה בגלוי, בעוד שביבי אומר שהוא בעד פתרון שתי המדינות אבל בפועל הוא מקדם את הרעיון של מדינה אחת דו לאומית.
  11. יש לי שאלה לאנשים שמצביעים לבית היהודי. בהנחה שאתם לא גרים בהתנחלויות, איזה אינטרס יש לכם להצביע לבנט? אין לכם בעיה עם זה שישקיעו את כספי המסים שלכם בהתנחלויות, יתגרו בעולם ויביאו לעוד חרמות על ישראל? באמת שאני לא מבין את ההגיון הזה, הוא קנה אותכם עם הססמה האינפנטילית של "האחי" או עם ההתנהלות המביכה שלו "במבצע צוק איתן"?
  12. אותי מעניין האם הפעם הליכוד יועיל בטובו להציג לציבור הבחורים את הדבר "הפעוט" הזה שנקרא מצע. ע"פ ההתנהלות של ראש הממשלה ב6 השנים האחרונות זה גם לא אמור להיות מסובך מידי, המצע צריך להכיל מילה אחת: "הישרדות". כי בלאו הכי זה העיקרון היחידי שעל פיו ביבי פועל.
  13. עוד מהלך יפה של פינקלשטיין, להאשים בכל הכשלים של השלטון (בראשות נתניהו) את השמאל.
  14. מה שכן, צריך להגיד שאפו ענק לפינקלשטיין שהצליח להחדיר לאנשים לראש את הסיסמה "שאין אלטרנטיבה" ולכן צריך לבחור בביבי למרות שהוא נכשל בכל חזית אפשרית.
  15. מעניין אותי לדעת מדוע אנשים הולכים לשים ליכוד בקלפי. האם זה בגלל "ההצלחה" של מבצע "צוק נדל"ן"? האם זה בגלל שישראל מקום ראשון בפערים חברתיים בעולם המערבי? האם זה בגלל שימור היחסים "הנהדרים" שלנו עם מדינות אירופה וארה"ב? האם זה בגלל ששיעור העוני בישראל הוא הגבוה ביותר מבין כל הכלכלות המפותחות? פשוט לא להאמין איך המוכר רהיטים הדפ"ר הזה מצליח לעבוד על הציבור פעם אחר פעם עם הפוזה האינפנטילית שלו....
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.