Jump to content

Ranyhz

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. מישהו יכול לאמת שבאמת לרפי דהן יש אכן צהוב אחד בלבד? אני זוכר שקראתי איפשהו שהוא מורחק מהמשחק הזה עריכה : http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/clubs/player=250033004/index.html הכל בסדר
  2. יש פה כמה שעלו על זה כבר... תפתחו את העיניים!!!!! מה ששחר זורק לא לגעת ! זה חוק . אם הוא זרק אותו כנראה שיש סיבה רפואית מקצועית. הבחור לא סתם מנהל את הקבוצה המוצלחת ב20 שנה האחרונות, מקצועית הוא מנהל מעולה.
  3. טמבל שמור על הרמה. אנחנו האוהדים המצלמות עלינו כרגע, במקום לשחק לידיים תהיו אנשים חכמים, בכל מקרה זו תופעה מכוערת, מפה ועד רדיוס המרחק שנות אור. קלל כמה שאתה רוצה, תאמין לי שאני מקלל יותר ממך במגרש, אפילו תרד לשחקן לחיים הפרטיים תעליב אותו, כל עוד זה לא פוגע במכבי את מי זה מעניין, הגענו למצב שאנחנו האוהדים פוגעים בעצמנו, אנחנו לא מתבקשים להרבה, רק לא לזרוק את מה שבא ליד למגרש ונגמר הסיפור. כן כן אתה צודק יש אבטחה שמשלמים לה על זה הוציאו את המשטרה וכל הזין הם לא עושים את העבודה המאבטחים. יש פה מספיק תקדימים במדינה של אנשים שמקבלים כסף שהם לא עושים את העבודה שלהם. אז בוא נהיה חכמים ונמנע מהחבר'ה שזורקים לזרוק והופ הכל טוב ויפה, אני לא יודע מה איתכם אבל רדיוס אותי מרגיז, אתה משלם עבור מוצר מסוים למה שלא תקבל את המוצר?
  4. תפסיקו להיות ילדים חוליגנים. אני לא מבין את זה קשה לכם לשמור על הגרעינים ביד שלכם? על הכוס קולה? על הטרופית? אתם יושבים בבית רואים משחק (נגיד ולא קניתם כרטיס) אתם זורקים את הגרעינים על המסך? על אימא שלכם שעברה והסתירה לכם? דיי מספיק עם המשחקים חבר'ה. המיגור צריך לבוא מהיציע, אתם רואים מישהו זורק תצעקו עליו תביישו אותו(לא הייתי פוסל ללכת לקחת אותו לשוטר אם יש כזה) אנחנו משלמים ממיטב כספנו וכמה חוליגנים קטנים יחרבנו לנו תכסף? תעשו לזה סוף!
  5. תפסיקו להיות כאלה תבוסתניים. דרבי זה דרבי לא משנה אם זה משחק בגביע השוקו אנחנו באים לנצח. כמו בכל דרבי, אתם יודעים טוב מאד כמה זה חשוב לכם וכמה אתם מתחילים להרגיש את הדרבי עכשיו. ומחר מהשעה שתקומו עד המשחק אתם תהיו על קוצים ורק תחכו שהוא יגיע, אז חדל קשקשת אמנם יש משחק ביום חמישי, אבל מדובר פה על חבר'ה מקצוענים לכל דברים שמקבלים את מיטב הכסף גם על משחקי גביע השוקו.
  6. אתה דוחה אותי. גיבור חיל הקריב מעצמו למדינה הזו ואתה משתמש בו להשוואות זולות ומביכות? אתה בור מבחינתי.
  7. הגישה הכללית שלי אומרת שאין לערב בין פולטיקה לספורט, אך במקרה זה אני מסתייג ואומר כי וויאם עמאשה לא ראוי ללבישת המדים הצהובים בתוספת ישנה יש לאמר במאמר מוסגר שמקורם הוא מהמגן דוד הצהוב מהשואה. אדם שחי במדינת ישראל אך מסרב לקבל את מרותה ושלטונה, לטעמי אינו ראוי ותואם את הערכים עליה יוסדה הקבוצה.
  8. שטראובר רוצה חוזה לעונה הבאה - "ברק לוי בן טיפוחיי" לוגסי היה בסדר גמור עד דקה 65, זה נחמד אבל זה לא אופטימלי, למצב שלנו אני עם המכבייה חוזר בי זה מתאים לנו - בינתיים. אלירן ג'ורג? תחטט קצת בתגובות שלי אחרי המשחק הראשון שלו מה אמרתי, שחקני בית זה כיף מספק ובטוח יותר טוב לקהל, אבל לא על חשבון איכות.כעסתם על אלי כהן שעשה "עונה פיננסית" אמרת על הילדים שהם אפורים "איפה ההשגים", צודקים, רק בואו לא נחזור לאותה הנקודה, אלירן ג'ורג, אורי כהן, ברק לוי בפרק זמן הנוכחתי אינם תואמים את רמת הכדורגל בליגת הבוגרת הראשונה. נחזור לנושא הראשון, גם לירן שטראובר לא, גם סולמון לא. אבל לעונה הבאה? יש מספיק שוערים באירופה. שוערי הליגה שלנו הישראליים, אין אף אחד שהיית רוצה לרוץ איתו בצמרת(חוץ מהרוש -2 מליון דולר?שישאר בבית"ר). לגבי שאר העמדות, מוטי איווניר "שרף" את השחקנים, סידיבה, סבן, סטרול,דור מלול עד לפני שבועיים, יובל אבידור(שחקן מעולה - ראה ערך 10 דקות אחרונות שחקן כנף ימין)האריס מידונאנין, אבי סטרול ופאביצ'ביץ'(חסר לי את ניבאלדו, ההגנה לא יציבה). חבר'ה שלא יעבדו עליכם, הברירת מחדל הזו שלנו זה לא בגלל שהשחקנים לא טובים, מוטי איווניר "שרף" אותם ונשאר עם השחקנים מהנוער אז שלא יספקו לכם תירוצים "זה מה יש".
  9. אתם גדולים... הרבה הרבה מנג'ר...גם איווניר כנראה משחק הרבה הרבה מנג'ר... אחרת לא יודע איך להסביר את זה שאתם מתלהבים מכל ילד. תפסיקו להאמין לכלי התקשורת שאומרים לך שאלירן ג'ורג המגן הבא של נבחרת ישראל, שפאביצ'ביץ' עושה שביתה איטלקית, ששטראובר עודד את ברק לוי, שמושיקו לוגסי היה המצטיין במשחק. נאיביות זה דבר נחמד - כיף, עד שמתעוררים ממנה. ברק לוי שוער בן 18 שצריך להשתפשף שנתיים לפחות בקבוצה שהיא לא מכבי תל אביב, לירן שטראובר רוצה חוזה לעונה הבאה, אלירן ג'ורג בחור נחמד אבל כנראה שלא שחקן כדורגל, סאבו מקצוען מהדרגה הראשונה בכדורגל האירופאי, מושיקו לוגסי שפך מנוע בדקה ה65. יש הבדל עצום בין פוטנציאל (פוטנציה) למשהו שהוא בפועל, בשביל להפוך לשחקן מוצלח צריך לעבור דרך חתחתים לא פשוטה, ראה ערך אלירן עטר, מאור בוזגלו(שעדיין עובר, ולא ברור איך יסיים אותה) - וכל הפוטנציאלים שהכרזנו עליהם כ"דבר הבא" ונמצאים באותו המקום - שרן ייני, דור מלול, אורי שטרית, יובל שפונגין, לירן כהן, וכו'...עוד רבים וטובים. סייג לחוכמה היא שתיקה, החבר'ה שמשחקים ונשברים אחרי גול(אתמול השוויון) עוד לא עברו לבוגרים, לא ביכולת ולא באופי.
  10. אנחנו לא משחקים מנג'ר הראיה של אבי נמני ראתה קבוצה איטית טכני בחזיונו. בדעיבד זה לא עבד. כל מאמן שהיה מגיע אחרי אבי נמני לא היה מצליח לעשות מטעמים, האדמה לא מעובדת עדיין. זמן, אנשי מקצוע של אבי נמני, השתחררות מהעוול הגדול הזה. למרות כל זאת לא הייתי צופה התפרקויות מבזות שכאלה. הכוונה של מוטי איווניר היא נכונה, להחזיר את השחקנים לתלם לאחר הרפיון שאבי נמני עזב - האדם ששלט במערכת ביד רמה במשך שנים על גבי שנים. פי האוהדים מלא טענות, אך אנא בוא ננסה להתרכז בטוב ובאופטימיות, כל אחד בדרכו. הקבוצה עברה טלטלה רצינית בחודש האחרון בוא נקווה שהמכשול הגדול הזה מאחורינו ואנו מתחילים בתהליך בריא.
  11. כמה שזה נשמע רע...הייתי מעדיף את הציוות של אלברמן את דור מלול(אני לא מחסידי דור מלול הבחור עוד לא הוכיח כלום בכדורגל, אבל הוא יכול להתאים כמו כפפה לתפקיד הזה)..במקום סידיבה הייתי מביא שוער זר, משו שאנחנו חוסכים בו כבר עונה שנה ברציפות ויורים לעצמנו ברגל.
  12. אני חייב לנפץ לך את המחשבה על סידיבה. סידיבה מחלץ כדורים ענק מדהים, אבל הוא לא יכול להיות קשור אחורי בקבוצה שרוצה להיות היוזמת. היכולת שלו ללחוץ גבוה ולהוביל את שאר הקישור לא קיימת, היכולת הזו שנקראת חשיבה בזמן משחק. הבחור מדהים ברצון שלו בגליצ'ים ההרואיים. מבחינה התקפית לא מצפים ממנו, אני לא יכול לראות קבוצה מודרנית היום שהקשר האחורי שלה לא יכול לספק מסירות קדימה, שאני מבטא קדימה אני לא אומר כדורים על 40 מטר, כי איציק זוהר יש רק 1 בדור, ואולי איזה אחד קטן כזה בשם נעם שוהם. אני מצפה ליכולת מסירה להעביר את הכדור מהר ומדויק על הארץ למרחק של 10 מטרים קדימה ולא זה לא קורה במשך עונה שלמה. השילוב אלברמן את סידיבה אמור לפי הספר לעבוד מעולה האחד נייד ככספית והשני "גרזן", אבל לא...לא מתאים שניהם בעלי אורינטציה הגנתית, שחקן אחרון בקישור, לכן יוצא מצב הרבה פעמים ששניהם עומדים אחרי קו ה40 מטר ומחפשים את הכדור, בכדורגל של קבוצה שיוזמת, אחד מהקשרים תמיד נשאר יותר קדימה ולוחץ את הכדור באזור החצי, ליד העיגול, דוגמת אלמוג כהן - אה זה שויתרנו עליו בתחילת העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.