Jump to content

itsik

משתמשים רשומים
  • Posts

    83
  • Joined

1 Follower

About itsik

  • Birthday 30/10/1988

Recent Profile Visitors

3,676 profile views
  1. מישהו בירר פעם תביעה? מבחינתי גם לתבוע את מכבי אם זה יגרום לקבוצות לשנות את התקנון לא הגיוני שמזלזלים בכסף שלנו ככה
  2. אם מעבירים לשם את החצי גמר, ובהנחה שאת הגמר לא יזיזו אם הם יעלו אליו- הם ישלימו 5 מ5 משחקים בגביע העונה בסמי עופר. אם מעבירים לשם ואנחנו שותקים על זה מגיע לנו השפלה שם, מצידי שיעבירו ושנעלה עם הנוער
  3. בואו נחשוב רחוק, אם מכבי זוכה בליגה האזורית (או כל קבוצה אחרת אבל תנו לחלום) וזוכה גם בליגה, כלומר מוקדמות ליגת האלופות - משחקים במוקדמות אלופות והמקום באירופאית מובטח? צריכים לוותר מראש על המקום באירופאית בשביל המוקדמות צמפיונס?
  4. האמת שמתקדמים יותר מהר ממה שחשבתי, נראה שסיימו כבר את שער 2 והם מעל הכבוד כרגע. הייתי מעלה עוד תמונות אבל זה שוקל יותר מדי לא נותן לי -
  5. בזכותך המשכנו להתקשר כמה פעמים (כל פעם אמרו לנו לחכות בסבלנות ושזה לא התפקיד שלהם לקבוע) עד שהגענו לאחת נורמלית שקבעה לנו מהרגע להרגע ליד בלומפילד, עזוב שהיא אמרה שזה ליד 7-8 ובסוף זה בסניף של מכבי בצד השני של האיצטדיון אבל העיקר קבעה. בקיצור מי שצריך בדיקה שלא יפסיק לשגע את המוקד עד שיקבל תור, נראה שהם דיי מעופפים שם.
  6. מישהו יודע איך עובדת הפרוצדורה של בדיקת קורונה בימים האלה? אישתי דחפה לי את כל האלמנט, קצת לא הרגישה טוב התקשרה למוקד של מכבי ואמרו לה ששולחים אותה לבדיקת קורונה ויישלחו לה אסאמאס שידריך אותה, ועד שתקבל את התשובה שתיכנס לבידוד שלא תדביק את שאר הבית. בינתיים כבר עבר יום בלי הודעה ובלי כלום, התקשרנו אמרו שייקח זמן.. היה לי חלום לשלוח את הילד לגן ביום ראשון שכרגע נראה לי נמחק. אז בקיצור - תוך כמה זמן מקבלים היום את הבדיקה עצמה? וכמה זמן מקבלים תשובה עכשיו?
  7. אני חושב שזה לא מעודכן, זה לפני שהזיזו את המחזורים שבוע אחד קדימה
  8. אני מתלבט כרגע אם זה השלב לשדרג את ה LG5 העתיק שלי שמתחיל לעשות טיפה יותר בעיות מהרגיל, מחפש מכשיר שיהיה אמין מבחינת GPS (ה LG גמר אותי מהבחינה הזאת עם הוויז), מצלמה סבירה פלוס - לצילומים של הילד וכאלה לא עכשיו נופים, אבל כן חשוב לי שהתמונות והסרטונים יהיו ברמה נורמלית, סוללה שתחזיק ליום שימוש ממוצע ולא אצטרך לרדוף אחרי מטען אחרי כמה שעות. יש משהו בזולים שעומד בתנאים האלה? לא אכפת לי גם לא משהו מהחדשים.. נגיד תקציב באיזור ה1200-1300 פלוס מינוס
  9. דקה 58, סאן מנחם בעט בגראלדש עלק תוך כדי גלגול ראיתי עכשיו, לדעתי מחייב אדום
  10. האנשים שממש צמודים לזה עשו רעש מוצדק מבחינתם, אמרו שהם יעמדו כל המשחק כי הם לא רואים כלום. באו כל מיני אנשים עם חליפות מתוך היציע כבוד לנסות להרגיע אותם, לא כל כך הלך.. עד שהגיע מישהו מטעם מכבי והבטיח להם לעבור למקומות אחרים וטובים יותר. הלכו איתו מחייכים, חזרו אחרי 10 דקות אמרו ששמו אותם בשער 2 למעלה וביציע העיתונאים וזה נוראי. היו כמה שעמדו כל המשחק אבל לא כל כך הפריע לשאר.. מהכיסא שלי, בערך 6 כיסאות מהמרפסת, יש הפרעה אבל יחסית מזערית. סתם מבאס שזה ככה בלי שאף אחד חשב שם.
  11. @שמש צהובה ידוע לך אם המרפסת בשער 1 איתנו להישאר או הבלאגן הקטן שהיה בשער 13 במשחק הראשון גרם לאנשים לחשוב קצת? יש על זה דיבור בכלל?
  12. הם לא כתבו כלום על החזור, למישהו יצא לשאול אותם כבר איך זה הולך להתנהל? תדירות וכל העסק..
  13. שמש החזירו את המעקה בין 13 ל1? בא לי לבכות מה שיש בתוך שער 1
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.