Jump to content

Yaniv_Gonen

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About Yaniv_Gonen

  • Birthday 04/07/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    יהוד
  1. חבר'ה אני מעלה פה תמונות מקוריות לממים חדשים אם תרצו להכין (: (התמונות אגב גדולות יותר ברזולוציה שלהן ממה שאתם רואים פה)
  2. אהלן צהובים וצהובות. קיבלתי דו"ח לפנים מפקח מנאייק של עיריית ת"א. איך מבטלים דו"חות חנייה של העירייה? שמעתי שאפשר לבטל עד 2 דו"חות בגלל מצוקת חנייה בעיר, אבל השאלה היא אם זה לתושבי ת"א בלבד או לכל תושבי המרכז. זה על כחול-לבן בלי תו חניה, נכון כולה 100 שקל אבל אני חי ממשכורת מינימום ובעתיד יכולות להיות דו"חות גדולים יותר אז ברשותכם בלי "תשלם וזהו"... תודה לעוזרים והעוזרות!
  3. 1. המלגות תקפות לכל סטודנט שלומד באוניברסיטה או מכללה בשנת-לימודים אקדמית, או גם לכאלה שבאים לעשות קורס של חודשיים או קצת יותר בכל סוג של מכללה או אוניברסיטה (אני לא יודע אם הם מוגדרים "סטודנטים" בכלל...) ? 2. איזה סיוע נותנים במלגות שלא כותבות במפורש מה סוג הסיוע שלהם, כמו באתר הלימודפון: http://www.limudphone.co.il/Articles/Artic...p;CategoryID=64 שימו לב למשל למלגה לחיילים משוחררים: מה זה הדבר הזה? קידום חיילים משוחררים? איזה קידום או סיוע הם מקבלים? סיוע כלכלי? סיוע נפשי ומוראלי? או שהם מגרדים להם בביצים אם הם אומרים שמגרד להם, יעני באמת תודה להם שהם נותנים פרטים על המלגה...
  4. מה זה גם במשחקי חוץ אנחנו משחקים בכחול???
  5. הראו שם מאות חיילים מגיעים לביקורופא בתל אביב ברח' יגאל אלון (כולל כאלה שגרים בחדרה, באזור השרון ובאזורים יחסית רחוקים נוספים, כי סגרו את סניפי קצין העיר הקרובים לביתם לביקור חולים), פשוט ככה, 300 אפילו 400 חיילים שם, נדחסים, יושבים על הריצפה, אחד על השני, תשושים לגמרי גם מהמצב הרפואי שלהם (רובם הגיעו עם חום גבוה, ולמה? כי זה חורף, להזכירכם...) וגם מהנסיעה שנסעו עד שהגיעו לשם. ומי מטפלים בכולם? 3 רופאים ואורטופד! חיילים שהגיעו בשעה 6 וחצי נכנסו לרופא ב12 ואפילו מאוחר יותר. התחקירנים של כלבוטק שהגיעו לשם קיבלו מספר, שאני לא זוכר מה היה במדוייק, אבל היו אמורים להיכנס לפניהם כמעט 200 חיילים (!!!). בסופו של דבר הם גם התייאשו ועזבו באמצע בלי להיכנס לרופא. תחשבו לעצמכם מה זה להגיע עם 40 מעלות חום מחדרה לת"א בתחבורה ציבורית ולחכות כל הלילה כדי להיכנס לרופא, רק בגלל שצה"ל החליט לסגור את סניפי קצין העיר והמרפאות האזוריות... קצת לא נעים... אני רק מתפלל שאני לא יהיה חולה יותר ב5 וחצי חודשים שנשארו לי בשרות (במיוחד בסופ"ש)
  6. תסלח לי קושניר, אבל זה בכלל לא מצחיק / משמח... ראיתם את התחקיר ששודר ממש לפני שעה בכלבוטק?? צבא מזדיין....
  7. אני שירתתי בשיזפון בין דצמבר 05' לינואר 07' ולא יודע על מי אתה מדבר... (אולי בגלל שטחנתי מטבחים רק ב3 חודשים האחרונים שלי שם??) אולי תביא לי להורדה את הסרטים האלה ואני ייזכר...
  8. מה עושים אם קבוצת הכדורגל נכנסת להארכה...? אם מול הפועל טובא הגענו להארכה, אז אל תזלזלו גם הפעם.
  9. מה הסיכוי שזה ניקו אפרון (או מרטין?) ועומרי שוורץ בדרבי?
  10. איציק, אתה יודע שעם כל העומס והעיסוקים שלי אין לי כוח לכתוב מגילות ב2 פורומים שונים....:> אז אתה יודע כמה אני חולה עליך אח יקר, מאחל לך את כל הטוב שבעולם וביקום, מקווה לראות אותך יותר במגרשים בעידן שאחרי לוני. מזל טוב!!
  11. תגיד מאור, יש משהו שאתה יודע לעשות חוץ מלהאשים את האולטראס בכל דבר?!? האולטראס הם האחרונים שאפשר לבוא אליהם בטענות על הדרבי אתמול ויש לי אלף סיבות להביא לך (ואם אתה רוצה נדון על זה בפרטי כי בניגוד אליך אין לי לב להתחיל לסכסך פה..). יופי, העיקר שהאולטראס עוברים בעונה הבאה לשער 8 אז אתה אומר שמלקקים....פחחחח לא חשבת על האפשרות ששער 8 קרוב יותר אליהם מהשחקן? לא חשבת על האפשרות שהשחקן לא היו טובים בלשון המעטה כמו בדרביים ובכלל משחקים קודמים? אצלך לא. האולטראס אשמים. האוויר מזוהם ויש שלג- בשבילך האולטראס אשמים. ושוב- אם אתה רוצה להמשיך בוויכוח- בפרטי!!
  12. על התמונה הזאת אני יכול להגיד: אמא, הבאתי גביע!!
  13. אני לא יודע אם ניקולאס או מרטין אפרון משחקים בעמדה שאלכס דמאיו שיחק בה בעונה שעברה (זיו.... עזרה?) אבל מה שעבר לי בראש אתמול זה כמה טוב שדמאיו לא איתנו.. שלא תבינו אותי לא נכון, אני מת עליו ומתגעגע למבט הרצחני שלו, אבל בעונה שעברה בגמר הגביע אני לא זוכר הגשה אחת שלו שעברה את הרשת! התאומים אפרון, לא יודע אם אחד מהם משחק במקום דמאיו אבל הם כביכול מחליפים של דמאיו ומרלון דה זופה לפחות כזרים (למרות שהם יהודים), ולכן נזכרתי באלכס. אווווו ניקולס ניקולס ניקולס עלה עלה... ני-קו אפ-רון!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.