Jump to content

הילד משער 8

משתמשים רשומים
  • Posts

    162
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    UK3

Recent Profile Visitors

6,784 profile views
  1. לא רואה את זה כדבר פסול. הוא זר, שמגיע לכאן כשכיר חרב, מה מחייב אותו להזדהות עם עניינים פוליטיים שהוא לא קשור אליהם? אם הוא מזדהה, זה יפה מאוד. אם לא, לא רואה בעיה.
  2. קונה עכשיו לקבל את פיורנטינה ולעבור אותם בדרך לחצי + אליפות
  3. מה שבאמת מדהים זה שלפי התקנון החדש, אירוע זריקת האבוקות של חיפה על הקהל שלנו בסמי עופר מחייב הפחתת נקודה אחת לפחות. בפועל, ובגלל שנשפטו לפי התקנון הישן, קיבלו עונש על תנאי בלבד, שהומר עכשיו, אחרי אירוע נוסף שהוגדר כ"נסיבות מחמירות", לנקודה. אם הם יוצאים מהסיפור הזה בלי כלום - שהאחרון יכבה את האור
  4. הדבר היחיד שאני לוקח מהמשחק זו העובדה שנחמיאס ובלטקסה סיפקו משחק טוב. לא תופס מהם בכלל, אני חושב שהם לא מתאימים גם לספסל במכבי, והופתעתי לטובה. הלוואי שהמגמה תמשיך והם יוכיחו שיש להם מקום ברוטציה בסגל של העונה הבאה.
  5. 1. מאז החזרה של רפאלוב ארצה מאוד התרשמתי ממנו. מקצוען, נעים הליכות, עושה רושם של אדם וספורטאי למופת. לא פעם רציתי לכתוב שקשה לשנוא אותו, ושדי חריג אפילו לחבב שחקן של יריבה צמודה במאבק על התואר. אתמול הבועה הזו התפוצצה לגמרי. איזו לוזריות. איזו בכיינות. "יד מכוונת"? מגעיל. כמה כיף שאתה לא אצלנו. זה לא מכבי. 2. אני מתקשה להבין את הטיעון של חיפה. החזירו ליריבה שלכם נקודה (אחרי שאתם סגרתם את המדינה כשהורידו לכם נקודה) ביום של משחק אז... מה? מה קרה? הקוקיות של השחקנים נפרמו? כמה עולב. איזה חוסר קלאס. מעבר לפער הנקודות שנפער אתמול, הפער האמיתי בתפיסת העולם של המועדונים הוא זה שנפער.
  6. יש למישהו לינק לתקציר נורמלי שכולל את כל אירועי המפתח ולא רק את אלה שתפסו את העין העצלה של עורך צ'רלטון?
  7. קצת מרגיש ישראל-פלסטין צד אחד מציג טיעונים מנומקים ומבוססים היטב הצד שני מציג התמסכנות ודוחה שימוש בעובדות
  8. קראתי את פסק הדין. סוף סוף מסמך משפטי ראוי שיוצא ממוסדות שקשורים להתאחדות. הוא עושה סדר בעונשים, מפרש היטב את סעיפי התקנון בהוראת השעה, וחוץ מלקרוא למנהלי ההתאחדות "מטומטמים" ישירות, הוא בהחלט מכוון את הקורא לשם. תוצאה פנטסטית למכבי, גם מכיוון שלא התווסף עונש על תנאי. למעשה, נותר עונש קנס בלבד (כראוי, לדעתי). אני לא בקיא בנושא הורדת הנק' של חיפה, אבל אין לי ספק שכל המערכת חיכתה לפסק הדין הזה, שיוצר הלכה ומקבע פרשנות לסעיפים בתקנון שחוקקו במקרה הטוב ברשלנות. עכשיו יהיה נוח בהרבה לבחון "נסיבות מחמירות", להגיש אישומים, וגם הדיינים הלא מקצועיים (אני עדין) של ההתאחדות קיבלו תרשים זרימה לעבוד איתו. ואחרי כל זה, אולי הגיע הזמן להבין שהפתרון הוא ענישה פרטנית ולא קולקטיבית.
  9. בהחלט, כל רגע שהנושא הזה למעלה הוא עוד סיפוק עבור צנציפר. למה לא לנעול עד לאחר המשחק מול בית"ר?
  10. מתסכל אותי ברמה האישית שאנשים כל כך טיפשים מרוויחים הרבה כסף זה כשל שוק
  11. לא הכין כלום. קוז'וך בהופעה שמחייבת ויצמן יער. את המחמאות נשמור למפגשים מול אולימפיאקוס, אז נראה עבודה של מאמן
  12. עדיין מנסה להבין למה הוא הגיע לישראל צריך להחביא אותו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.