Jump to content

shlomim

משתמשים רשומים
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,281 profile views
  1. עכברים אדומים, תתכוננו להשתחוות יזונות !!!
  2. כמו שהוציאו אותנו מ 5א בקללת אליעזר? מתי שיוצא מכירה ל -8 שכולם יקנו לשם
  3. לא הבנתי למה כולם פה מוכרים את הכרטיסים שהם רכשו ל 5א? בקצב הזה לא יהיה לנו שום גוש מחוץ לשערים 6-8
  4. קונה ל 5א, מי שמוכר שיפנה בפרטי
  5. יששששש לנו צלחת כל הפועל תנשקו לי את התחת !!!! אגב, לא יצאנו משום חור, היינו פה תמיד, עם הממוצע הגבוה במדינה גם בעשור השחור שעבר עלינו. ומי שהביא 4000 צופים למשחק על אירופה מול קריית שמונה אלו אתם, חזרתם לחורים שלכם הפועל הקטנה, האחות הקטנה. 4-0 ! שבוע צהוב יששששש
  6. אלירן, אז בוא נתחיל מזה שתשבו יותר קרוב אחד לשני, וגם אז "לא תהיה להם ברירה" והם יצטרפו אליכם כל הזמן, וככה נראה הרבה יותר טוב. ובחיאת, די עם המשפטים הלא מכבדים כמו "גוש העידוד המוביל" (ברור לכולם מי גוש חזק יותר) אבל משהו יפטר פה רק אם באמת יהיה כבוד אחד לשני. משחקי חוץ הם ההוכחה שהקהל שלנו הרבה יותר טוב שהוא מאוחד, אין סיבה שזה לא יקרה גם במשחקי הבית. (ונכון, לא צריך שם אחד/ארגון אחד, אפשר לעשות את זה גם במצב כיום).
  7. נכון אז אתה צודק ! אחרי שהוכח היום כמה הקהל שלנו מדהים שהוא קרוב אחד לשני ושר בתיאום, אז הפתרון הטוב ביותר זה להיות אנטי ומשחק הבא שוב לשבת קילומטר אחד מהשני, ולשמוע את שער 5 כל הדרבי ! צודק, מסכים לכל מילה שלך
  8. חבל מאד שגם נושא שבא מאהבה נטו לקהל היום ולכיף ביציע, נתקע בתגובות של אנשים כמוך, שאיכשהו תמיד יהיו אנטים. תהיה בריא . שבוע טוב.
  9. חבר, הקטע הוא שבנושא של הקהל/מולטימדיה הכל יתערבב שם, ולא יהיה דגש באמת על הנקודה העיקרית של הקהל היום - התיאום בין הארגונים (שהוכיח כמה הוא טוב לקהל שלנו, ולמכבי בכלל).
  10. בכוונה אני לא כותב את זה בנושא של הקהל. כי מגיע לזה נושא משלו. מרגש היה לראות היום את התיאום בין הארגונים, תצוגת עידוד מדהימה, שהזכירה ימים יפים. רק מראה שיד אחת בעד מכבי ואנחנו נראים הרבה יותר טוב. נטול אגו ופשוט שמחה אחת. הקירבה בין שני הגושי עידוד עשתה את שלה. תודה לפאנטיקס, תודה לאולטראס, תודה לכל מי שהיה היום בקריית שמונה ודחף ללא הפסקה. מרגש וכיף. שבוע טוב - רק תביאו תדרבי !!!
  11. זה כל כך לא נכון, בתור אחד שיושב ב 10 (לא מתוך שייכות לארגון זה או אחר, אלא מתוך הרגל), אני יכול להגיד לך שכל המשחק אני מנסה לשמוע מה שרים הפאנטיקס כדי להצטרף ולנסות להעיר את השער שאיתי, ופשוט לא מצליח (15 איש, לא 15 איש הם מפריעים), ויותר מזה כל האוהדים שסביבי לא מצליחים, ורובם זורמים עם האולטראס כי אין ברירה ברגעי טירוף כולם רוצים לעודד (לא אכפת להם, ארגון זה או אחר). ותחשוב שכמו ששער 10 רדום ככה גם 8. לא יודע מה הולך בפרטיזן, וממש אין לנו גם מה להשוות. בעונה כזאת, שאמורה להיות כל כך חוויה לבוא לבלומפילד, אני פשוט לא נהנה. נאמר כבר הכל, אפשר לשים את זה בצד ולהמשיך (אם לא כארגון אחד, לפחות כגוש מעודד אחד) ובזה לחזור להיות הקהל החזק בארץ. כי נכון להיום חבר, כל קבוצה שבאה לבלומפילד (אפילו בית'ר המפורקת, שומעים אותה יותר מאיתנו). מקווה שמשהו יהיה בוגר וישים את הקלפים על השולחן פעם אחת ולתמיד. שבוע טוב
  12. שני הארגונים הפכו להיות הבדיחה של אוהדי הליגה. כל קבוצה שמגיעה היום לבלומפילד עם 500 צופים, עושה לנו בית ספר לעידוד. (מי ביקש תפאורות משותפות? מי ביקש חברות אמת? כולה בקשנו עידוד משותף ומתואם!) לא יודע מה איתכם, אבל האולטראס לא יעלם בקרוב...כנ?ל לגבי הפאנטיקס. לכן, תשלימו שיש שני ארגונים, ואין דרך אחרת. זה המצב ואיתו צריך להתמודד. כל האגו הזה מאס על כולם, ושאני אומר כולם אני מתכוון לקבל הרחב. נ.ב אם אתם באמת רוצים להשריש את הרעיון של השירה האיטית , רק איחוד עם האולטראס יאפשר זאת. למה כרגע האולטראס שר מהר יחד על 8 , והפאנטיקס שר לאט עם 13. תתעוררו !!! לפחות בעונה כזאת.
  13. עם על הערכה לחבר'ה כאן וגם באולטראס, על התפאורות וההשקעה במכבי. אנחנו פשוט נראים רע. כל כך רע, שכל קבוצה שבאה לבלומפילד עם 1000 אוהדים, עושה לנו בית ספר. חוסר תיאום מחריד (13 עם 11, 8 לא מבין כלום). אפילו ששרים אותו שיר, פשוט אין תיאום. חבל שבעונה כל כך גדולה של המועדון, אנחנו נראים ככה. במקום לשים את כל האגו והשטויות בצד, ורק לעודד ביחד. לעודד בצורה מתואמת זה הכל, אף אחד פה לא ביקש איזה אחדות מרתקת וחברות אמת, נטו שירה מתואמת. אתמול שמעתי כל המשחק את חיפה, 90 דק' של בית ספר לצערי(וחלאס עם התירוצים "הם באו למשחק חוץ") , במשחקים שלהם נגד הפועל בבלומפילד, אני ממש לא שומע ככה את הקהל שלהם. צריך להתעורר, ויפה שעה אחת קודם! נ.ב קצב שירה איטי זה מצויין, אבל הקצב יותר מדי איטי. שיהיה שבוע טוב וחג שמח.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.