Jump to content

melody

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by melody

  1. באטוקיו באבין ושוינפלד היו קבוצה יותר טובה נכון איזה אנטי אתה אחי תשחרר
  2. לא מעט פעמים ראינו את הרוח רפאים רצה על הדשא יכול להיות שהוא שחקן טוב אבל התאקלם פה נוראי, באמת שראיתי יותר ניצוצות מהפליימיקר שלי בליגה ג׳ מאשר ממנו וממקור ראשון אומר לך שבאימונים אומרים שהוא ברמה של ישראלי בינוני, או שעל הז שלו הליגה או שהוא באמת Not good enough
  3. תסתכל שוב על המשחק נגד פתח תקווה בגביע
  4. כפיים לרובי שפתח איתו.
  5. אה ואללה? סבלת ב5 בדרבי? ב4-2? ב5 בנתניה? ב4 נגד פת? ב4 נגד אשדוד פעמיים? ה3 לחדרה? אולי ברביעייה בפיראוס? בנצחון על גנט? על לרנקה? אולי באחוזי הצלחה ההזויים בבלומפילד? קשה לך עם הנצחונות נצחונות נצחונות? 10 הפרש, מקום 1, אפשר לומר שהאירי טועה אבל לרשום שאין לו מושג? מראה כמה לכם אין מושג.
  6. חחחחחחחח מזה הנימוק הזה? ואללה יום שלישי אני הולך לכדורגל ואם מישהו רץ ל1 על 1 מול השוער אז ״אני פשוט רץ״ מאחוריו ואם רגלינו יסתבכו בריצה- מה טוב. נו באמת. כל מי שאומר שאין פה מגע- כנראה שלא שיחקתם מספיק כדורגל, הקאצה הקטנה הזאת מאחורה זאת העבירה הכי קלאסית אי אפשר לזייף את התנועה הזאת באופן יזום (שרגל נתקעת בתאומים של הרגל השנייה), בטח לא בטיימינג מושלם לרגע ששכר מרחף עם הרגל שלו ושגבי עם הגב לאירוע מה יש לכם?
  7. רוצה לראות היום מכבי סכנין מהטלפון ויש את החבילת ערוצים הזאת מישהו יודע אם זה משדר את מה שיש בספורט 1 ו-2 בהתאמה? כי המשחק בספורט 4
  8. איך הכל קם ונופל על המשחק נגד חיפה? למה כולם פה חכמים בדיעבד ו ״בוא נראה אם הוא יצליח בגביע ובליגה״- לא! אם הדעה שלכם מבוססת על משחק לפה או על משחק לשם- אז קלירלי שאין מה להתייחס אליה. בואו תגידו עכשיו מה דעתכם- צריך להשאר או לא? אני חושב שכן.
  9. אחרי ניתוח ולא יכול להגיע לבלומפילד לינק שלא נתקע למשחק יעזור להתאוששות! תבורכו
  10. אל תאמין אחי. רק אל תשכח שהם יצרו את היתרונות הללו מלכתחילה. בטח אתה רק מצליח בחיים ולא מועד.
  11. חטפנו אתמול כאפה מצלצלת. כזאת שלוקח לך כמה רגעים להבין מה קרה פה, כזאת שאתה יושב מול הטלוויזיה וכבר לא מבין אם אתה בחלום (סיוט) או שזאת המציאות. יש לי קושי לקרוא את ההשתלחויות אחרי הפסדים, אני מודה. זה קשה לי כי זה מרגיש לי הדבר שהוא הכי לא אוהד, כשאני קורא ״תתנצלו״ או ״תורידו תחולצה״, הדבר הראשון שעולה לי לראש זה צביעות. מישהו פה חושב שהשחקנים רצו לקבל 6? נכון, קרסנו וקרסנו קשות. חוסר ריכוז, שאננות, לא יודע עוד מה לומר. אבל לא יכול להיות ששבוע שעבר נפתחו פה בשנייה 20 נושאי שחקן ואימוגים של לבבות וגבי ויוריס ורביבו ו״עידו שחר אחרי אולמיפיאקוס״ ופתאום כל אלה לא שווים את החולצה אפילו. כאילו איפה כל המילים מהשירים ביציע? איפה לעמוד מאחורי זה? זה מה שאנחנו רוצים לייצג? כשמצליחים אז כולם אל+ וכשנכשלים אז שילכו להזדיין? והדבר האחרון שאני רוצה לכתוב- אנחנו מאוד אוהבים לדבר על מכביזם, הכי גדול, הכי יפה, הכי חזק, ולתחושתי אנחנו עושים את זה מעולה כשאנחנו למעלה אבל דווקא כשאנחנו למטה, עכשיו, אחרי הדחה כזאת כואבת, זה הזמן שלנו להיות ביציע הכי גדולים, הכי יפים, הכי חזקים ולהוביל את העונה הזאת עד לצלחת.
  12. ואללה חבל שטסת כפרה עם הגישה הזאת אין מה למכור? תמכור תכרטיס.
  13. חחחח בהלם שענית ברצינות אולי הייתי צריך לכתוב איךךך איךך זה לא בבלומפילד
  14. קיקו עושה שכונה באימונים וזורק ברמה אחרת.
  15. איזה ערב משוגע! איזה באסה שלא נסעתי, 90 דק אני רק מקנא בכל החולים שהרימו תיציע היום וגרמו לי לקפוץ בסלון איזה כיף זה מכבי באירופה!
  16. תשמע, בסוף גם צריך להגיד את האמת- מבחינה אינדבידואלית- אנחנו לא מחזיקים באף אס, זה אתגר אמיתי לקבוצה שעומדת גבוה.
  17. אחי אני לא חושב שהוא מאמן ענק, אבל אני בתחילת שנה כן ראיתי תבניות משחק כן ראיתי הגנה מסודרת (אומנם עומדת גבוה וגרועה בהגנת מעברים) אבל כן מסודרת החילופים שלו לדעתי מאוחרים לפעמים וגם בחלק מהמשחקים ההרכב לא היה לטעמי אבל העובדות בשטח אומרות- מקום 1 שמינית גמר קונפרנס וזה לא מגיע מכלום וזה לא מגיע ״למרות ולא בזכות״ כמו שמלא יוזרים פה אוהבים לומר.
  18. אני שנים מתלונן שהקהל בארץ שלנו הוא כפוי טובה, רשמתי את זה פה כמה וכמה פעמים- המנטליות שלנו חרא! אנחנו ממהרים לפטר, ממהרים לספסל וכאילן בסוף אני אומר לעצמי ״אנחנו באימונים שיש לנו כזה ביטחון להעביר כזאת ביקורת נוקבת?״ יצא לי לדבר עם רובי בערך 10 דק בטלפון אחרי שרשמתי לו בחצי צחוק ״תעשה את החילופים קצת יותר מוקדם״, הוא לקח את זה ברצינות והתעצבן מזה, 7 דק הוא רק מנסה להבין למה המנטליות היא כזאת? איפה הקרדיט והאמון בצוות ובמה שהם רואים באימונים? איפה הקרדיט לכל ההישגים עד כה? ואללה הבנתי אותו והאמנתי לו שהם עובדים הכי קשה שיש שנצליח וכשאני מגיע ליציע ושומע שזבל יוצא לאנשים מהפה אז אני נכנס קצת לקרוא פה ואז שגם פה הביקורת (לדעתי) מוגזמת- זה מעצבן. קימחי אחלה יוזר, פחות אהבתי את הנחרצות בכמה שלרובי קין אין מושג ובטח שפחות אהבתי את זה כשהקבוצה למטה.
  19. איפה כל הקימחים שאמרו שלרובי יש 0 מושג כמאמן?
  20. קודם כל אמאדור היה נראה מדהים בעונה הראשונה פשוט היו צמד שעשו עבודה ככ טובה שלא היה צריך לשנות, זה לא קשור ללתת הזדמנות. לגבי קיקו, אפילו מרארש אילייה ראיתי יותר.. ההסבר היחידי לשחקן שנבחר לטופ 11 בליגה בפורטוגל ופה נראה כמו אבירם ברוכיאן בשלהי הקריירה זה שהוא מבוהל מהמדינה החדשה ויש לו קשיי הסתגלות. מה שעוד יותר מטריד זה שיש שחקנים שמעידים עליו שהוא נראה כמו רוח רפאים באימונים
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.