Jump to content

Figo10

משתמשים רשומים
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Figo10

  1. לא היה דיבור כזה שקין גם ככה כנראה לא ימשיך?

    אבל בכל מקרה לדעתי צריך להביא את בכר. מאמן מוכח, מכיר טוב את הליגה הישראלית ומכבי יכולה לספק לו את התנאים להצליח.

    חוץ מזה שהוא עלול להגיע לחיפה (למרות שלדעתי סיכוי טוב שדגו דווקא ישאר גם אם לא יקח אליפות אם ירוץ עד הסוף גם בפלייאוף. סה"כ שנה ראשונה שלו)

  2. אנשים פה מגזימים בכזאת דרמטיות ונחרצות. כאילו ברור לכם הכל.

    מה אם קין לא התרשם מהשוערים שיש לו והחליט שיש צורך בשוער אחר? (הרי אף אחד לא יודע מה המצב של טננבאום ושני משחקים של משפתי מול האימפריות של אשדוד וחדרה הם לא באמת אינדיקציה) במקרה כזה נראה די ברור למה התעקשו דווקא על עמדה קריטית כזאת. 

  3. לפני3 שעות , צ'אקי said:

    לא מבין את אלה שאוהדים 2 מועדונים שונים.. נשגב מבינתי

    כל העניין בארץ של לאהוד את אותה קבוצה בכל הענפים זה יותר קטע של מכבי. בין היתר בגלל שיש לה ייצוג בהרבה ענפים אחרים וזה מונע "זליגה" של אוהדים שמתעניינים באותם ענפים למועדונים אחרים.

  4. 19 דקות לפני, Keano said:

    זה לא ייצא אותו דבר? בסוף צריך לחזור הביתה מהחוף המערבי במקום מהמזרחי

    צריך לבדוק את משך זמן הטיסה אבל לדעתי אתה חוסך כמה שעות מניו יורק לוונקובר

  5. לפני1 שעה , סלבה said:

    שנתיים אחורה הייתי מהמר שזו ממשלה שלא תחזיק המון זמן כי בטח יהיה תאקל עם בן גביר שיפרק את הממשלה תוך משהו כמו שנתיים, נתניהו יחסום איזה מהלך קיצוני והעסק יתפרק. היום אני כבר לא בטוח בנוגע לזה, והתחושה שלי היא שביבי באמת התפלפ, הלגיטימציה לעומתה יהודית היא משהו שלא היה קורה אצלו בעבר.

    זה תלוי במהלכים שבן גביר ירצה להוציא אל הפועל. אם זה בתחום המדיני או הביטחוני, או אפילו ביטחון פנים במקרים מסויימים, זה כבר עלול לערב את האמריקאים ושאר המערב, ואם ביידן יחליט ללחוץ מספיק ולתת בלוק למהלך כזה, נתניהו יאלץ להתקפל אם ירצה או לא, זה כבר גדול ממנו. ואז השאלה כבר איך בציונות הדתית יגיבו לזה. יכול מאוד להיות שבהבנה, כי יש להם הרבה סיכון בלפרק את הממשלה הזאת (הגוש השני לא יעשה שוב את אותה טעות של פיצול) וגם ביבי כל כך פופולרי שאין לו שום ביקורת מבית (מקסימום יאשימו את השמאל/דמוקרטים בנוהל). מצד שני, ככה הם לא יוכלו לקדם כמעט שום מדיניות שלהם. בענייני פנים כמו משפטים, חינוך, אוצר וכו', הוא יתן יד חופשית לגמרי, הוא קיבל הזדמנות פז לחלץ את עצמו מהמשפט והוא לא יוותר עליה. (במקרה כזה רק ריאקציה חזקה בשטח של המגזר החילוני-ליברלי המאוד חזק אולי תוכל למנוע את זה. אבל לא נראה שזה יקרה).

  6. לפני10 שעות , snufkin said:

    בוודאי שהמפלגות הערביות מחבלים. ואגב, לפיד התלהב גם מקואלציה עם המשותפת בה רק לפני שבוע חברת כנסת היללה מחבלים. רק לפני יומיים, כסיף התיר את דמם של יהודים רק כי הם גרים במקום שהוא לא אוהב. ואחר כך בשמאל עושים הכל כדי להקים איתם קואליציה. איתם אין פחד (ואגב תנסה לברר מה דעתו של עבאס או טיבי על להטב..)

     

    מי שמפחד ממפלגות דתיות יותר מאשר מאוייבי ישראל, הוא שטוף מוח עם חינוך לשנאה. זה בעיקר חוסר היכרות עם הצד השני. שב עם דתיים, תראה שהם לא אוכלי אדם ולא מעניין אותם להיכנס לך לצלחת. חופש נישואין לא היה כאן מקום המדינה וגם לא בממשלת הריפוי שהקמתם עם אוייבי ישראל. ואם מדובר על שמירת הסטטוס קוו, על מה זעקות השבר? חאלס עם הדמגוגיה. לא מזה הם פוחדים. הם מוסטים נגד הדתיים כאילו מחר יכפו עליהם ללכת עם כיסוי ראש. "לדחוך תכנים לחינוך" גוואלד!! הילד יכיר קצת יהדות, אולי אפילו יהיה אבא ואמא של שבת ולא הורה א' של שבת, אלוהים ישמור!

    ברשותך, אדלג על הרוב כי יש הרבה ססמאות ודמגוגיה שאין טעם להתייחסות רצינית (ההערה על חופש הנישואין מדגימה שאפילו לא הבנת מה ניסיתי לומר, אז באמת חבל על הזמן של שנינו). אני מכיר דתיים מצויין, משמאלנים ועד מתנחלים קיצונים וכאלה שמאמינים בקונספירציות על רצח רבין, אז תחסוך ממני את הפטרונות של "שב עם דתיים". עוד דמגוגיה שלך זה לגמד תכנים דתיים כ"קצת יהדות" כאילו שאין תכנים שנויים במחלוקת (בלשון המעטה) וכאילו שזה לא בעייתי ללמד תכנים ללא פרספקטיבה ביקורתית. ומה עם הסרת תכנים שלא מתיישבים עם הנארטיב הדתי למשל (כמו תורה מדעית כזאת או אחרת)? גם זה לא נורא? אגב מעניין אם גם זאת הגישה שלך לגבי לימודי ליב"ה בחינוך החרדי.

     

  7. 35 דקות לפני, snufkin said:

    אני חושב שהם באמת ובתמים מאמינים בזה. 

    יש לי מישהי בעבודה ששאלה ברצינות אם הם הולכים להעביר חוק על לבוש לנשים ונהיתה מוועתת. זה פשוט חינוך לשנאה וחוסר היכרות עם הצד השני. לא סתם הם העדיפו לשבת עם מחבלים(!!) ולא עם דתיים. ועזוב שהיחס של המחבלים לנשים, להטב וכו' הרבה יותר גרוע משל גדול החרדים ממאה שערים

     מצד אחד מתלונן על "חינוך לשנאה וחוסר היכרות עם הצד השני", מצד שני קורא לרע"מ מחבלים. כרגיל.. חוסר מודעות.. אלו המפלגות החרדיות שסירבו לעזוב את גוש נתניהו ולהצטרף לממשלת בנט לפיד ולכן הלכו לקואליציה עם רע"מ, האופציה הפחות מועדפת. לא צריך חוקי לבוש בשביל לדרוס חופש דת או חופש מדת (כמו שכבר קורה), לאפלות נשים, או לדחוף תכנים מסויימים לתוכניות לימודים שאגב אינם מוגנים בחינוך הממלכתי כמו בחינוך הדתי/חרדי. אבל הפער בהבנה שלכם מובן לי, לא חייב להיות שומר מצוות בשביל להתנגד לחופש נישואין למשל, אתם באמת לא מאמינים בזה.

  8. 22 דקות לפני, AvielMaccabi4 said:

    אני מנסה להבין מה אתה טוען פה בעצם? ש65 מנדטים של גוש נתניהו ללא יוצא מן הכלל הם דתיים-שמרנים? שהחלק הארי של המשכילים בחברה העדיף, ללא יוצא מן הכלל, שתקום קואליציה עם אבו שחאדה וחבריו ממרצ והעבודה אנשי השוק החופשי? חוזר שוב על דבריי, היחיד ששלחתי לארוז הוא הבחור שהכריז למעלה שהישראלים הפסידו ליהודים(קורא את זה ועדיין תופס את הראש)

    רובו המוחלט של גוש נתניהו (לא ללא יוצא מן הכלל) הוא אכן דתי-שמרני (כולל המסורתיים). רוב החילונים-ליברלים, שהם החלק הארי של המשכילים (ובעלי ההכנסות הגבוהות), הצביעו למרכז-שמאל ( יש להם בסיס ליברלי חברתי משותף עם העבודה ומרצ למרות התפיסה הכלכלית ובל"ד מעולם לא הייתה אופציה). אבל זאת לא הייתה המהות של הטענה שלי.

    זה היה ניסוח לא מוצלח מצידו אבל אתה צריך להבין שיש פה סקטור חשוב מאוד עם זהות חילונית (קרא לה "ישראלית") שמרגיש נדחק ע"י החברה הדתית והדבר האחרון שאתה צריך זה לשלוח כאלו מפה כי אתה פשוט תלוי בהם נואשות.

  9. 2 דקות לפני, AvielMaccabi4 said:

    חוסר המודעות היחידי פה הוא שלך שניכסת לסקטור החילוני-ליברלי את כל הרופאים,מהנדסים, כלכלנים ואנשי הצבא במדינת ישראל.

    היחידי ששלחתי לארוז זה את אדון ״ישראלי״ שנמצא במאבק עם היהודים על המדינה.

    תקרא יותר בזהירות. טענתי, ובצדק, שהסקטור החילוני-ליברלי מהווה את החלק הארי של המשכילים בחברה, ולא שכל בעלי אותם המקצועות שייכים לאותו סקטור. גם בצבא המשקל של החילונים גדול יותר מחלקם באוכלוסייה כשאתה מוריד מפוטנציאל הגיוס כמעט חצי (חרדים ערבים, בנות דתיות ואפילו חלק לא מבוטל ממסורתיות). האינטרס שלך לשמור על האוכלוסייה הזאת טוב טוב.

  10. 1 hour ago, AvielMaccabi4 said:

    אז אתה מוזמן לארוז את עצמך גבר, אנחנו פה בשביל להישאר.

    משעשע החוסר מודעות של אנשים כמוך. ישראל נשענת באופן תלותי על הסקטור החילוני-ליברלי שמחזיק אותה. אם אנשים כאלו ילכו עם מי תשאר פה? מי יהיה בצבא כשחצי מדינה כבר לא מתגייסת? מי יהיו הרופאים, מהנדסים, מדענים כלכלנים וכו', כשהם מהווים את החלק הארי של המשכילים בחברה. אם הם "אורזים" את עצמם אתה הופך להיות מדינת עולם שלישי.

  11. סמוטריץ' ובן גביר לא מטרידים אותי, שום דבר מהותי לא ישתנה בתחום המדיני והביטחוני, זה יותר גדול מישראל. הפיגועים והרקטות ימשיכו כרגיל רק שעכשיו לפחות יהיה פחות ניצול ציני פוליטי ומי שירקוד על הדם. יותר מטריד כוח בלתי פרופורציונלי לחרדים שעלול להוביל לחקיקה דתית ובוודאות לניתוב של מיליארדים לטובת החברה שלהם על חשבון כלל הציבור וגם אז מי שיפגע יותר יהיו כרגיל השכבות החלשות שמצביעות לגוש ביבי. הפער ברווחה, השכלה והכנסה לטובת מצביע המרכז-שמאל הממוצע לשאר האוכלוסייה ישאר בדיוק כמו ב-12 שנות נתניהו האחרונות. 

    מעניין רק מה יהיה בתחום המשפטי והאם ביבי יקדם חקיקה פרסונלית בשביל לחלץ את עצמו מהמשפט, כרגע לא נראה שיש מי שיעצור אותו.

  12. לפני6 שעות , Omer said:

    הם ברצינות חושבים שמי ששימש כנהג מילוט בגיל 19 אחרי שגדל בתנאים קשים והסתובב עם האנשים הלא נכונים זה גרוע מוסרית מבני 27 ו-28 שמזרימים קטינות עם אלכוהול (אצילי בעצמו נפל בחקירה והחוקרת אומרת שהיו מספיק ראיות)? כמו שראיתי שכתבו במקום אחר, אלירן עטר זה המקרה הכי קרוב לפשיעת נוער שאפשר לשקם. איפה זה ואיפה מסע הציד של אצילי ומיכה.

    עזוב את זה, עטר הגיע כשגולדהאר היה בקושי עונה אחת במכבי, אני בספק אם הוא שמע עליו בכלל לפני ובטח לא על העבר שלו.

    כשהוא היה מודע למעשים של מיכה ואצילי הוא השעה אותם ישר ואז העיף אותם, לעומת שחר שהחתים את אצילי במודע בקושי חצי עונה לאחר המקרה.

    אבל אין פה באמת נסיון לטיעון ענייני מצידם, סתם תירוץ.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.