Jump to content

תאשרו אותי...

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by תאשרו אותי...

  1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  2. עדיין לא הבנתי למה הם עושים לו "הו הו הו".
  3. שיר ענק. מה עם היהודים? http://www.youtube.com/watch?v=X9X7fCQmJ24
  4. The following עדיין לא יצא? גם לא פרק אחד? מרגוליס - אתה וכל האחרים עשיתם לי חשק להמשיך לצפות בכדי לסיים את העונה השלישית הזו כבר ולהגיע לרביעית. שמעתי שהעונה ה7 גרועה, אז זה פשוט הוציא את כל החשק.
  5. לא רואה למה צריך להכנס למיליארד דברים אחרים, לא צריך להכנס למאיפה כל אוהד ואם יש לו דרך להגיע לאיצטדיון, כי זה יותר שולי. צריך להסתכל על איך העונות של כל קבוצה נראתה.
  6. ילדי האנרכיה עוד לא יצא לי, על מה מסופר? 'המעקב' (The following) ראית? איך הוא? אה ואגב, ראיתי גם Prisonbreak, העונה הראשונה היית חמודה, בשנייה כבר הפסקתי. לא מבין מה ההתלהבות הגדולה.
  7. העניין הוא שלא צריך להסתכל על נטו ממוצע קהל, אלא על מהלך השנים ומה קרה שם מבחינת כדורגל/הנהלה/מחירים.
  8. סופרנוס מכיר וראיתי את רוב הפרקים אני מאמין, ילדי האנרכה והסמויה לא מכיר. מה עם "מעקב"? חבסוס, מאיפה מתחילים? עונה 1 פרק 1. אגב, העונה הראשונה של דקסטר היית גאונית.
  9. דקסטר (פשוט אין לי כח להמשיך לצפות למרות שזו תכנית לא רעה, האוס הייתי רואה כמה פרקים אחד אחרי השני. דקסטר אולי פרק ביום, לא משך אתי כו האוס), הומלנד, החץ, המתים המהלכים, חדר החדשות (היה נחמד סך הכל), משחקי הכס, ספרטקוס.
  10. יצא לי לראות כל מיני תכניות שפשוט לא עשו לי את זה כמו האוס... חוץ מדקסטר, אך עדיין לא באותה הרמה כמו האוס.
  11. לא יודע עד כמה העונה הרביעית של דקסטר טובה, אני כרגע בעונה 3. הסדרה האוס, זה לא רק העניין הרפואי, זו הדמות הענקית של דוקטור האוס (וכמובן העלילה). אולי אתם עשיתם דיון ומצאתם תכניות יפות יותר מהאוס, אני עדיין לא. התכנית של שרלוק הבריטית (או השחקן הבריטי)?
  12. לאחר שצפיתי ב'האוס' כל תכנית אחרת נראית לי טיפשית ולא מעניינת (דקסטר עוד איך שהוא הצליח לעניין). תכנית ברמה של 'האוס'?
  13. http://www.youtube.com/watch?v=XP4clbHc4Xg אחד השירים המרגשים.
  14. הבעיה גם שאנחנו נותנים לו במה לעצבן. הם מודעים לקיומו של אינטרנט? הם בכלל יודעים מה זה המושג ?פורום? ואיך לנהל דיון?
  15. נכון, אבל מצד שני הוא באמת מצליח לעצבן אנשים, אז למה? אפשר לראות איך לא צריך להיות כשרואים את אוהדי ביתר כוזבים את האיצטדיון בשער שלהם, שהם שוקפים את המועדון, אפשר לראות איך לא צריך להיות גם בלהסתכל על אוהדי הפועל שרים על השואה ועושים צלבי קרס, לא חייב משתמש בפורום בשביל זה. שלא נדבר על הנאחס לאנשים שמאמינים בזה.
  16. יום שבת: 17:00, הפועל עכו - הפועל תל אביב 2 18:00, הפועל חיפה - הפועל רמת גן X 18:00, הפועל באר שבע - הפועל רמת השרון 1 18:00, עירוני קריית שמונה - בני סכנין X 19:30, מכבי נתניה - מכבי חיפה 2 יום שני: 20:15, מ.ס. אשדוד - בני יהודה 2
  17. הרג אותי הלייק של גרנט לפרימו. העם דורש עוד.
  18. הסיכוי שלכם להרים ליגה של פיפא מקורי שואפת לאפס אני מניח. לעומת זאת, יש תוכנות בעזרתן אפשר לשחק בפיפא 11 ברשת (חושב שגם לעשות ליגה), אז עדיף כבר שתלכו על זה. אם תלכו על זה - אני בפנים.
  19. אולי. אבל לא מתכוון לתקופה, אלא למשחקים ספציפיים.
  20. ממליץ לכם לראות את הסרטונים שלו שהוא משחק במשחקי אימה (house 2 מומלץ בעיקר).
  21. רק עצם פתיחת נושא כזה על מכבי חיפה מעמידה להם את הזין שאנחנו חושבים עליהם בכלל, לא היו ולא יהיו ברמה שלנו (גם בשנים הכי טובות שלהם, תמיד פחדו מאתנו).
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.