Jump to content

חיים צהובים

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by חיים צהובים

  1. 17:00, הפועל תל אביב - מכבי נתניה - 1 18:00, הפועל חיפה - בני סכנין - X 18:00, הפועל עכו - עירוני קריית שמונה - 2 18:00, מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע - X יום ראשון: 20:05, הפועל רמת השרון - בית"ר ירושלים - 2 20:50, בני יהודה - מכבי חיפה - 2
  2. אני מבקש, רפי "בולדוג" דהאן.
  3. אצטדיון ארור, אורי כהן בור, עקבתי אחריו בכל המשחקים ששיחק משנה שעברה ועד היום, לא יודע מה ראיתם בבית אבל במגרש הוא בור פתוח, אם בוזגלו עובר לליאז' אנא ממך גדי כרמלי תמצא עוד מחטף כמו הבולדוג רפי ד(א)הן ותביא מגן שמאלי צעיר וסופר מוכשר, אפשר גם אירופאי\אפריקאי\חייזר לא חובה ישראלי רק תקפיאו את סידיבה כי כל עוד הבולדוג משחק ככה לצערי אין לו מקום...
  4. חארקוב או פרטיזן,במקרה הכי גרוע פנא, עזבו אותי מפורלאן\גוטי\קווארסמה ושות'.
  5. למי יש את הטלפון של איווניר ??? פיט שחקן חופשי !!!!!!!!!! שימו לו חוזה נחמד ויאללה יואב יש לך תחרות בעמדה !
  6. תכל'ס, לשים דגל ישראל ליד הדגלים האלה לא שווה הרבה...(להזכירך, הם עדיין תושבי ישראל ומחזיקי דרכון ישראלי...)
  7. בוזגלו תמורת אלרואי, שחקן עם רגל שמאל שיכול לשחק באגף שמאל.( מה שלעולם לא יקרה כי הילד לא מוכן לחתום על חוזה של יותר מעונה אחת ואלרואי גם מרוויח הרבה פחות) ועוד דבר קטן, יעקב שחר שוב הוכיח את גדולתו.
  8. לפחות פעם במשחק תוך כדי ריצה עם שחקן יריב יואב זיו היקר מחליט להפיל את עצמו, יש פה בפורום נושא של משחקים מלאים של מכבי, אתה מוזמן לראות בעצמך, כל משחק ! זה באמת משהו שלא רואים כל יום, שיבדוק, אולי הוא יכול להיכנס לספר שיאי גינס על זה..
  9. מגן שבכל התקפה שם לעצמו רגל ונופל, צר לי, לא מגן ואפילו לא שחקן כדורגל (לכל האנשים שאומרים "יואב זיו לא כזה נורא") ולעניין, ברשימת הקניות של שנה הבאה צריכים להיות שחקנים שמשחקים בעמדות הבאות: מגן שמאלי (רצוי זר ומהיר) קשר שמאלי (רצוי זר ומהיר) זהו, זה הכל.
  10. בNRG מפורסם שמנסים להיפטר ממדוניאנין ולחלוטין התייאשו ממנו. קולאוטי רוצה להישאר (למה לא הוא מרוויח יפה בלשון המעטה) אבל איווניר מנסה לייאש אותו.. יהיה קיץ מעניין שוב...
  11. המכביסטים ביציע איבדו את הצפון.. לא ברור לי איך לעזאזל התשקורת הצליחה לגרום לכולכם לחשוב שהגועל נפש שמעבר לכביש כזה טוב, נוסף על כך לא ברור לי למה אתם ממעיטים כל כך בסגל שכולנו תפסנו את הראש על כל החתמה שבו. אנחנו לא נופלים לא מהגועל ולא מהקופים, ואין שום סיבה "לתת" לקופים את המשחק. אנחנו תמיד צריכים לבוא לנצח, לא משנה מי, מה ואיפה. את הגועל בדרבי, את הקופים בבית\בחוץ ואת מכבי נתניה לעשות 15\15 בפלייאוף העליון ולצאת עם טעם טוב מהעונה המחורבנת הזו.
  12. בושה שאתם טוענים שאתם מכביסטים! מזל שאתם לא מלמדים את הנוער שלנו... מכביזם = לנצח כל משחק! אני דוגל במשחקים הקרובים במכביזם.
  13. שימו לב, בהחמצה הגדולה של עטר, ברק לוי תפס כדור, ושיחרר אותו מהר לזיו, שהתקדם עם הכדור ושלח כדור די מדוייק לעטר. ככה נוצרים מצבים כששוער משחרר את הכדור ביד מהר לשחקן באגף ולא כל הזמן בועט אותו ומביא התקפה של היריבה. סתם משהו ששמתי אליו לב במהלך המשחק וגם עכשיו כשראיתי את התקציר... שטראובר, אם אתה ממשיך לעמוד בשער עוד עונה, כזה ראה וקדש!
  14. לא, בחצי מהדקות שהוא שיחק הוא לא היה מורגש, במשחק האחרון הוא שיחק קצת שוער, עם דגש על קצת. תיזכר במשחק הגביע נגד הפועל פתח תקווה, או במשחק לפני זה נגד הפועל פתח תקווה. הוא שחקן מאוד רך, לא מתאים למרכז המגרש, גם כבד מאוד, לא משחק בנגיעה, לא בועט לשער יותר מדיי, ולא מצטרף להתקפה כקשר אחורי. לא יודע איזה פוטנציאל כולם רואים בו.
  15. משעשע שהובאו לקבוצה כל כך הרבה שחקנים, שני בלמים מחו"ל + בלם ישראלי בכיר. ובסופו של דבר, עולים לשחק עם בלם מהנוער ומגן לא מגן שפתאום הוחלט שהוא בלם... מעניין, מעניין מאוד. לפחות העונה הזו הוכיחה לנו כמה דברים שהיינו אמורים לדעת מראש. 1. שרן ייני כנראה לנצח יישאר מרגרינה ובחיים לא יהיה קשר אחורי טוב, או רלוונטי למשחק. 2. יובל אבידור ספרינטר מעולה, שחקן כדורגל הוא לא. 3. גיז'רמו ישראלביץ' דינמי, פעלתן, לא יודע למסור פס מדוייק אחד במשחק, מתקשה ומאט את המשחק, ופשוט לא שחקן לרמות של מכבי תל אביב. 4. יואב זיו, ראו ערך גיז'רמו ישראלביץ' רק שמשום מה הוא בוחר ליפול כשהוא רץ, לא ברור. 5. קלמי סבן, זוועה, עד כדי כך ששחקן נוער שעדיין לא מוצר מוגמר (אלירן ג'ורג') הועדף על פניו ועשה עבודה לא פחות טובה ממנו. 6. דור מלול בתור מגן ימני תוקע את המשחק, בנוסף לכך נראה שהוא לא רוצה לשחק במכבי, ואם הוא רוצה הוא נראה ללא חשק, בקישור הוא שיחק משחק אחד, נגד סכנין, ונראה טוב. 7. שטראובר חייב ללכת, מאסנו בו, ולא חלק מהקהל, אלא כולו, וכולנו יודעים שהקהל של מכבי דיי מנהל את הקבוצה. רכש לשנה הבאה: מגן שמאלי, רצוי זר בעל מהירות גבוהה ויכולת הגנה גבוהה (מחיר גבוה, כנראה לא יבוא) קשר גרזן בונה משחק, מעין דרק בואטנג בשנים שלו בבית"ר. בלם ברמה גבוהה במידה וניבאלדו נשאר פצוע, לידו אפשר לשלב את ריף פרץ או אבי סטרול. קשר שמאלי!!!!! בעל רגל שמאל!!!!!! מהיר בעל יכולת פריצה. והכי חשוב, שתוכנית המשחק תהיה מוגדרת מראש, והשחקנים ישולבו לתוכה! העונה הזו ראינו שאסופה של שחקנים מוכשרים זה לא קבוצה ולעולם לא תוכל להתחרות בקבוצה. לפחות מכבי כדורסל עדיין נותנת לנו נחת. בברכת חג שמח.
  16. פה זה לא בית"ר ! אתם לא רוצים ערבים\מוסלמים, בית"ר זה הכתובת. פה כל שחקן שילבש את המדים שלנו נאהב אותו וניתן לו את כל התמיכה, לא מעניין אותי אם הוא צ'רקסי, גרוזיני, בוכרי, תימני, מרוקאי ואפילו ערבי. למי איכפת ? שיביא לי אליפות אני אפילו ארים אותו על הכתפיים. ותפסיקו לערב פוליטיקה עם כדורגל ! זה התפקיד של הקופים מבית"ר !
  17. מה הולך פה ?! איך יכול להיות דבר כזה ? הוא לא היה אמור לחזור אחרי אשקלון ? תחושה שמישהו גוזר קופון על חשבוננו.
  18. אם אתם רוצים להפיל את התיק על מוטי, בכבוד. אם אתם רוצים להפיל את התיק על אבי, בכבוד. אם על בושינסקי, שעיה או אנגלידיס, בכיף. לכולם יש חלק במצב בו אנחנו נמצאים היום, והיחידים שיכולים להוציא אותנו ממנו אלו השחקנים. לא משנה על מי תפילו את התיק, התיק כרגע על השחקנים שלנו. נכון, אין שחקן אחד אצלנו שמחשק לעומק. נכון, חוץ מאבידור שיכול לשבור מלכודת נבדל של קבוצה אחרת אין לנו שחקנים מהירים(ונניח ומקבל כדור מול שוער, מה יעשה איתו). נכון, שספק השחקן הכי מוכשר אצלנו לא קיבל צ'אנס אחד בקישור, פרט למשחק אחד נגד סכנין ואחד נגד אולימפיאקוס לכמה דקות וכרגע בהקפאה עמוקה ביציע. אבל למה, למען השם למה?! ייני וזיו ממשיכים לקבל צ'אנסים?! מה פתאום ביום זיו ילמד להשתמש ברגליים שלו לשחק כדורגל ?! ייני יתחיל להיות גרזן ולא מרגרינה ?! מה אנחנו רואים שהמאמנים שלנו לא ?!?@#?!?#!@?#!?#!@#!@?#
  19. מספיק עם השטויות, אנחנו נהיה בבלומפילד, מקסימום, בסוף המשחק, נראה להם מה אנחנו חושבים עליהם. פרימדונות.
  20. אני מרגיש מרומה, יצאו בהצהרות, נילחם, אנחנו במאבק האליפות... אליפות המטקות בים אולי. בושה, בושה וחרפה! איפה הלחימה ?!@ רבאק 3-0 נגדכם ! איפה הכבוד שלכם כשחקני כדורגל, זה נראה כאילו קריית שמונה מרחמים עלינו במחצית השנייה. נשבר לי מהקבוצה הזאת. אבל מה אני יכול לעשות ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.