Jump to content

היפראקטיבי

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

  1. הנושא הזה יצור כ"כ הרבה בעיות ביציע, רק שלא נהרוס את עצמנו עוד פעם
  2. מה הקטע שקרויף הופיע למסיבת עיתונאים ולא אוסקר? מישהו יודע?
  3. מה הקטע שקרויף הופיע למסיבת עיתונאים ולא אוסקר? מישהו יודע?
  4. איזי שירצקי סובל משיגעון גדלות מטורףףףףףףףףףף
  5. חייב להודות שתמיד ראיתי בו שחקן מאוד פרווה, בינוני במספר עמדות אבל לא באמת מספיק טוב בעמדה אחת. היום ושבוע שעבר שכאילו ?דחפו? אותו בכוח להרכב, אבל היום הוכח סופית שהוא אחד השחקנים הכי חשובים במכבי של השנה. מכוון את השחקנים סביבו, בא לקבל כדור מהבלמים, מניע את הכדור, לא מרחיק סתם ללא כתובת.. בקיצור חוויה!!! ולחשוב שבקיץ לפני שנתיים שרן וליאור ז?אן היו באותו סטטוס.. איפה שרן ואיפה הוא.. אוהב אותך קפטן!! שנה טובה חברים!!
  6. ממש ממש כואב הלב.. יש למישהו מושג איך הוא נפצע? לא זוכר שהוא נפגע במהלך המשחק
  7. יש לעטר חוזה לעוד שנתיים. חייב להישאר ולחזור להיות עטר של העונה הראשונה, עכשיו שהשמנמן לא בסביבה אני בטוח שזה גם יקרה
  8. חברים את מפספסים את הנקודה בגדול. גם אני לא סובל את לוזון, אבל אם הוא יתפטר או יפוטר זה לא ישנה ולא יפתור את הבעיה! מי יבוא במקומו? חלובה? או איזשהו עסקן אחר שיתפרו לו את התפקיד?? הבעיה של הכדורגל זה כל סיפור המרכזים (מכבי,הפועל,בית"ר), הדרך והצורה שאנשים נבחרים לתפקיד יו"ר ההתאחדות מתאימה למדינות עולם שלישי. עד שלא ישנו את שיטת הבחירות, וינטרלו (או יפרקו) את שליטת המרכזים בהתאחדות ובקבלת ההחלטות נמשיך לאכול חרא. איך יכול להיות שלאנשים שמביאים את הכסף לכדורגל אין מילה בקבלת ההחלטות???
  9. תודה רבה לכולכם! על ההזדהות והתמיכה.. באמת נקווה שיביאו את הדרבי הזה, לא רק בשבילי..בשביל כולנו שהולכים איתם לכל מקום וחולמים כבר 4 שנים על הרגע.. הגיע הזמן אומרת אימי.. שבת שלום חברים!!!
  10. שלום לכולם! אני איבדתי את אחי הגדול מיכאל קלמן כוכב מחלקת הנוער של הפו@ל ת״א לשעבר בקיץ האחרון עקב מחלה קשה! גדלתי בבית של אןהדי הפו@ל.. כל המשפחה שלי אוהדים את הצד הדוחה של העיר (חוץ מאמא שלי שהיא נייטרלית חחח) אחי מיכאל נקנה ע״י הפו@ל ת״א בעונה 97/8 בסכום חסר תקדים לאותה התקופה, רצה אלוהים ובשנת 95/96 נדבקתי במחלה הצהובה והתאהבתי במכבי! למרות שכל המשפחה שלי אדומה אני נדבקתי בחיידק הצהוב! לא יכול בלעדיו.. הדור שלי לא ידע יותר מדי שמחות אמיתיות.. אנחנו מתרפקים בעיקר על סיפורי הגבורה של מכבי הגדולה של פעם... הדרבי שלי זכור יותר מהכל הוא דרבי נוער (לא זוכר בדיוק את השנה) אחי מיכאל שיחק במדי האדומים והגיע לקרית שלום.. אלי ביטון הגדול ירד מהקבוצה הבוגרת כדי לעזור לה לנצח את הפו@ל.. אני זוכר 3000 אוהדים בקרית שלום בטירוף!! אני ישבתי עם אוהדי מכבי בעוד כל המשפחה שלי ישבה עם אוהדי הפו@ל! לא הפסקתי לקלל את אח שלי לאורך כל המשחק.. הכל כדי להוציא אותו מריכוז.. בסוף נגמר 3-3.. הדרבי הזה זכור לי יותר מכל, מכיוון שבאותו יום שבת הבנתי שהדרבי הוא מעל הכל!!!! כמו שכתבתי בהתחלה איבדתי את אחי בקיץ האחרון.. אבל התשוקה והאהבה למכבי לא אבדה לי לעולם.. ותמיד הייתי אומר לאחי ״תכבוש 4 בדרבי אבל שמכבי תכבוש 5 !!!״ אני אוהב אותך מיכאל יותר מהכל!!! אבל ביום שני.. קצת פחות מארבע שנים בלי ניצחון... אנחנו עוד פעם יריבים!! הדרבי הוא מעל לכל חברים!! לא משנה מה המצב בטבלה.. מכבי או מוות!!!!!! יום שני טירוףףףףףףף
  11. אל תדבר שטויות! הוא עשה את שלו מזמן!!! לא דומה לכלום! תמיד נמצא ליד..אף פעם לא במרכז העניינים!
  12. כזה אוסף של שטויות לא קראתי הרבה זמן..שפונדר- איכזבת בענק!!!! חוץ מהעניין הניהול
  13. המקרים היו מאוד דומים! להזכירכם אנחנו זרקנו חפצים ששחקני הפועל באו להתגרות אחרי הגול הראשון, ההבדל בין המקרים שחיפה עושים עבודה לפני ומביאים תמונה שח דמארי מתגרה בקהל, אצלנו לא עושים כלום לפני! שולחים את שרק שיסביר כמה הם נלחמים באלימות וכמה הם עושים, מקבלים את הרדיוס הקבוע וממשיכים הלאה! קיפאון ניהולי כבר אמרנו??
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.