Jump to content

סמדר א

משתמשים רשומים
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

916 profile views
  1. איה, תעשי לי ילד (למרות שבגילי הקשיש נכד יכול להתאים יותר... )
  2. אין סיכוי שההתאחדות תשנה את מועדי המשחקים. הגועל היו בדיוק באותה סיטואציה השבוע.
  3. ולכן כל הדיבורים על "נכון" או "לא נכון", "חכם" או "לא חכם" מיותרים. http://www.one.co.il/Article/131220.html
  4. אני אתפלל (עבור כולנו) בהילולת הבבא סאלי בנתיבות שנשמע רק בשורות טובות!
  5. או שאתה סותר את עצמך ברמות מטורפות, או שיש לי בעיה קשה בהבנת הנקרא.
  6. לא חושבת שלמאמן (הס מלהזכיר את שמו כמובן) יש מוטיבציה להרוס את השחקנים המדוברים או אחרים. לא רואה את התועלת שתצמח לו מכך, גם אם הוא אוהד "הפועל" סמוי או סתם אידיוט, ולפי מיטב ידיעתי הוא איננו כזה. בנוסף, לא נתקלתי בציטוט של המאמן שאומר ששחקן פלוני או אלמוני הוא זבל. אם תביא ציטוט כזה מבטיחה לאשפז בכפיה את הסרקזם שלי. בשורה התחתונה - מכיוון שמדובר בשחקנים צעירים ברובם, ולמרות הידע הדל שלי בכדורגל (אני אישה כזכור לך, ומקומי הוא במטבח ובחוגי בלט ולא ביציעים), עצוב לחשוב שכל מה שנותר מהם, הוא ההתרפקות נוסטלגית על עברם ה"מפואר" בנבחרות.
  7. א. אין בעיה בכלל. אתה גם יכול לצרף אותי לרשימת הממליצים. ב. אני הכי עקבית בארץ - אולטראס שמולטראס ואוהדת נמני All the way. ולאן נעלמתי מאיפה? מתפוז? אני שם אבל לא אצלך בפורום. מכאן? מגיבה On and of, כשמרגיזים אותי באמת.
  8. אסף, זה לא מעייף אותך הסיפור הזה? לא כיף לך להיות שייך לפלג הקיצוני המאויים והמפוחד, להשתייך לעיוורים ולפנאטים, לאוהדי נמני ולשונאי מכבי. לדעתי זה דווקא מגניב, לא? לדיעותיו האובייקטיביות של המשתמש bister היקר, האובייקטיבי, השכלתן והמשכיל נחשפתי כבר לפני שנים בפורום מכבי תל אביב כדורגל בתפוז. לזכותו ייאמר שהוא (שונא נמני, מחאות, אוהדים בשחור ועוד מריעין בישין) בעקביות.
  9. שפונגין, שטרית, יחיאל, שבחון וז'אן היו עד לפני שמונה מחזורים מהשחקנים המצליחים והמוכשרים בארץ. שחקנים ברמה גבוהה (על סף הפנומנליים) שכל הקבוצות בליגה חיזרו אחריהם, כמו גם סקאוטרים מקבוצות באירופה, שהציעו עבורם למכבי חוזים מדהימים, אבל הם העדיפו להישאר במכבי כי הם שחקני נשמה. ואבוי, ראה זה פלא, ברגע שנמני התחיל לבזות אותם ולספר לכל העולם שהם שחקנים זבל, הוא הרס להם כל הביטחון. איזה באסה איתו...
  10. אחרי החפירה של מורן לא נשארו מילים במילון אבן שושן. שנעבור לאוקספורד? אז מה, 21? ראבאק, איך שאנחנו מזדקנים... ילדת כפר עזה יקרה! בגילי הקשיש הזיכרון כבר לא כשהיה, אבל עדיין, רצות לי בראש תמונות מעברנו המשותף. תמונות שתמיד יעשו לי טוב. את באמת ובתמים יחידה ומיוחדת במינה, רגישה, חכמה, מקסימה, מלאת עוצמות, נותנת ומעניקה, ובכלל - אין עליך! הלוואי שהחיים יחייכו אליך כמו שאת מחייכת אליהם. love you!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.