Jump to content

יובל טל

משתמשים רשומים
  • Posts

    318
  • Joined

  • Last visited

About יובל טל

  • Birthday 14/10/1987

Recent Profile Visitors

1,562 profile views
  1. חברים יקרים, לצערנו למרות ההצלחה והאווירה הטובה בצפייה המשותפת במשחק האחרון ביום שבת נגד הפועל חיפה, אנחנו לא נוכל לשדר את המשחק ביום רביעי נגד מכבי חיפה כפי שתכננו בעקבות בעיות אישיות. מקווים לחזור לשדר את המשחקים ולארח אתכם אצלנו, וכמובן מקווים יותר לחזור למגרשים מהר יותר!
  2. חברים יקרים, כותב לכל מי שרוצה בר מסעדה בהרצליה בשם נחלת בנימין של אוהדי מכבי שרופים (מנויים לשער 13) החליט לעשות מעשה ולפתוח את המקום במיוחד כדי להקרין לאוהדים ביחד במוצאי שבת את המשחק, כי אם אי אפשר להיות ביחד ביציע לפחות נהיה ביחד באווירה האחד עם השני למשחק שכולנו התגעגענו אליו. הכניסה חופשית. הבר פתוח (בתשלום) והמטבח סגור (נשנושים בלבד, שוב המקום סגור בדרך כלל במוצאי שבת פותחים רק לאוהדי מכבי ורק למשחק) הזמנות מראש לשמור מקום 052-6462652 (דותן בעלי המקום) הפיצו לכלל החברים והאוהדים, בלי שום קשר המקום היה סגור 3 חודשים בעקבות הקורונה וזה גם קצת עזרה להרים את המקום חזרה.. המשחק מוקרן באוויר הפתוח בחצר של המסעדה כך שאין חשש ממקום סגור או הצטופפות. כתובת רחוב בני בנימין 10 הרצליה טלפון 099544927 או 0526462652 פותחים ב19:15 חנייה בשפע בחינם בחניון ליד יאללה מכבי.
  3. יורי טאליבן - ככל הנראה קשור לספסרות עקבו אחריהם מכ"ס לפלורנטין ועשו להם אמבוש קיבל פטיש בראש
  4. מעוניין להחליף כרטיס לגמר גביע בסמי עופר. יש ברשותי כרטיס ליציע K. דרוש במקום כרטיס ליציע G. אין לי בעיה גם להוסיף כסף על ההחלפה אם מישהו מעונייין. פשוט רוצה לשבת עם המשפחה שלי. זמין גם בנייד 052-3120307 יובל
  5. המשחק הופסק, שילמנו (חלקנו) כרטיס בשווי 100 ש"ח כפול 2000 אוהדים בערך. בואו נרים תביעה ייצוגית נגד הפועל (מנהלת האירוע) ונבקש את כספנו בחזרה. המטרה היא לא להכניס כל אחד 100 שקלים לכיס, אלא לקחת מהפועל את הכסף שכלכך חשוב לה. יש לנו קייס קל מאוד ביד. מי מרים את הכפפה ?
  6. היד הכי ברורה בהיסטוריה, יותר מזה , הוא גם עצר לשנייה כי חשב שאין מצב שלא ראו. בזווית של המצלמה זה נראה עם הראש אבל במגרש ישבתי 2 מטר משם וזה ברור שהוא הוריד את הכדור עם היד. דני קרסיקוב קל.
  7. יעקב שחר שמנהל את ההתאחדות תחת שרביטו לא רשום ברשימה (מכבי חיפה) אלונה ברקת שתמיד עושים ממנה גדולה בתקשורת כאחת שרוצה לעשות צדק לא רשומה ברשימה (הפועל ב"ש) אם הקבוצות האחרות באמת יתארגנו יחדיו למהלך כזה והם ישארו בחוץ זה פשוט צביעות ובושה שאין כדוגמתה.
  8. עמית , מכיר את נושא עניין התביעה של מכבי, כבר דובר על זה מס' פעמים בעונשים לא מוצדקים שקיבלנו בליגה על כך שבעקבות משהו שקרה במשחק בית של הקבוצה ושאוהד התפרע במשחק בית קיבלנו רדיוס ללא קהל בו לא יכולנו לממש את המנוי שקנינו ולכן יש עילה לתביעה נגד מכבי כי זה קרה במשחק שלה, שלא עשתה את כל המאמצים (לצורך העניין כמובן) כדי למנוע ואני תובע אותה על כך שבעקבות כך אני לא רשאי לממש את המנוי. אך שים לב כי הפעם זה אחרת. זהו משחק גביע בחוץ! זאת התמודדות אחרת. א. אין לליגה כל השפעה על כך. ב. מכבי לא הקבוצה המארחת. ג. אני עדיין רשאי לממש את המנוי שקניתי אולם במגרש אחר - לא מקרה של עילה לתביעה. אני הולך איתך אחרת, אני תובע מחר בבוקר את מכבי, על מה בדיוק יש לי לתבוע אותם בעניין הזה?
  9. עזבו שנייה את העונש הלא מציאותי הזה אני מנסה להבין דבר חשוב, האם אנחנו כמנויי הקבוצה יכולים לעשות צעד נגד ההתאחדות על ההחלטה שבמשחק חוץ מענישים אותנו כמנויי בית? לצורך העניין מנוי שיושב בשער 2 ולא היה בכלל באשדוד צריך להיענש על משהו שנגרם במשחק חוץ? האם לא אשדוד אשמה על כך שלא הייתה מוכנה כמארחת באותו משחק לצורך העניין ונתנה ל"בלאגן" (שההתאחדות טוענת שהיה) ל"חגוג"? האם ניתן לפנות עם זה לבג"ץ? (אגב בדיוק את אותה שאלה העלאתי בשנה שעברה נגד כאשר נזרק גליל נייר נגד בני יהודה משער 11 במשחק חוץ! בבלומפילד ובגלל זה סגרו את שער 11 במשחק בית - אף אחד לא ידע לתת תשובה לעניין ששם זה ברור שהיה קייס).
  10. הוא לקוח פלאפון, לא עבד לו הSMS בבקשה: http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.64.137030.html
  11. רק לי עלתה המחשבה בראש איך שנשרק פנדל, שאניימה הולך לבעוט מול שער 5 וכובש?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.