Jump to content

vega22

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. שאלה למי שיודע , יש שזרוע חורף של הדשא ההיברדי כמו לפני השיפוץ ? יכול להיות שמשחק בית אחד או יותר לא יתקיים בבלומפילד ?
  2. 18K זה יותר ממכובד בטח אחרי פתיחת עונה כל כך חלשה. מה שחשוב יותר לשמור על ממוצע קהל קרוב ל-20K. החשש שבעיות החנייה וההגעה למשחקים יגרמו לאוהדים רבים שלא לנצל מנוי וכך נגיע לממוצע נמוך ממספר המנויים. אצל חיפה מנוי יכול למכור מנוי פר משחק דרך הקבוצה גם אצל מכבי זה יהיה ככה ? חושבים על זה לפחות ?
  3. על זה נאמר אני הולך אחריו בעיניים עצומות, אך מדי פעם אני פוקח עין אחת כדי להיות בטוח, שהוא עצמו איננו הולך בעיניים עצומות.
  4. זה כבר הזוי כל הסיפור הזה. כל פציעה של שבועיים הופך להעדרות של חצי שנה. איביץ מלך מאמן אדיר וכו' אבל מאז שעשה מהפכה בצוות הרפואי זה נראה רע מאד. יש פה פיל בחדר וכולם מעדיפים להתעלם. לא מובן למה מאמן בכלל מתעסק בקטע הזה הזוי.
  5. פתרון נהדר רק 35 דק הליכה לפי גוגל מאפס. מה זה ללכת בכל משחק 40 דק הלוך 40 דק חזור. פשוט וקל אנשים יעופו על זה. מציע לחנות בכלל בבית עלמין של ראשון ככה תוך שנת משחקים עושים דיאטה וספורט בלי עלות בכלל.
  6. קוראים לזה כסת"ח.שאנשים יתקעו לפני ואחרי משחקים בפקקי ענק יחפשו אשמים וכולם יאשימו אחרים ולא יקחו אחריות. העירייה תאשים את המשטרה המשטרה את העירייה כולם יפנו אצבע למכבי למה אין שאטלים ובסוף האוהדים הם שיסבלו.
  7. בשורה תחתונה אם המטרה זה להקל על האוהדים ולא לשחק במשחק של מי אשם או מי אחראי אז מכבי או העירייה חיייבים לארגן שאטלים מצומת חולון ואלי גם מרכבת מרכז לפני ואחרי משחקים. אחרת אחרי ההתלהבות הראשונית אנשים יעדיפו להשאר בבית ולא לסבול שעתיים לפני ואחרי משחקים.
  8. מה נראה לך שאנשים עם ילדים קטנים או מעל גיל 50 ילכו 20 פעמים בשנה חצי שעה הלוך וחצי שעה חזור בכיף שלהם בשמש בגשם בחום ? אם העירייה לא תארגן שאטלים לפני ואחרי משחקים אנשים ישארו בבית ולא יבואו.
  9. עירייה של מושחתים רמאים כושלים ורשלניים. בהנחה ונגיע לשלב בתים נראה למישהו שאופא יאשרו איצטדיון בבנייה עם פיגומים? נראה למישהו הגיוני שבליגה ישחקו עם כמה יציעים סגורים ובאירופה בכלל נסע לנתניה? הלוואי ומיץ יכל להגיד להם תדחפו אצבע לתחת מכבי תשחק באיצטדיון אחר שיהיה שייך רק לה.
  10. בטח אולטראס 96 יחזור לחיים.
  11. במסיבת עיתונאים נאמר שעלות השיפוץ בסביבות חצי מיליארד שקל. יש הסבר למה לא הרסו את בלומפילד הישן ובנו משהו חדש לגמרי ? זה לא היה הליך מהיר בהרבה ולא יקר מהשיפוץ שעושים עכשיו ?
  12. גם אחרי שמיקאל מרסלו רמון ושוינפלד חתמו כולם פה רק בדקו עד מתי מכבי תהיה מדורגת בהגרלת ליגת האלופות. יש ברכש שבא הרבה יותר סימני שאלה מסימני קריאה. זה מה שמכבי בעצם אומרת עם כל ההשאלות בלי שום רכש גרנדיוזי של שחקן שאתה יכול לומר בוודאות גמורה שהוא מעל הליגה. ב"ש עוד יתחברו ולא הייתי מציע לזלזל בהם.
  13. אם זה היה רק ליגת על מילא. אבל אם אין כדורגל בשבת זה אומר שכל הליגות מטרום ועד בוגרים אסור שישחקו בשבת. לא ילדים לא חובבים לא ליגות נמוכות בלי תאורה כלום. יש מספיק מגרשים עם תאורה לזה ? ילדים יפסידו ימי לימוד בגלל כדורגל ?
  14. אם מוצאים שחקן מחר בשעה 13:00 שהתאחדות סגורה, אפשר לרשום אותו באופ"א ?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.