Jump to content

Guy

מנהלים ראשיים
  • Posts

    2,312
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.12P.co.il

Profile Information

  • Location
    רמת גן

Recent Profile Visitors

10,359 profile views
  1. אני אשתדל שלא לחפור יותר מדי - אבל קח בחשבון שאני עוסק בתחום ב-8.5 שנים האחרונות ולכן מתנצל מראש שיהיה לי קשה שלא לצאת רשמי מדי אז.. כפי שחלק מהמגיבים ציין בצדק ובמדוייק, חד משמעית החברה שלך זכאית לכספי פיצויים! (כל מי שעובד בישראל ומקבל תלוש שכר - חוסך (גם אם לא רוצה) בקופ"ג/קרן פנסיה/ביטוח מנהלים, חלק מהסכום הוא תגמולים המיועד לגיל פרישה וחלק מהסכום שנצבר הוא כספי פיצויים שניתן למשוך לאחר סיום יחסי העבודה. הסכומים הנ"ל השייכים רק (ואל ורק) לחברה שלך (למעט במקרה שיחסי העבודה הסתיימו בעקבות הונאה/מעילה - וגם אז, רק בעקבות צו של בית דין לענייני עבודה). אני מסכם כאן כמה נקודות חשובות: * כמו כל עובד מינואר 2008, מדי חודש הפרישו לה מהשכר ע"ח המעסיק לקופת גמל, ביטוח מנהלים או קרן פנסיה. * כמה? זה בהתאם לצו ההרחבה לפנסיה חובה שציטטו כאן, לדוגמא מינואר 2014 ההפקדה היא מינימום 6% ומקסימום 8.33% לחודש (זה יוצא משכורת לשנה - מתוך השכר הבסיס, לא כולל בונוסים ושעות נוספות). * אני לא רוצה לסבך מדי, אבל אם הפרישו לה פחות מ- 8.33% לחודש, וההתפטרות נעשתה בהדדיות ובלי טלנובלות, יש גם אפשרות שמגיע לה מהמעסיק סכום נוסף מעבר למה שנצבר בקופה. בשורה התחתונה, איך שלא נסובב את זה - כל עוד לא היתה מעילה/הונאה - מה שנצבר בקרן- שייך לה! (זה לא כמו מי שעבד לפני שנת 2008 שהיה תנאי של אם עבדה לפחות שנה אצל אותו מעסיק). את המשיכה ניתן לבצע באמצעות טופס 161 (אין מצב שלא קיבלה מהמעסיק בעת סיום העבודה), ואם איבדה את זה, אז אפשר לגשת בקלות לפקיד השומה של עיר המגורים ולקבל מכתב. בכל מקרה, מכיר לצערי המון מקרים של לקוחות מול מעסיקים בעייתיים שמשחקים משחקים, אבל בנק?!? וואו. מוזר. אני אופטימי ומרגיש שאולי יש כאן בכלל קצר בתקשורת מולם... ** אם זה נשמע מסובך מדי, תרגישו חופשי לפנות אליי בפרטי. כולל אם תרצה עצה מה ואיך אפשר לעשות הלאה עם זה.
  2. באמצעות 3 שאלות הייתי עונה לך ספציפית. אבל זה פורום ציבורי ולכן אני אסכם את זה באופן הכללי הבא: * הפרישו לך מדי חודש מהשכר ע"ח המעסיק לקופת גמל, ביטוח מנהלים או קרן פנסיה. * מינואר 2014 ההפקדה היא מינימום 6% ומקסימום 8.33% לחודש (מתוך השכר הבסיס, לא כולל בונוסים ושעות נוספות). * מה שבקופה שלך - זה לא כמו פעם שהיה תנאי של אם עבדת לפחות שנה אצל אותו מעסיק (אלא אם פוטרת בגלל מעילה/הונאה). * אם מפרישים לך מדי חודש לפיצויים לפי 8.33% מהשכר - מה שבקופה שלך. וזהו (זה יוצא לפי משכורת לכל שנת עבודה, באופן יחסי כמובן). * אם 6% (או פחות) - אז תלוי אם התפטרת או פוטרת (אם התפטרת - מה שבקופה שלך וזהו, אם פוטרת - אז תלוי אם אתה חתום על סעיף 14, אם לא - תקבל צ'ק/העברה בנקאית מהמעסיק עם התוספת של ה- 2.33% בכל חודש). אגב, מתישהו בשבועיים האחרונים קיבלת בדואר דו"ח שנתי - לפי הדוח תוכל לדעת אם הפקידו לך לפי 8.33 או פחות (6%) (ואם אין לך משום מה דוח בדואר - תבדוק פשוט באחד מתלושי המשכורת, זה רשום כל חודש תחת פיצויים ע"ח מעסיק). אם זה נשמע מסובך מדי, תרגיש חופשי לפנות אליי בפרטי. כולל אם תרצה עצה מה ואיך אפשר לעשות הלאה עם זה.
  3. גבר אני לא יודע אם אתה הבן אדם לשאול אותו אבל אני לא יודע למי לפנות

    קיצור בלי לחפור לא מפרסמים נושאים שלי יש מצב שאתה בודק לי את זה חוזר אלי תודה בכל מקרה אחי

  4. טוב, אם כבר סוייר הביא לינק לנושא עתיק, אז הנה אחד נוסף: בגלל התת כותרת של הנושא הזה, נזכרתי במשהו שקשור למילה הזו ושפעם גרם לי באמת לחייך http://forum.12p.co....1
  5. טוב אז אחרי שהוא שם פה לינק לנושא עם הקליפ שחשבתי שיישאר בארכיון לעד (999) אחרי כל השיחות, התכתובות, החוויות והעניינים שעוברים על כולנו מסביב כבר יותר משנתיים וחצי (כן, הוא היה בן 13.5. למישהו יש בעיה עם זה?!?), אחרי שקיבלת ממני כרגע את האסאמאס הכי חופר שקיבלת אי פעם (אלא אם יש לך אנשים מוזרים אחרים שאתה מכיר), ובעיקר.. לפני כל מה שאני מניח שעוד נדבר בקרוב בצורה ראויה כדי להשלים פערים, אז באמת שכרגע אני לא אוסיף כאן מילה מעבר לצמד המילים, סימן קריאה והסמיילי שחובה להוסיף --> מזל טוב!
  6. שירי קליפים, ציניות, ופואנטה עם אחידות ומקוריות של כל המגיבים? נושא חלומי, וכל זה בלי לחפור... כמה חומר כמה חומר... יאללה נזרום. יש לי כרגע לפחות 3 רעיונות בשלוף. 5 דקות אני מעלה כאן משהו.
  7. הבהרה הרינו לציין בזאת כי אין הנהלת הפורום מכירה בארגוני טרור שפעלו ופועלים באופן עיקבי כנגד ריבונות משמר הפורום, ועל כן אינה מתכוונת לשבת למשא ומתן רשמי. לכן, כפי שהגענו להסכם בנושא המולטי ציטוט, אני מציע לכם להמשיך ולהיסגר על רשימת דרישות מסודרת, אבל לאחר מכן לבחור במתווך שיעשה סדר ויהיה מקובל על שני הצדדים. עצה קלה: זה לא ייראה רציני אם תשלחו סתם סטלן (תרתי משמע) ו/או מישהו שהציב כאן דרישות בנושא הנ"ל. לכן הייתי ממליץ שתשלחו איזה קטין* רציני שלא בוחש פה בברנג'ה. אם תרצו המלצות, ניתן לפנות אליי באופן מסודר. * וכמו תמיד, תמשיכו לקבל בונוס אם יהיה מדובר על קטינה.
  8. חוצפן. אתה מדבר בשם אלו שייזכו ללכת למשחק הא? אוקיי אז בשם כל השאר, קודם כל עוד לפני מוצ"ש תגיד בכלל תודה שהיוזר שלך ושלהם לא מכובה
  9. אם הייתי מושפע מהעבודה וסתם דמגוג נטו, הייתי מציין שזה קורה בדיוק ביום היסטורי שבו לראשונה הבורסה של ת"א שוברת את שיא כל המזנים והמעו"ף הגיע כרגע ל- 1242.5 נקודות. "שיא של קונים", "תקופה בלי צבע אדום", "האופוריה בשיא", "זה סוחף אחרים", "לא כל הנוצץ זהב", "שום דבר לא יחליף עבודה קשה", "הפחד יחלחל בהמשך ברגעי האמת", "זה יכול לבשר על מכה קרובה", אלו רק חלק צהציטוטים של הפרשנים הכלכליים... אז כמו שבקרוב הבועה עלולה להתפוצץ בעוד כ-3 חודשים עם תחילת 2011, ככה עלול לקרות גם כאן, כבר בעוד 6 ימים... /: [מזל שאני לא כזה ]
  10. אל תשכח... העונה הבטחת שכל משחק שני בהיכל אתה בשער7!

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.