Jump to content

אלחנדרו קניג

משתמשים רשומים
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

6,109 profile views
  1. לא באנו לשמור הם פשוט קבוצה חזקה. הנצחון שלנו אצלם בבית היה שילוב של יכולת על שלנו ותכנית משחק גרועה שלהם. הפציעה של מילסון כרגע בתוספת הגול שלהם היא משוכה פסיכולוגית לא קטנה. נצטרך לגלות המון אופי כי הגול הבא שלהם יוסיף לנו משקולות
  2. מבחינתי שקין יעלה למשחק הבא שיכור. אחרת אנחנו נמשיך עם ההאנג אובר של העונה הזאת
  3. הראיון של קין אומר הכל, מאוד נרגש, מדבר בדופק גבוה ונראה שבשלב הזה הסיפור גדול עליו.
  4. אגב קינדה. הוא אפילו לא בהילוך ראשון, אני אולי מגזים אבל לראות את המהלך של דן ביטון מול כיוף ולחשוב שוויתרנו על קינדה עבורו? מעדיף כבר לבלוע סברס בלי לקלף אותו.
  5. חד משמעית. אי אפשר לשבור את ההגה הצידה בפתאומיות ולצפות לחזור למסלול.
  6. זה מה שמתסכל, הוא אפילו לא ניסה. אני ארחיק ואומר שהיתרון הכפול של חיפה היה אפילו מתנה עבורנו, הזדמנות לצאת מהנוקשות המחשבתית. דקה 30 הוא היה חייב לשנות מערך ולהכניס 2 שחקנים במקום בלטקסה ורביבו, הרי זה לא רק שספגת אלא המשכת לעשות טעויות של גול. ברגע שקצת נגמר להם האויר ״הפסקת לטעות״.
  7. עשית במכנסיים כי זה מה שרובי שידר. הוא נלחץ מהבלגן בהגנה אז הוסיף את בלם והפסיד פעמיים. גם שיבש את המערך וגם הגדיל את הבלגן ב1.88. חטפת שני גולים? תגיב יש עוד 70 דקות והם לא כאלה גדולים, להמשיך עם אותם שחקנים במיוחד בלטקסה המבולבל ורביבו הרך באותו מערך שמסרס את דור וערן זה כבר לקרוא את על העיוורון מהסוף להתחלה.
  8. לא יודע ממה את מסיק אבל זה עלינו ורק על רובי. זו החיפה הכי חלשה שהתמודדנו מולה ב4 שנים האחרונות. רובי פשוט טעה במערך בשלומיאליות ופשוט נכנס להלם.
  9. כי זה המשך ישיר לפתיחת המשחק. לא המערך הנכון ולא השחקנים הנכונים, קין ממש עיוור
  10. הרמה של המשחק בהמשך למשחקים הקודמים ממש נמוכה,אלו לא המפגשים של השנים האחרונות הכל בנוי על טעויות
  11. מדהים לאיזו חיפה חלשה אנחנו מפסידים פה ובקלות
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.