Jump to content

melody

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. אז אתה כנראה לא מסתכל טוב, אני גם יודע להודות כשטועה (ויש לא מעט). נגד חיפה מכר אותך? ראית את הגול בטוח שהוא לקח מדין דויד? לא מסכים איתך בכלל, לדעתי היה בסדר גמור.
  2. מה עם רובי אחי? בטח צקצקת כשראית את ההרכב היום תפרגן קצת אחי
  3. ואללה לזכותי ייאמר שבאותם נושאים ״שאני קוטל״ אנשים שכתבו ביקורת- אני דואג לכתוב את דעתי הרבה לפני שאותה יישות גורמת ״לאכול את הכובע״ יש פה אנשים שפשוט עורפים פה ראשים ומתנהגים כמו אוהדים ישראליים טיפוסיים- אז כן- נשים להם מראה מה יש? סבוריט בין הזרים הטובים שנחתו פה ומי שלא יודע להעריך שחקן כזה, מבחינתי, חסר מושג בסיסי בכדורגל.
  4. די אחי תשחרר, הבן אדם קלאסה של שחקן ואחד הזרים הכי טובים בליגה. עד עכשיו כל העונה אתה מבקר את כל האנשים שבנתיים לוקחים אותנו לאליפות- תסתכל קצת על הביקורות שלך והתוצאות בפועל- אתה הפוך אח.
  5. צריך לקרוא לילד בשמו- אין לכם מושג.
  6. כל החכמים בדיעבד- אולי תגידו עכשיו מה דעתכם על ההרכב של רובי? מה הייתם משנים?
  7. באטוקיו באבין ושוינפלד היו קבוצה יותר טובה נכון איזה אנטי אתה אחי תשחרר
  8. לא מעט פעמים ראינו את הרוח רפאים רצה על הדשא יכול להיות שהוא שחקן טוב אבל התאקלם פה נוראי, באמת שראיתי יותר ניצוצות מהפליימיקר שלי בליגה ג׳ מאשר ממנו וממקור ראשון אומר לך שבאימונים אומרים שהוא ברמה של ישראלי בינוני, או שעל הז שלו הליגה או שהוא באמת Not good enough
  9. תסתכל שוב על המשחק נגד פתח תקווה בגביע
  10. כפיים לרובי שפתח איתו.
  11. אה ואללה? סבלת ב5 בדרבי? ב4-2? ב5 בנתניה? ב4 נגד פת? ב4 נגד אשדוד פעמיים? ה3 לחדרה? אולי ברביעייה בפיראוס? בנצחון על גנט? על לרנקה? אולי באחוזי הצלחה ההזויים בבלומפילד? קשה לך עם הנצחונות נצחונות נצחונות? 10 הפרש, מקום 1, אפשר לומר שהאירי טועה אבל לרשום שאין לו מושג? מראה כמה לכם אין מושג.
  12. חחחחחחחח מזה הנימוק הזה? ואללה יום שלישי אני הולך לכדורגל ואם מישהו רץ ל1 על 1 מול השוער אז ״אני פשוט רץ״ מאחוריו ואם רגלינו יסתבכו בריצה- מה טוב. נו באמת. כל מי שאומר שאין פה מגע- כנראה שלא שיחקתם מספיק כדורגל, הקאצה הקטנה הזאת מאחורה זאת העבירה הכי קלאסית אי אפשר לזייף את התנועה הזאת באופן יזום (שרגל נתקעת בתאומים של הרגל השנייה), בטח לא בטיימינג מושלם לרגע ששכר מרחף עם הרגל שלו ושגבי עם הגב לאירוע מה יש לכם?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.