Jump to content

Libero

משתמשים רשומים
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

About Libero

  • Birthday 24/04/1987

Recent Profile Visitors

6,776 profile views
  1. לבוא עם רעל בעיניים.יש לנו טראבל לקחת.
  2. על הניסים ועל הנפלאות אשרו חוללו המכבים! זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להיות במקום ה1 ב6 הפרש , אנחנו צריכים עצירת פנדל של מוסקרה , ולאחר מכן עצירה מהקו של לוקאסן בתוספת הזמן , וגול של יוני בתוספת הזמן. אז אל תהיו חזירים , נכון שהיה צריך להיות 8 הפרש , אבל היי יכל להיות גם שוויון נקודות. מגמה של שנים , מועדון של אימפוטנטיים מהקהל עד גולדהאר , משתינים לנו על הראש בכל פעם מחדש ואנחנו מחייכים ואומרים תודה. לא רואה איך משהו משתנה , מי שיכל לעשות עם זה משהו בחר שלא. היחיד שיש לי כבוד אליו זה רובי.
  3. העברתי 20 USDT מקריפטו.קום לבייננס על רשת איתריום , עמלת הגז הגיעה ל50% וקיבלתי בסך הכל 10 USDT לחשבון משהו עם המספרים ממש לא מסתדר לי נניח שהרווחתי 100000 ש''ח , ואני מעוניין לבצע המרה לביטקוין ומשם לשלוח לביטס אוף גולד עבור העברה בנקאית אם עמלת הגז היא בערך 50% , ואני מוסיף את עמלת הבורסה עבור ההעברה , ואת העמלה של ביטס אוף גולד , ובסוף אני משלם 25% מס הכנסה מה בעצם נשאר לי?
  4. לא מדובר ב"דוגמאות קטנות" וגם לא במקרה חריג , יענקל'ה כבר 30 שנה קובע מי יהיה מאמן נבחרת ישראל. שימו לב לעדות ממקור ראשון של גיורא שפיגל בספרו של נדב יעקבי: "היו זמנים שהעובדה שלא הפכתי למאמן נבחרת ישראל מאוד הציקה לי,אני שיניתי בארץ את כל שיטות האימון , חינכתי כל כך הרבה מאמנים ויצרתי במכבי חיפה קבוצה ששיחקה כדורגל שלא ראו בארץ הרבה שנים , לא הפסדנו עונה שלמה ואף אחד לא מזכיר אותי , בכל זאת עשיתי משהו בכדורגל הישראלי . אבל בסוף בגלל שיענקל'ה שחר כועס עליי והוא לא חבר שלי , אז לא הפכתי להיות מאמן הנבחרת"
  5. יש פה אנשים שעדיין בונים על זה שהמועדון יעשה מהלכים כדי לסיים את הפארסה הזאת. לא היינו וכנראה שגם לא נהיה מועדון עם סכין בין השיניים. יש לנו כאוהדים תקווה אחת ולתקווה הזאת קוראים אחים לסמל. הם היחידים שיכולים להציף את זה בצורה יסודית ומקצועית ולהביא הישגים. אני רוצה להאמין שזה משהו שמתבשל מאחורי הקלעים , אחרת נמשיך לאכול את הלקרדות של יענקלה.
  6. לא בטוח שהיינו רוצים שמשפט כמו "הלקוח תמיד צודק" יגיע למי שהפסיד ויפסיד פה מאות מיליונים רק כדי שיהיה לנו טוב , ביחיאט דינק.
  7. שמתי לכם פה את השינוי מערך וההרכב מ12 בצהריים (שינוי ברגע האחרון של גלזר על פרץ) בכוונה לא רציתי לרשום שזה ההרכב והמערך כדי לא לפגוע באיזשהי צורה במכבי. ניהול אירופאי? סטנדרטים שלא היו פה? אני יודע את ההרכב והמערך כבר יומיים מהפאקינג טיקטוק! שיתביישו גם ערן ושרן , מועדון שכונה
  8. פרץ דוידזאדה סאבוריט ביטון לוקאסן ג'ראלדש פרץ גולאסה גויאגון זהבי יובא
  9. בית זונות כזה לא זכור לי במכבי מעולם , גם לא בימי לוני כשעיתונאים היו מסתובבים בקרית שלום. אם אתם רוצים לדעת את ההרכב למחר פשוט תיכנסו לטיקטוק, מחר שינוי מערך , הבחור עם 100% פגיעות בהרכב לאורך העונה יום לפני המשחק. רז אמיר בנונשלאנט מספר שהוא מתכתב עם שחקני מכבי בוואטספ , שום דבר לא נשאר בתוך המועדון. המועדון הזה מת, בקנדה אין מושג מה הולך פה.
  10. אני מקווה שמחאת "שופטים בירוק" על הקנה של אחים לסמל , או שנמשיך להיות כבשים ונמות ג'נטלמנים
  11. שלושה תקדימים היו העונה: 1.בפעם הראשונה התחשבו בקבוצה ישראלית שמשחקת בפלייאוף ודחו לה את משחק הליגה. 2.בפעם הראשונה ראינו שוחד בחירות בכדורגל מול העיניים כשעלי מוחמד קיבל מעמד תושב לפני הזמן , ואיילת הנואשת לקולות בירכה את קהל מכבי חיפה בכל הפלטפורמות עם לבבות ירוקים. 3.בפעם הראשונה בהיסטוריה מבטלים משחק בגלל רוח , כאשר מנהל האיצטדיון אומר שאין שום בעיה לשחק. האם זה מקרי או שיש יד מכוונת?
  12. האם יש הסבר הגיוני לכך שלמכבי תל אביב יש יומיים וחצי להתכונן למשחק ליגה בשבת ולמכבי חיפה 6 ימים? גם בגומלין למכבי תל אביב יהיו שוב יומיים וחצי ולמכבי חיפה 8 ימי מנוחה. מה קורה פה?
  13. יש אוהד מכבי בטיקטוק שמעלה עידכונים לגבי חלון ההעברות,גללתי כמה סרטונים אחורה וראיתי שהוא היחיד שידע באמת את ההרכב והמערך שיעלה מול חיפה בלי שום טעות , אז אם יש אמת בדבריו אלו הם העידכונים שלו: שבירו סגור במכבי , החוזה אצל מיץ' ונשאר רק שיחתום על העיסקה ב48 שעות הקרובות אמור להגיע זר לכנף שמאל יש שיחות עם דיא סבע , שום סיכום רק בגדר שיחות פיורנטינה הגישה הצעה של 3 מיליון יורו על יובאנוביץ' ומכבי סירבה
  14. אנחנו עם הגב אל הקיר עם -8 בטבלה כשהכל מסביב נגדנו , זהו יום של להיות או לחדול , ביציעים ועל הדשא – זהו יום של מלחמה. מלחמה של בעלים ששם את ערכי המועדון מעל הכל מול בעלים שהרים את הזבל מהריצפה בתמורה להצלחה זמנית. מלחמה של מועדון גאה, שעומד תמיד לבד בראש מורם גם בכישלונות מול מועדון שצריך בעלים מקושר , את התקשורת , איגוד השופטים ואחווה עם באר שבע כדי שיחזיקו אחד לשני את הביצים כשהן רועדות. מועדון שצבע המדים שלו הוא זכר לטלאי הצהוב, והקהל שלו תומך בניצולי שואה מול מועדון שהמדים שלו בצבע ירוק כי זה מה שהיה במלאי, והקהל שלו שר שירי שואה. מועדון שהקהל שלו מניף בגאווה את דגל המדינה מול מועדון שהקהל שלו מאיים על אוהדים שלא יניפו דגלי ישראל כי לא מכניסים פוליטיקה ליציע. מועדון וקהל שמחנך ילדים מגיל קטן לסייע לנזקקים מול קהל ששר על ילדות קטנות. מועדון שגאה בהיסטוריה הארוכה והמפוארת שלו מול מועדון שמנסה לשכתב אותה. זוהי מלחמה בין הראשונה לשמה לבין הוואנביז היום באים לתת הכל כדי להחזיר את מה ששלנו , 20:30 – כמו זומבים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.