Jump to content

דולי (ג'ונסון) המקורית

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by דולי (ג'ונסון) המקורית

  1. אמור להכריז על פרישה ולהישאר במערכת..אבל אם איך שג'ורדי התחרפן לאחרונה לכו תדעו..
  2. גם ביין רצה להישאר פה. רק שסנדרלנד הציעו לו חוזה פי 3 יותר גדול ממה שמיץ' משלם לו ומיץ' לא התכוון אפילו להכפיל לו את השכר..אז ביין הלך על הכסף.
  3. חביב אוחיון הוחתם כהשקעה למכירה עתידית. אם לפניי שזה יקרה נספיק לחזות בו כשוער פותח, דיינו!
  4. אכן יש מצב שהוא בדרך לאוסטריה..לכו תדעו. ראיתי את התמונה שלו בבוקר וקיוויתי (מעדיפה מישהו שהשחקנים מכירים ולא ייקח לו זמן להתאקלם שאני גם יודעת שהוא טוב מקצועית) ומי שמפקפק "אבל הוא רק עוזר מאמן" שייזכר באלו שאמרו על אוסקר "אבל הוא רק מאמן נוער"
  5. האפודה החדשה שלו, העלק ורוד כהה מביאה לי את הסעיף
  6. תבוא לקנות במשקאות ר"ג. תגיד לעמית שאני שלחתי אותך ולמה זה מיועד (:
  7. מסתבר שטוכמן לא ראיין את ג'ורדי באופן אישי, אלא שג'ורדי אתמול כינס מסיבת עיתונאים ואישר לפרסם רק היום בשתיים. איזה מלך.
  8. קראתי עכשיו ראיון טרי עם ג'ורדי, נרגעתי. בטח תכף ארגע יותר, כי יתחילו לעלות בעוד אתרים ראיונות איתו. המטרה היא אליפות רביעית ברציפות ולא ליגת האלופות עכשיו ומיד. נרגעתי.
  9. לא זוכרת איפה קראתי, אבל אצל מישהו אמין, יוסיפוף או קופר, אבל לא כתבה טרייה. משהו ישן.
  10. אם אני זוכרת נכון אגב, לטוריחו יש חוזה יפה מאוד לעוד שנתיים. וברור שהגיל שיחק תפקיד אצל חלק מהשחקנים, ובכל זאת, התאכזבתי מאוד מהכושר הגופני בחודש האחרון. מצד שני לגלות ששחקן כמו שפונגין מצליח לסיים משחקים שלמים אחרי שלא קיבל דקות כל העונה, זה מראה לצד השני של ההצלחה של טוריחו ופאקו בתחום. בקיצור, מהחשש לעזיבת טוריחו פתחתי נושא ועשיתי סלט לא קשור.
  11. וואללה נכון, הרגע נזכרתי, הוא לא היה עם סוזה. בכל מקרה, ביותר מידיי משחקים העונה להרבה שחקנים נגמר האוויר, מה שלא היה בשנתיים הקודמות וזה הפריע לי. אם אצל אוסקר, טוריחו היה הסמכות וניהל את העניינים, העונה הוא ביצע הוראות.
  12. ולאחת הסיבות שגרמו כנראה לג'ורדי לוותר על פאקו. הכושר הגופני. אוסקר וסוזה נתנו לטוריחו להוביל ולהיות הסמכות הבלעדתית בתחום. סמכו עליו. ולראייה, שנתיים של שחקנים בכושר גופני לאורך כל העונה, תוך חלוקת כוחות נכונה בהחלטות משלובות ומשותפות של טוריחו עם אוסקר וסוזה. ואז הגיע פאקו וטוריחו ביצע הוראות של פאקו, ולמרות שקצת לא הורגש, כי היריבות מאוד חלשות, הכושר הגופני של השחקנים נפגע העונה והיו המון פציעות של כושר גופני. זה בלט בחודש האחרון מאוד. ובכל זאת הדבר שהכי מפחיד אותי עכשיו, זה לא מי המאמן וכמה זרים ובאיזה עמדות ומי הישראלים, מה שהכי מפחיד זה שפאקו ייקח איתו את טוריחו.
  13. ואוליי לא נותנים לו כסף??!! הקטע שהוא הסכים לחתום רק בתנאי שייתנו לו, אז תהיו סבלנייםםם
  14. אז קרוייף החליט שבן חיים וקרלוס המבוגרים זה סבבה. השאלה אם מוכרים את טיבי ומביאים עוד בלם זר צעיר. או ששלושתם ישחקו ברוטצייה. מה שקרוייף מחליט, מקובל עליי (:
  15. לא מהללי, באיזה טוקבק, אבל שנשמע אמין כביכול חח אם את לאודרופ אני אוהבת, לקומאן אני סוגדת (: אהבתי אותם ממש כשחקנים!
  16. שמעתי משהו קלוש על מיכאל לאודרופ אהובי.
  17. בן חיים בתור חיזוק מהספסל זה אחלה. עכשיו שיביאו בלם זר במקום קרלוס המבוגר והאיטי. בלם זר וטיבי ובן חיים כרוטציה לליגה, זה אחלה. וגם את פריצה ומיטרו חובה להחליף בדגם משוכלל יותר. כמה שאני אוהבת אותם, צריך לדעת מתי לרענן. הגיע הזמן לרענן. חואן פאבלו זו פשרה לעוד עונה שצריך לקבל, כי יש לנו שוערים צעירים לטווח ארוך. נקווה שהמאמן הבא יבין שדור פרץ קשר אחורי ולא בלם. שיתחילו קודם כל מהשינויים האלו ואז ניראה לאן הקבוצה הולכת ואיזה עוד חיזוק וריענון ייעשו.
  18. יש גם מסיבת עיתונאיים ב18:50. מה יש למכבי כל כך חשוב לדווח ממש לפני משחק? נקווה שבשורות פאקו טובות (:
  19. נימני התעקש עליו מקצועית ולא הקשיב לכל הנשמות הטהורות שלא רצו את ייני בקבוצה..
  20. אגב, לא פחות חשוב להזכיר שאחים לסמל מאבדים את שלי. יש נשות קפטנים שמפדחות את עצמן בתוכניות טלויזיה טראשיות ויש את שלי.
  21. קלינגר היה הראשון, נימני ואיווניר גם האמינו, ואז הגיעו אוסקר, סוזה ופאקו. תודה לכם שהתעקשתם, גם כשעל חלקכם הפעילו לחצים להעיף אותו כי הוא אשכנזי חננה שלא הולך לבר מצוות יהיה מוזר בלעדיו, אבל הוא משאיר אותנו בידיים טובות
  22. זה לא שהיינו גרועים כמו שניראה שבכלל לא ניסינו לשחק. פאבלו היחידי שהופיע למשחק למזלנו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.