Jump to content

טוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    550
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

7,870 profile views
  1. כל מיני מיליארדרים של קריפטו לרוב עשו את הכסף שלהם כסקאם או בשיתוף וגיבוי של ממשלות כשהם הקוף הם תמיד ״מתים״ ולא מוצאים את הגופה שלהם. עושים ניתוח וקונים זהות חדשה ואף אחד לא יודע מה הם לעולם (כן זה קורה). אין ספק שארגוני ביון וממשלות זרות משחקות תפקיד חשוב במה שקורה בשוק הקריפטו. ביטקוין יגיע ל12 אלף דולר בסוף דצמבר תחילת ינואר. זה יהיה הדיפ הנמוך מכולם כנראה אבל עוד נפגוש אותו שוב בחודשים הקרובים לפני תחילת הבולראן בשנת 2024.
  2. כל מי שעומד בראש מפלגה סובל מהפרעת אישיות נרקסיסטית במקרה הטוב. אתם מצביעים כולם לאותם אנשים. אני אכליל ואומר שכולם שם צריכים להיות נאשמים בפלילים. להצביע לנאשם בפלילים היא פעולה גרועה יותר מאשר להביא מורשע בפלילים לאולפן טלויזיה ולהתעלם מעצם הרשעתו בזמן שכיהן כראש ממשלת ישראל? (ועדיין לקרוא לו ראש ממשלת ישראל לשעבר). הפרד ומשול עובד נהדר במדינה הזאת.
  3. מצביע לבן גביר רק בשביל לראות את ביבי בוגד בו או שהוא אשכרה יכנס לממשלה ואז אני כאן עם פופקורן רק בשביל הצחוקים.
  4. לדעתי האישית תהיה עוד נפילה בקרוב מאוד. עד דצמבר נראה את התחתית האמיתית. לדעתי נראה ביטקוין ב15
  5. בערך שנה. אי אפשר באמת לדעת אבל זה בין 12-18 חודשים. חכה לנפילות הקרובות ותקנה. אותו דבר בקריפטו.
  6. אני מהמר וזה הימור בלבד - ביטקוין יגיע ל13-14 (95% ירידה מהשיא שזה מה שקורה כל bear market) יש סיכוי שניגע גם בביטקוין ב11 אלף דולר. שם אני לוקח כל שקל שיש לי ומכניס הכל לאדא (שכנראה יהיה על 0.1)
  7. יש מספר שיטות מסחר - השיטה שאתה מדבר עליה נקראת סקאלפינג. זה בעצם עסקה לטווח קצר עם סטופ לוס ומימוש רווחים מהיר (לפעמים של דקות). זו שיטה שהבסיס שלה בעצם אומר שאתה לעולם לא משאיר כסף בתוך פרויקט. לי יש עסקאות לטווח הארוך [יש לי אדא לטווח הארוך, יש לי מילק (סוואפ בתוך קרדנו) לטווח הארוך] ויש לי גם סקאלפינג שאני עושה על בסיס יומי (יש ימים שאני לא נכנס לעסקה כמו עכשיו לדוגמה). רוב הסקאלפינג שלי הוא על ביטקוין או אדא או קוטי (כי אני יודע מה הולך עם הפרויקטים האלה חוץ מביטקוין ששם יש את נפח המסחר הגבוה ביותר מכל המטבעות ופוטנציאל הרווח שם גבוה יותר. השיטה שאתה מדבר עליה היא מאוד פופולרית ואני דווקא דוגל במימוש רווחים תמידי בקריפטו. בקשר לגילוי נאות נאות בנוגע לכמה מושקעים במטבעות, באיזה שער נכנסנו וכאלה זו קצת בעיה בפורום פומבי. דבר איתי בפרטי אני אשתף אותך בתהליך שלי. אתה רוצה את השיטה הכי טובה שאני מכיר כרגע? 1. תעבור בול ראן ואז בר מארקט 1 לפחות. 2. תלמד מכל הטעויות של הסייקל הראשון שעברת (גם אם הפסדת את כל מה שיש לך) 3. תתמקד במספר קטן של מטבעות/פרויקטים 4. תחכה לבר מארקט כמו עכשיו ותבין שיש סיכוי שהוא יכול להימשך גם שנה וחצי שנתיים. 5. תכין את כל הכסף שיש לך זמין וברגע שאדא (לדוגמה) מגיע ל0.1-0.09 בשיא של השפל תקנה בכל מה שיש לך אדא. 6. שב בשקט ותחכה לפי 10 ותמכור.
  8. פרסמתי המון סרטונים אינפורמטיבים בעמוד הראשון (סרטונים שאף אחד לא טרח כמובן לצפות בהם). אני מדבר על השבוע האחרון כן. יש לזה כמה סיבות, גם כי בסוף החודש משתחרר הvasil hardfork שיאפשר למערכת מספר שיפורים רציניים (יותר טרנזקציות לשניה לדוגמה) הדוגמה של מחזיק טוב מול ביטקוין או מול אית׳ריום היא שבשונה מזמנים אחרים, בדרך כלל אלטקוינז יורדים בדיוק או יותר מהירידות של ביטקוין וביטקוין ואית׳ריום הם הראשונים שיתקנו למעלה. הפעם המצב שונה, עמלות הסוואפ או הטרנזקציות של אית׳ריום יקרות מאוד (מאוד עד הרמה הלא משתלמת להעברת סכומים נמוכים), בשונה מקרדנו. לאט לאט המערכת היעילה, המהירה והזולה יותר תנצח, והיא קרדנו. הערך המרכזי הוא מערכת יציבה, מבוזרת, ירוקה שמבססת את כל הקוד והפיתוחים שלה על מחקרים ומאמרים מדעיים מאוניברסיטאות מרכזיות במקומות שונים בעולם. אתה יכול לבדוק על מערכות כמו Djed של קוטי הישראלית (מטבע יציב שונה לחלוטין מזה של לונה לדוגמה), Profila אמפורה. יש גם שיפורים נוספים למערכת כמו היידרה או פלוטוס שיאפשרו לאדא להתפתח ולהתעדכן במשך השנים בעזרת החלטות רוב. https://www.nasdaq.com/articles/cardano-is-worth-considering-for-its-utility-and-strong-leadership-2021-04-07 https://investorplace.com/2021/04/with-utility-and-differentiation-cardano-is-a-buy/?cc=referral&cp=nasdaq
  9. קרדנו מחזיק מעמד יפה גם אל מול הביטקוין ולא נופל. רק מציין שקרדנו זה פרויקט עם ערך.
  10. יש מטבעות קריפטו עם ערך.
  11. יהיה קשה למצוא, אבל מהזיכרון המצוין שלי זה היה אחד מהאירועים היותר שנויים במחלוקת. אבי הרים יד למעלה ובכלל הסתכל לכיוון השני והשופט היה עם הגב אליו ולא היה יכול לדעת בוודאות שהוא ניסה להכשיל אותו.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.