Jump to content

סגול

משתמשים רשומים
  • Posts

    175
  • Joined

Posts פורסם על ידי סגול

  1. 1 דקה לפני, YallaMaccabi said:

    נראה חמוד מקסימום

     

    חחחחחחחח אני לא יכול להפסיק לצחוק מהרגע שראיתי את התמונה הזאת, משהו בסיטואציה ההזויה - מתסכלת הזאת בשילוב הפרצוף וידיגל אחרי דיאטת אורז גמר אותי, 

    מקווה רק שמכבי שמרו לו מעיל במידה מדיום

  2. צ'יבוטה, היית מוכר בובות תוצרת בית מקש ובוץ אם לא מכבי מביאים אותך לישראל ונותנים לך קריירה,

    אתה כל כך דפ"ר שאפילו בוקו חראם לא היו מגייסים אותך.

    פעם ראשונה שאכלת עם סכין ומזלג זה היה במכבי יא כפוי טובה שהיה מלקט חיפושיות לארוחת ערב, מי אתה שתלכלך ככה על המועדון שבלעדיו ע"פ הסטטיסטיקה בקונגו היית מת בגיל 10 מאיידס ואם בגבורות בגיל 13 כי זאת התוחלת חיים שם.

    אפס מאופס.

    זאת ההודעה האחרונה שלי והיא תוקדש לך כי אתה חלאה שמנסה לפגוע במכבי ולהמציא סיפורים על גזענות וחוסר מקצועיות במקום להפנים שאתה שגיב יחזקאל שזוף והוא לפחות יודע לקשור שרוכים לעצמו לך יש נעלים עם סקוטש יא בן של מלריה.

  3. אני רק שאלה

    שוטטתי בפורום של בש לקבל פנינים על בכר (לא ממולץ, רציני מידי), ויש שם נארטיב שאיביץ מרוויח 600 אלף יורו, ממה שאני יודע הוא מרוויח 300 אלף יורו (בערך) איפה האמת?

     

    אזהרת ספורט 1 כמובן אבל הם טוענים ששכרו הוכפל

     

    07/05/19

    לספורט1 נודע שמיץ' גולדהאר החליט לפתוח את הכיס על מנת להשאיר את המאמן, לו הוא ישלם לא פחות מ-650 אלף יורו בעונה הבאה. אם מכבי ת"א תעפיל לליגת האלופות, יזכה הסרבי לבונוס על סך 600 אלף יורו

     

    לספורט1 נודע שאיביץ' ירוויח בעונה הבאה 650 יורו לא כולל מענקים על זכייה בתארים, כמעט כפול מהשכר אותו הרוויח במהלך העונה הנוכחית (370 אלף יורו). אם תעפיל מכבי תל אביב לשלב הבתים של ליגת האלופות, המאמן הסרבי יכניס לכיסו בונוס שמן על סך לא פחות מ-600 אלף יורו נוספים.

     

    https://sport1.co.il/israeli-soccer/Ligat-Haal/Article-815901

  4. פריי זה רובן ראיוס

    או קאיו

     

    הרי כל שנה הם מביאים מספר 10, שולחים את כלבלי החצר והכלב הראשי בן דור למסע כתבות לאורך כל העונה בסגנון "פריי מוותר על ריאל מדריד ונוחת בכרמל"

    וגם כשהשחקן לא מספק כלום ושום דבר הם ממשיכים לטחון עליו מים.

     

    מזכיר לי קצת את צפון קוריאה...אם תשקר מספיק חזק בסוף זה יתפוס.

     

    אמת, פרייארים לא מתים הם רק מתחלפים.

  5. אני חושב שיגיע קשר זר רק אם פרץ יימכר.

     

    שוער זר וחלוץ זר יגיעו די בוודאות, סבוריט אמור להשאר בע"ה אם לא יגיעו הצעות מפתיעות עליו,

    יש בנוסף אליהם את אופואדו+אמאדור+ניקוליץ'

     

    כך שגם אם פרץ עוזב ורוצים להביא קשר זה חייב להיות על חשבון ניקוליץ\אמאדור\אופואדו,

    כאשר קשה להאמין שישחררו בלם בשביל להביא קשר, ההיגיון אומר שיגרעו אחד מהקשרים הזרים כדי להביא קשר במקום דור פרץ,

    מה ששם את אופואדו וניקוליץ' על הכוונת , לאור מה שקרה עם ניקוליץ' מרגיש לי שהוא יהיה זה שיחתך במצב כזה.

     

    *ספקולציה שלי כמובן*

  6. אני לא מאשים ואין שום בעיה שתגיע ברכב הפרטי שלך. לגיטימי לחלוטין. לא לגיטימי לבקש שעיריית תל אביב תארגן לכל בעלי הפרייבטים חניות כדי שיהיה להם איפה לאחסן את הרכב הפרטי שלהם בזמן משחק.

     

    רכב פרטי כשמו כן הוא - רכוש פרטי. אם אין לך מקום לשים את הרכב הפרטי שלך, שים אותו בחניון בתשלום.

    למה תושבי תל אביב צריכים לממן לתושבי ערים אחרות חניות ציבוריות בעיר שלהם? ועוד על חשבון מרחב ציבורי ששייך לכולם? ומהארנונה שהם משלמים?

     

    ועוד מרחיקים לכת המכורים לרכב הפרטי ומציעים להפוך גן ציבורי (כרונינגן) למגרש חניה. שתבין עד לאן ההתמכרות הגיעה.

     

    בקיצור, מטרו לא יהיה. הגיע הזמן שנתחיל לדרוש תחב"צ בשבת ונת"צים ראויים לשמם בתוך העיר ובסביבת האצטדיון.

     

    אין לי בעיה עם חנייה בתשלום, מסכים גם עם הדברים שאמרת זה ליגיטימי לגמרי.

    בכללי העדיפות שלי היא לבוא ברכבת ישירה מסילבר לוולפסון ואז ללכת קצת ברגל זה תענוג, גם לא מתעייף בנהיגה, גם לא נתקע בפקקים וזה גם יוצא לי הרבה יותר זול.

    הבעיה היא שאין תחבורה ציבורית בשבת, אז אצטרך לבוא עם הרכב מאשקלון ויש לי 105 קילומטרים בסה"כ של הלוך+חזור ברכב שעושה 1-7 בבינעירוני (וגם זה ביום טוב) זה משהו כמו 90-95 ש"ח על דלק, ועוד סכום מסויים על חניון בתשלום,

    זה סבבה. אני לא מצפה מעיריית תל אביב לסבסד לי,שאני אפילו לא תושב, חנייה שם בשביל שאראה משחק כדורגל. אבל מעצבן שאין תחבורה ציבורית בשבת שהייתה הרבה יותר נוחה וזולה מבחינתי להשתמש בה בגלל עניין דתי שחלק מהציבור כופה על שאר הציבור להשבית את התחבורה הציבורית יום בשבוע.

    אגב מעניין אם בכלל יהיו חניונים בתשלום זמינים בזמן משחקים? העדפה שלי היא לחנות בוולפסון לצורך העניין ולבוא ברגל משם אבל אני לא יודע כמה זה ריאלי שישארו מקומות.

     

     

    אופניים?

     

    לא יודע לרכוב על אופניים ולא לשחות :(

  7. לדעתי השכר קצת מוגזם אבל, שמח שהוא נשאר שחקן חשוב.

     

    גם אני בדעה שיותר מתאים היה סביבות 300 (מכבי הציעו לו ע"פ הפרסומים 240-250 * שנתיים), אבל לפחות זה לשנה אחת ולא לשתיים (הגיל משחק תפקיד),

    ואני מניח שגם מכבי עשו את החושבים שלהם והעדיפו לשלם עוד איזה 100 אלף דולר מאשר מה שהיו רוצים לשלם (הרי אם הציעו לו 250 לשנתיים, היו מוכנים לספוג גם 300 בחוזה לשנה בסבירות גבוהה) ולא לקחת את הסיכון שהוא יעבור לב"ש או בית"ר (בפרט כשאתה שומע שב"ש רוצה שחקנים כמו קהת ורמזי ספורי, המצב שם כנראה קשה אז הם היו הולכים עליו חזק)

    * ובכוכבית נגיד שמבחינתו דווקא הוא צודק, נתן עונה יפה של 21 שערים בכל המסגרות אז למה שיחתוך את השכר ב100-150 אלף פחות?

  8. אנחנו בפיגור של מעל 100 שנה, בפראג ובורשה פעלו רכבות קלות כבר ב1908. בלונדון ופריז יש מטרו מהמאה ה19.

     

    ואם נמשיך לחכות למטרו לא יהיה פה שום שינוי. מטרו יהיה רק עוד 30 שנים במקרה הטוב, אבל כל אחד פה יחשוב שהוא יישב כל בוקר לבד בתוך קופסת הפח שלו ויהיה סבבה בהמשך. הממשלה תדאג. איזה תדאג ואיזה נעליים. תחב"צ זה לא רק לתל אביבים, בואו נתחיל בלשנות הרגלים (כמו לפזר את הילדים לביהס ולגנים כל בוקר באוטו).

     

    מה האלטרנטיבה שהמדינה מציעה לי כדי לצאת מקופסת הפח שאני נמצא בה?

    נכון לעכשיו האפשרויות שעומדות בפניי:

     

    3 דקות נסיעה קלילה ברכב, בלי פקקים, חנייה בלי בעיה ולמרות שהרכב שלי שתיין מהגדולים שיש, יוצא לי גרושים כי הנסיעות מאוד קצרות. מגיע רענן, מהר ובזול לעבודה, לפעמים אפילו מחכה עוד איזה דקה או שתיים באוטו כדי לסיים לשמוע שיר שהתחלתי לשמוע כשנכנסתי לאוטו

     

    17 דקות הליכה, שזה לא נורא אבל בשיא הקיץ כשאני עם תיק עמוס וכבד לעבודה ואז להגיע גם מזיע כולי לעבודה, לא בדיוק להיט.

     

    המתנה משמעותית להגעה של אוטובוס + 20 דקות נסיעה באוטובוס +עושה מלא סיבובים + בחילות + עמוס + מסריח + יש מצב שהמחיר אפילו גבוה יותר (אין לי מושג כמה עולה חופשי חודשי, אבל כאמור יוצא לי גרושים דלק) + מגיע עצבני ומזיע לעבודה

     

    באמת אפשר להאשים אדם בסיטואציה הזאת שבוחר באוטו?

  9. 27/05/2019

    כ״ב באייר,תשע״ט

    יום ב'

     

    לכבוד:

    מנהלת הליגות בכדורגל

     

    א.ג.ט

     

    הנדון: דרכי גישה לא ראויים לאיצטדיון טוטו-טרנר, ב"ש

     

    ברצוני להביא לידיעתכם נושא שפוגם בצורה ממשית בחווית הלקוח שלי כאוהד כדורגל שמגיע למשחקי ליגת העל באיצטדיון ע"ש טוטו טרנר בבאר שבע,
    על מנת להגיע לאיצטדיון אני נאלץ לעבור "מסע כומתה" של ממש בדרך עפר, ארוכה, מלאת סלעים ופסולת (לדוגמה: ברגים, זכוכיות וכו') אשר הופכת את ההגעה לאיצטדיון לחוויה קשה.
    לא פעם נאלצתי לעצור בצד מאחר והאנשים שאיתי סבלו מבחילות בגלל הדרך המשובשת ויתרה מכך, מעל 3 פעמים כבר נאלצתי להחליף צמיג מאחר והפסולת והסלעים שבדרך גרמנו לתקרים.
    חשוב לציין שמדובר באזור חשוך והדרך הזאת מהווה סכנה של ממש.
    האם ראוי שהגישה לאיצטדיון כדורגל חדיש ומרכזי בליגת העל בישראל תהיה כל כך גרועה בצורה שגורמת לחולי ולנזקים של ממש ברכב במקרה הרע או לכלוך מסיבי של הרכב במקרה הטוב?

    ידוע לי שהאיצטדיון נמצא בשטחה המוניציפלי של עיריית ב"ש וכך גם דרכי הגישה אליו, אך אני האוהד הקטן, יניב קטן הקטן, לא אוכל להביא את הנושא לידעת הגורמים אשר באמת יוכלו לטפל בו,
    ולכן אני פונה אליכם, שכן זה גם האינטרס של המנהלת שחווית האוהד תהיה טובה יותר בהגיעו למשחקי כדורגל בישראל ואשמח אם תוכלו לסייע ולנסות להביא את העניין לידיעתם הגורמים הרלוונטיים בעיריית ב"ש.

    חשוב לציין שלא מדובר בבעיה אישית שלי, האזרח אליהו באסון, אלא בעיה גורפת שפוגמת בחוויה של כלל האוהדים שמגיעים לאיצטדיון טוטו-טרנר.

     

    אודה על עזרתכם,


    בברכה,
    אליהו באסון.

  10. פיקנטריה: אני חייב לו תודה על רגע עצום בחיים שלי,

    על היום הראשון בעבודה שלי בפלאפון שלחו אותי לקרית שלום למסור 2 מכשירי בלאקברי+אקטיבציה+סנכרון, אמרו רק שזה לקוחות VIP,
    מי זה היה? שעיה ובושינסקי כי שניידר בדיוק עזב וניתק להם את המכשירים הקיימים (יש עוד פריט עסיסי אבל אצטרך לשמור לעצמי חח),

    בין לבין גם נמני נכנס לצריף הזה של אבנר טוויטו שהתעצבן שנתנו לו נוקיה E71 כאשר המקשים קטנים ויש לו אצבעות ענק. אני זוכר שחשבתי "אשכרה משלמים לי על זה?"

    וגם זה בזכות הפורום הטוב בעולם לגילו כי מי שסידרה לי את העבודה הזאת הייתה ליגל מהפורום. איפה היא באמת?

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.