Jump to content

שחר_גייזר

משתמשים רשומים
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,085 profile views
  1. יש לי מנוי נוער ל11 דבר איתי אם אתה מעוניין בפרטי
  2. מסכים עם קנטור. תמשיכו לבלבל את המח בכל מקום אבל בתאכלס יש בקושי עשרים חברה שמעודדים 90 דקות. (לאו דווקא מכוון כלפי פותח הנושא)
  3. כבר הרבה זמן שאני בקושי נכנס לפורום ומגיב כשקראתי את הכותרת שלך קיוויתי שעל הנושא הזה אתה מדבר, כותרת כל כך נכונה ופשוט מסכמת הכל. התחושה הזאת מלווה אותי ואת הקרובים אלי כבר הרבה זמן, הקהל של מכבי אמנם גדל מבחינת מסה של אוהדים אבל העוצמה שלנו ירדה משמעותית. הארגון עושה עבודה מדהימה, גם מבחינת הכנסת שירים ליציע,תפאורות,עידוד אבל זה נראה כאילו הוא לבד במערכה. לפני 10 שנים אני זוכר את שער 11 כשער, מפחיד, עוצמתי ודוחף, כבר ב"אני מודה" הרגשת את החשמל, הרגשת שאנשים באו לאכול את היציע. גם בתקופות השחורות שלנו (סיבובי ח' , הפסדים ברגיל לחיפה והפועל, קריאות עולה של נמושות הליגה נגדנו כשהם ביתרון של 2-3 שערים) הייתי נהנה מהקהל כי באמת היינו גרעין קטן שנתן הכל בתקופה שרוב אוהדי מכבי המוחלט נטשו את היציעים או פתאום נזכרו שיש סידורים יותר חשובים ממכבי. היום פשוט אין לי מילים, אנשים מתקשים לבוא עם צהוב/כחול וכדי לקנח יש כאלה שבאים עם אדום, שער 11 בחלקים נרחבים נראה כמו מינימום הסלקציה לקלרה ואנשים שחכו מה המהות שלו. נראה כאילו אנשים באים להיראות קודם כל ורק אחר כך אולי פה ושם לדחוף ולעודד. עד שהיה שביב תקווה נגד מכבי פתח תקווה שהגוש באמת התפרס על חלקים נרחבים מהיציע, היה עידוד טוב ומעל הכל איפה שלא הסתובבתי אנשים עודדו עם חיוך, נגד רעננה ונגד חיפה בטוטו הכל חזר להיות כרגיל, אווירה של שובע, עייפות, חוסר חשק. חייבים לחשוב על פיתרון להחיות את הקהל, לדעתי זה חייב להתחיל בגוש , לא נראה לי הגיוני שיש אנשים שיושבים בגוש,צמוד מאוד לגוש ולא מעודדים. להחזיר את האש כמו שהיה נגד פתח תקווה ומשם אני מאמין שזה כבר יתגלגל.
  4. אתם פשוט אנשים כפויי טובה שלא חושבים על כלום חוץ מהגחמות שלכם והראייה המפגרת שלכם לטווח הקצר. עצרו חברים שלנו ליציע (של חלקנו חברים יותר, של חלקנו פחות) לא משנה בין אם זה מוצדק או לא. הדרך שעצרו אותם ושלפו אותם מבתיהם כמו שלרוצחים לא עושים, ההתנהלות של ההנהלה בכל נושא הקהל שאין למי לפנות, אין אוזן קשבת, יש רק רצון לסתימת פיות והפיכת בלומפילד ליד אליהו. היד הקלה והזלזול שההנהלה נוהגת בארגון שכן משקיע הכל אבל הכל בשביל הקבוצה. ואתם? על הזין שלכם הכל, העיקר שיהיה עידוד בדרבי, העיקר שיהיה איזה סרטון לצלם, שנזיין את האדומים בעידוד כי היי זה באמת מה שחשוב, באנו לדרבי כדי לזיין אותם איך אין תופים ודגלים וכו'? מי אתם שתבואו בתלונות לארגון על זה שבחר למחות בצורה לא פרובוקטיבית אלא פשוט לשתוק?! אתם אנשים שאכפת להם רק מהרגע ולא רואים לטווח הרחוק. לעולם לא תספגו באמת בשביל מכבי, תמיד תזרקו קלישאות משירים אבל בסך הכל? אתם תבואו למשחק תעדדו או לא תעודדו 90 דקות, תמחאו כפיים לקבוצה ותחזרו הבייתה (וזה בהנחה שמכבי בתקופה טובה) לא מעניין אתכם מה קורה מאחורי הקלעים כל עוד על פני השטח הכל נראה בסדר, כל עוד ישביעו את הגחמות שלכם. תאמינו לי שהאנשים האלה נותנים הכל כדי שתהנו לבוא לבלומפילד. אבל מה זה משנה לכם כל עוד בדרבי לא היה עידוד (ארגון של חוצפנים). לא היה לכם מה לספר לחברים, למשפחה (בושה שעשו לכם כזה דבר). קהל רחב של כפויי טובה שלא ניתן ולא יהיה ניתן לרצות אותו. חשוב לי להדגיש שאני לא חבר בארגון.
  5. מחפש כרטיס או יותר לדרבי טוטו ביום ראשון. מי שמוכר אשמח שיצור איתי קשר כאן או בפלאפון- 054-2131173. תודה
  6. אני יותר מאשמח לדיל של יום אחד
  7. קרולינה, יש לך בקניון פ?ת ובסינימה בראשל?צ . מניח שבעוד הרבה מקומית .
  8. עד עכשיו לא מצאתי בשום אתר דיל נורמאלי ליומיים. בטח שלא ליום אחד...
  9. מחפש דיל טיסה וחזרה ביום המשחק או מקסימים יום למחרת, יש למישהו משהו כזה?
  10. אני לא מבין על מה ההתלהמות הזאת? בטח שיש הגיון בריא, אפילו מאוד בריא במה ששסוייר ורטיקל וכו' אומרים פה. אותי אחד הדברים שהכי ריגש ברמת גן היה לראות את כל מי שהייתי רגיל לראות משחק משחק במשך כל השנים האחרונים, אותם פרצופים שכל שנה כל משחק מגיעים ותומכים אותם אנשים שהיו בכל בזיון ובזיון שחווינו, כל השפלה, כשכל הליגה חגגה לנו על התחת וכל ה"טרמפיסטים" או איך שלא תקראו להם, היו צוחקים עלינו שאנחנו ממשיכים ללכת היו אומרים שמכבי זורקת עלינו ואנחנו כמו כלבים ממשיכים ללכת. אותם אנשים שעונות מתות שהיינו מקום 8 היו באים לעכו, ק"ש וכל חור, ריגש אותי לראות אותם מאושרים, שמחים, מתפרקים, למה? כי זה הגיע להם, עבדנו קשה בשביל הרגע הזה בזמן שאנשים אחרים העדיפו להיות בבית כי קר בחוץ, כי מכבי לא הייתה מספיק אטרקטיבית בשביל לבזבז את הזמן היקר שלהם. אני אני לא אומר שה"טרמפיסטים" זה דבר רע למרות שאני לא ממש מעריך אותם כמו שאני אעריך את אלה שתמיד תמכו. אבל מאיפה הפליאה בהתרעמות שלנו על עניין העדיפות לכרטיסים? בעניין שבאיזה מקום זה צובט שאני צריך להיתקע בלי כרטיס כי לא ריפרשתי מהר מספיק בלאן ואז אני רואה אנשים שהיו ב-3 משחקים כל החיים מעלים תמונות של כרטיסים לדרבי שהשיגו כי הם חולי מכבי הרי, אז אני נדפק והופך עולמות כדי להשיג כרטיס או לקנות במחיר פסיכי והם שם כי היה להם מזל, בזמן שאחרים שתמכו ואחלו כ"כ הרבה חרא נשארו בחוץ. איפה הם היום בימים שהיינו בר"ג 200 אוהדים נגד מכבי פ"ת במשחק בית? בעכו חוץ שאכלנו 3? ברמה"ש בגשם במהפך או בקרית שמונה? בחרא שאכלנו בטדי מול הפועל י"ם? איפה הם היו? אז כן אני לא חושב שמגיע להם להיות במשחק בזמן שאוהדים כמוני שהלכו לא משנה מה היה מצב הקבוצה, הקריבו, הפסידו אירועים משפחתיים (בת מצווה של אחותי גם אני הייתי שעה וחתכתי לעכו חוץ כשהיינו מרכז טבלה) נשארים ללא כרטיס, אין להם את הזכות לתפוס לי מקום כי פתאום מכבי אטרקטיבית, כי יש משחק גדול. שיטת הניקוד חייבת להיכנס לתוקף, מי שהשקיע כל השנים ותמך לאורך כל הדרך, מגיע לו להנות מעדיפות למשחקים גדולים (מבחינתי כל משחק של מכבי הוא גדול ובגדר חובה). מי שבא מתי שיש לו זמן פנוי, כי יש דרבי, כי הקבוצה פתאום קרובה לאליפות, שיחכה ויקווה שישארו לו כרטיסים, בטח ובטח לשער 11. וכן אין ספק שיש בהודעה שלי טון של מרמור, שיבואו , שיהנו, מכבי לא פחות שלי משל כל אחד אחר, אבל לא על חשבון מי שהיה כל הדרך ולא ויתר כשהיה קשה.
  11. אבד מנוי לשער 11, מי שרשום על המנוי הוא "אריה גייזר" . אשמח אם מישהו אולי ראה,מצא,שמע... במידה וכן אני אפילו מוכן לקנות את הניקובים חזרה,תכתבו לי בפרטי או 054-2131173. תודה
  12. במידה והזמנתי כרטיסים דרך האתר של לאן, אני אוכל לאסוף אותם מחר בקופות נכון?
  13. כרטיסים שהזמנתי מלאן , אני אוכל לאסוף בדוחא?
  14. 0, בני יהודה - הפועל תל אביב - 2 18:00, מכבי נתניה - עירוני קריית שמונה - X 18:00, בני סכנין - הפועל עכו - 1 18:00, הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן - X 20:00, מכבי חיפה - הפועל באר שבע - 1 20:50, בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד - X
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.