Jump to content

סי צהובה לעד

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About סי צהובה לעד

  • Birthday 02/07/1988
  1. הבעיה היא, לפחות אצלי, כרטיסי הנוער, יותר מאשר כרטיס מבוגר, כי הנוער נגמר מהר, ואחרי שסה אין מצב שביום המשחק ישארו כרטיסים. יהיה כזה גרוע להזמין לשער של רמה"ש?
  2. עכשיו אני רואה שנגמר הנוער באתר של לאן, או שזה רק לי
  3. יופי עכשיו יש מכירה בלאן, איזה שער אנחנו יושבים, חשוב...!
  4. בטוח יש מכירה באתר לאן? כי באתר שלהם יש רק מכירה של המיני מנוי ולא למשחק הקרוב
  5. אני לא ככ בטוחה שהנערים היו מפסידים ככה
  6. פאביצ'ביץ' יקבל מנוחה מחר, אולי פונצ'ץ יקבל את הזדמנות שלו להראות את מה שיש לו ולהתחבר לקבוצה. מענין אותי לדעת אם לוגסי ישחק והאם הוא כשיר בכלל. כמובן שחייב לעלות עם ההרכב הכי חזק שאפשר, אך מצד שני, שחקנים חייבים לנוח כדי שלא יקרסו בהמשך העונה.
  7. כולם לבוא לבלומפילד יום ראשון, לדחוף את הקבוצה המדהימה הזאת, כי התהליך הזה לא נגמר, הוא רק בתחילתו, וכל הרגעים המדהימים שהיו עד עכשיו, שווים לנסיון שהצעירים רוכשים. לא קרה כלום, בסוף הפירות יקצרו והם יהיו טעימים מאוד. תרימו את הראש, הגאווה היא גדולה מכל! יאללה מכבי!!!! נוימן והורסקי מוזמנים להשאר שם, ולהודיע קבל עם ועדה שהם מישראל, נראה איך הם יוצאים מההר געש שהם פרגנו לו ככ, בושה
  8. אף אחד לא דרש את ראשו של איווניר, או לפחות לא כולם, אין צורך להכליל... ולעניין, מוטי מאמן מעולה שעד עכשיו עשה עבודה מעולה, וגם אם יטעה, בדגש על אם, לא יקרה כלום, אני אהיה מאחוריו, כי רגעי שמחה כמו שהיו בחודשים האחרונים מזמן כבר לא היו
  9. אמנם עוד כמה שעות נדע, אבל ההרכב נראה לי קצת מוזר, ויכול להיות שמוטי תרגל את השחקנים האלה בגלל פחד ממרגלים או משהו כזה... זיו קשר אחורי, ייני מגן שמאלי, מיכה לא בהרכב, אמנם חלק מההרכב לא נשמע ככ הזוי , אבל בהחלט לא צפוי וקצת מוזר, נותר רק לחכות לערב. הזמן לא זז, והלב לא מפסיק לדפוק.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.