Jump to content

Ziv Fisher

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אני בן יחיד בקרבי (עדיין בטירונות), אין לי העלאה במשכורת... מצד שני אף פעם לא ניסיתי לבקש, אולי אם תגיש בקשה מפורטת היא תאושר, אין לי מושג איך זה הולך...
  2. אני לא אתייחס לכל שאר השטויות שכתבת, אבל מי שמקפיץ 4 אלף אוהדי הפועל חיפה בחגיגות העלייה בשירת "חיכינו 4 שנים - לזיין ת'ירוקים" ו"חיפה היא של הפועל", ראוי לקבל קללות עסיסיות ואיחולים לשבירת רגליים.
  3. כמה שטויות.. המנגינה הזאת רצה בג' כבר קרוב ל-5 שנים לפני שאתם או הפועל חשבתם עליה בכלל "מכבי זה אצלי בלב וגם כשלפעמים כואב תמיד אני אשיר לך, כן אני מבטיח רק אותך אני אוהב... מכבי עולה עולה, מכבי עולה עולה" ולשאלה שלך, ערן לוי בן זונה, ערן לוי בן זונה ערן לוי מת, ערן לוי מת ערן לוי בן זונה...
  4. גם לי זה קורה עם נבחרת מרוקו, אפשר לסדר את זה איכשהו? פאץ' משהו?
  5. עשה פאשלות שעלו לנו ביוקר, אבל אני בטוח שעם ניר בשער זה היה נראה אחרת... חוץ מהמשחק באולד טראפורד, שגם שם הוא קיבל חמישייה, לא זכור לי משחק טוב אחד של דודו אוואט בצ'מפיונס.
  6. תודה רבה לבן אדם היחיד בכל הפורום שמספיק גבר להודות בזה. שחקנים כמו נוויל ואושיי שזלזלתם בהם בחיים לא ידרכו בארץ והם כמה רמות מעל כל הליגה. ודודו אוואט היה שוער ראשון שלנו בלית ברירה, ועשה את הפאשלות שלו נגד גראץ ולברקוזן.
  7. גארי נוויל, ריו פרדיננד, אושיי, סילבסטרה, פיל נוויל, סקולס, פורלאן, סולשאר! הרכב שלישי של יונייטד אה... ואנחנו באולד טראפוד גם שיחקנו בלי דוידוביץ', ז'וטאוטאס ויעקובו, שלושת השחקנים הכי חשובים שלנו באותה תקופה.
  8. גארי נוויל, ריו פרדיננד, אושיי, סילבסטרה, פיל נוויל, סקולס, פורלאן, סולשאר ילדים ג' של יונייטד אה... ואנחנו באולד טראפוד גם שיחקנו בלי דוידוביץ', ז'וטאוטאס ויעקובו, שלושת השחקנים הכי חשובים שלנו באותה תקופה.
  9. שיפוט חד צדדי?! איך לעזאזל הגעתם לזה אנחנו קבוצת הגנה מובהקת והם פשוט גמרו אותנו עם העבירות.. בכל פעם שארויו חדר הוא סחט עבירה על כלום. ברור לי שהשיפוט לא היה חד-צדדי לא נגדנו ולא לטובתנו, כי אחרי הכל גם אתם קיבלתם עבירות על כלום אבל אם יש מישהו שנדפק מזה יותר אין ספק בכלל שזה אנחנו, אחרי הכל יש לנו פחות עומק על הספסל וזה גם גמר לנו את המשחק הגנה. בכל מקרה שיפוט על הפנים, הרסו את כל החווייה של הגמר וגנבו את ההצגה ולא כל דבר הוא נגדכם אתם באמת חושבים שתיכננו לעשות את הזריקה על הב.מ.וו דווקא מתי שאתם במומנטום? בחייאת כשאבי אשכנזי צעק אז בכר ניגש לעמית בן דוד ואמר לו "תגיד לו שזה הגיע לי עד פה, אני אשרוק נגדכם טכני" אבל ששמעון רץ לבכות למזכירות ולשופטים לא אמרו לו מילה.
  10. אני לא מאמין שאתם אשכרה בוכים על השיפוט... סמי בכר? הצגה חד-צדדית לחיפה? לא יאומן, פשוט חיים בסרט.
  11. בתמונה עם הרשתות אי אפשר לראות בודאות אם היה נבדל או לא, זה גבולי ועפ"י החוקה היתרון הוא להתקפה. בתמונה שגוסטבו שם רואים בודאות שאין נבדל, הקוון צדק ולנו נותר להתווכח בפורום על שטות. חלאס להתבכיין, אני די בטוח שאם הייתה זווית צילום טובה יותר לגול של ארבייטמן שנפסל היינו שמים לב שגם בגול הזה לא היה נבדל וזה גבולי מאוד..
  12. הברכה: "ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם עושה מעשה בראשית" עד בערך 9 וחצי אם אני לא טועה.. רצוי לעשות את זה בציבור ולפני זה להתפלל שחרית..תנסה לברר באיזה בית כנסת באיזור שלך מתארגנים בבוקר לשחרית+ברכת החמה בציבור.. אם אני לא טועה צריך גם לברך שהחיינו פעם ראשונה בחיי שיוצא לי לקיים את המצווה הזאת, ניתן לקיים אותה פעם ב-28 שנה ונדיר שזה יוצא בערב פסח.
  13. ובהמשך להודעה הקודמת שלי אני מחזק את מה שהבחור כאן אמר.. כמובן שהייתי מעדיף מפלגת ימין גדולה וחזקה שתשקף את דיעות הציבור הימני ותשב בראשות הממשלה, אך המפלגה הגדולה בימין כיום היא לא מספיק ימנית לטעמי ואני לא יכול לסמוך עליהם לאחר שהם כבר וויתרו על חלקים מארץ ישראל.
  14. תקח מחשבון ותחשב עוד פעם כמה זה 28+13+5... (רמז: לא 56) וגם אם לעבודה היה 15 מנדטים הם היו נשארים באופוזיציה, ונניח שלא, עדיין זה רק 48 מנדטים, הערבים לא יכנסו בכל מקרה ומרץ זה עוד 3 מנדטים. ליברמן וש"ס מעדיפים את הימין, אך נניח שלא, המצב שתיארת כרגע הוא היפותטי לחלוטין מכיוון שגם מרץ והעבודה רוצים להשתקם באופוזיציה, וגם ליברמן וש"ס יעדיפו להמליץ על הליכוד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.