Jump to content

הנשמה הצהובה

משתמשים רשומים
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. בחצי שנה הזאת לא ממש נהנתי מהקהל של מכבי... אתמול זה היה משהו מיוחד מוריד את הכובע..
  2. תודה רבה שיר ממש יפה יש עוד שיר חדש ענק אבל אני בכלל לא זוכר איך הוא הולך...
  3. חייב סרטון של השיר עם יפו... ואת האליפות ניקח ואז יהיה פה מהפך נעיף את יפו לשמיים.... וכמובן אם אפשר גם את המילים המדוייקות.
  4. אני אמור לטוס לתאילנד ל 23 יום אני רוצה לחיות כמו מלך כולל טיסות פנים כולל המון המון קניות כולל הכל מהכל כמה כסף בזבוזים אני צריך לקחת איתי...? חשבתי על 10 אלף שקל שזה 100 שקל בכסף מקומי שם... תודה רבה לכל העוזרים.
  5. אין דבר כזה כל הזמן לשבת בבית יש סידור עבודה קבוע שאתה עובד בו , שתוכו מצורפים בלתמים. ובלי שום קשר אתה ב 12 שעות כוננות אתה משועבד לעבודה.!
  6. שלום לכולם אספר לכם סיפור שהיה לי ומי שיודע ומבין בנושא בבקשה שינחה אותי איך להמשיך בתהליך. לפני בערך 3-4 חודשים נקלעתי למצב כלכלי לא טוב ופשוט לא מצאתי עבודה. כל מקום שהלכתי אליו התפקשש עקב סיבות כאלה ואחרות. הגעתי לראיון עבודה למשרת נהג בחברת אבטחה. המשרה היא 12 שעות ביום שיש לציין שלא כל ה12 שעות הן נהיגה ממשית , אך מתיי שלא נוהגים זה נחשב לזמן כוננות שאפשר להקפיץ אותך לעבודה בכל דקה מה 12 שעות. יש ימים שנוהגים יותר ,יש ימים שנוהגים פחות אך כוננות זאת כוננת אי אפשר לעשות שום דבר כי עללוים בכל רגע ליהיות מוקפצים לעבודה. העבודה מתנהלת עם סידור עבודה שבמשך היום יש בלתמים ( קריאות לא מתוכננות אשר לא מופיעות בסידור עבודה וחייבים לעשות אותם) השכר הוא גלובלי 4500 שח בחודש זה יוצא 240 שעות! לפי שכר מינימום וללא חישוב של שעות נוספות 3 ביום (60 בחודש) השכר אמור ליהיות 5208 (לפי 21.70 וחישוב שעה נוספת כשעה רגילה) עכשיו כשהסתדרתי והניצול בעבודה חוגג כולל משיכות של משמרת עקב בלתמים (הקפצות בלתי מתוכננות שלא מופיעות בסידור עבודה) שלפעמים מגיעה משמרת ל 15 ו 16 שעות ושלא נדבר על משיכות שהיו 24 שעות וגם יותר , הגיעו מים עד נפש. מה אפשר לעשות בנושא מבחינה משפטית? האם יש אפשרות לתבוע את הקבלן?
  7. ה israelcall לא עובד לי אי אפשר להתקשר שם לפולין וויבר אני יוכל להתקשר ממנו רק ביום חמישי כי רק ביום חמישי יהיה להם שם אינטרנט אלחוטי סקייפי לא רלוונטי בכלל אני חייב תוכנה שיהיה אפשר להתקשר ממנה למלון שבו הם נמצאים... עזרה ממישהו דחוףףףף!!!!
  8. אין לי איך לעשות את כל הפרוצדורה של הקניה הורדתי לאייפון אפליקציה של poketalk מישהו מכיר יודע איך זה עובד? יש להם אתר אינטרנט עם טלפון למחשב מישהו יודע איך לחייב ממנו? יש עוד אופציות חוץ מסקייפ?
  9. אני צריך להתקשר אליהם למלון זה יתפוס עם סקייפ?
  10. חברה שלי נמצאת במשלחת לפולין ואין אפשרות לדבר איתה.. מישהו מכיר איזושהי תוכנה שאפשר להוריד ולהתקשר חינם לפולין?
  11. הוא דפק לי תאוטו והלך אני לא הייתי בתוך האוטו גם לא ליד ראיתי את המכה אחרי זה...
  12. יש לי ביטוח מקיף על האוטו מישהו דפק לי את הטמבון מאחורה הלך הטמבון צריך להחליף אותו. אם אני מדווח לביטוח אני צריך לשלם השתתפות עצמית למרות שהרכב חנה ואני לא קשור לתאונה? אגב הנהג הפוגע לא השאיר פרטים...
  13. קילו ב 160? לא הגיוני אח שלי אם כן תביא לי עכשיו 20 קילו יופי של כסף אני עושה מזה...
  14. העלו את כל הטבק כל "החנויות" באינטרנט לא מעודכנות על קופסה קטנה של טבק ביקשו ממני היום 30 שקל שזה מספיק לי ל 2 ראשים. מצאתי מתכון שנראה סבבה אני אכין ונראה מה הולך הם הגזימו יותר מידי 400 שקל קילו טבק!
  15. ביקשו ממני 400 שקל על קילו טבק לנרגילה... מישהו יודע אוליי איך מכינים?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.