Jump to content

עידן ברנס

משתמשים רשומים
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

  1. השחקן ה-12 בערך משתתף (עמוס..... (-: ) כי בתור אחד שהיה בשחקן כמה שנים אני מרשה לעצמי להשתייך לארגון המדהים הזה. אז ככה, כולם בני 23+ וכוללות את מרבית שחקני חולי רוח המדינה שלקחו את טורניר האוהדים לפני שנתיים. הטורניר הוא על טוהר כדורגל הוגן ואפילו בדרבי נשתדל ללחוץ ידיים אחרי שהפועל יפסידו לנו. בכל מקרה כולכם מוזמנים, תהיה חגיגה שכל אוהד מכבי צריך לראות.... הסגל סגור, ולא יפורסם עד הטורניר מחשש לסקאוטינג.... (-: חוץ ממני אפילו השחקנים לא יודעים לרוב אחד על השני עד הטורניר.
  2. ענבר- את היחידה והמיוחדת, אין בנות כמוך... אין דברים כמוך.... הבחורה הכי עמוקה והכי מקסימה בעולם ובאמת שחיממת לי את הלב את לא מבינה כמה.... אם אני הייתי צריך להתחיל לכתוב ברכה לכבוד היום הולדת שלך תהיי בטוחה שגם אם הייתי מתחיל מעכשיו הייתי קצת מאחר כי גם חודש (בדיוק) לא יספיק לתאר אותך ואת הקסם האישי שיש לך בשפע..... תודה!!! וכמובן.... תודה לכל האנשים.... מחמם את הלב...!!! (-:
  3. יש לי את כל הצעיפים כולל המשחקי חוץ. וכמו שאמרתי בנושא אחר כל צעיף מחיר התחלתי 650 ש"ח. (כן אני מושחת)
  4. לי יש... אין לי בעיה למכור אבל אני מושחת. ההתחלה ב-650 ש"ח. מי שירבה במחיר יקבל...
  5. משה המייל שלי שונה. תשלח לי בבקשה לפה: baraneson@football-state.co.il תודה אחי! רעיון אדיר לחולצה!!
  6. מתן תודה.... גיא תודה גם כן (-: התמונה הראשונה היא מה שהייתי צריך...
  7. אנשים אני חייב לדעת איך עשיתם את החולצה ומאיפה אפשר להשיג את התמונה הזאת שששמתם על החולצה. בחייאת.... גם מישהו שלא קשור... יש תמונה מדוייקת בדיוק שקובי מוסא דופק וולה לאוהד המזדיין הזה של הפועל?
  8. הכי גדול בהיסטוריה היה וישאר. עם כל האהבה לאבי איציק הוא מספר אחד. מנשק סמלים.. עזב את מכבי... לא מעניין.... הכל חרטות.... איציק זוהר מספר אחד לעד.
  9. וואי לא נכון.... באיזה כיתה ה-ו עם יהודה המאמן... חחח פרשה. לקחתי איתך את אליפות בתי הספר של ראשון גמרתי מצטיין שנתי עם איזה אחד שקראו לו אור ואז גם נסענו פעמיים לויינגייט ביחד... וואי שניםםםםםםם ובכיתה ז' כבר הייתי בנוער של גלעד מאור והיום אני יושב בבית מגרבץ בביצים במקום לקחת אליפויות בבוגרים כי אני ברחתי להם משם (-:
  10. טוב שמעו אנשים הרבה זמן לא הייתי בפורום... היום פתחתי את העיינים קיבלתי מגל הודעה שמחכה לי פה נושא.... נשבע לכם שאני אולי בן 21 אבל יש לי דמעות בעיינים כמו ילד בן 10. גירור אתה תותח ואני אוהב אותך כמו אחי הקטן ואני בטוח שאני דואג להזכיר לך את זה, תודה על הנושא אחי!! ולכל השאר תודה.. באמת שאין לי הרבה מה להגיד... עברתי עם כולכם תקופה אדירה בחיים שלי עם הרבה מאוד דברים חיוביים ושליליים ומי שאומר שהשחקן ה-12 זה לא משפחה הוא אף פעם לא היה שם. אתם מעל לחברים ונכון שאני טיפה התרקחתי עכשיו אבל עדיין אני יגיע לכל פגישה ואני יתרום איפה שיש לי כוח והחל משנה הבאה אחי הקטן ב"ה יכנס גם הוא למשפחה הזאת והוא יתרום את חלקו אפילו יותר ממה שאני עשיתי... לא פייר... יש לו יתרון... יש לו פרוטקציות אני מכיר כמה אנשים שיכולים לסדר אותו שמה (-: שוב לכולם תודה על הברכות, באמת גרמתם לי לחייך ושוב להרגיש שייך... אוהב אותכם מאוד....!!
  11. וואי אתה כזה צעיר וכל כך הולכים לפתוח לך את התחת.... חחח (-: טוב שמע... ראסמי המלצה של מישהו שמכיר אותך כבר איזה 6-7 שנים..... תתאבד. הכי טוב ככה לא תצטרך לסבול את החרטות שיאכילו אותך שם עוד 8 חודשים למנאייק!!
  12. אל תזרוק סתם באויר... רק אם אתה באמת יודע ובטוח.
  13. במידה והליגה תיפתח בכלל בסוף השבוע.. איזה יום אנחנו נשחק? או שעדיין לא הוחלט? כי בערוץ בתשלום אנחנו לא מופיעים מה שאומר שאנחנו משחקים יום ראשון.. אבל בכל מיני מקומות אומרים שאנחנו יום שבת. למישהו יש מושג קיבינימט?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.