Jump to content

D.Z.

משתמשים רשומים
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. יעבור או לא, הם יושבים ב-5, והם לא נגד הקופים ..
  2. באמת שלא רציתי להגיב או להתערב, אבל אני לא מבין אתכם. השחקן נמצא במצב בעייתי, הם לא יכולים להתמודד איתו לבד. הם לא מעוניינים להגיע למצב של מכות, ואולי בצדק, אני לא אכנס לזה. מהצד אני מבין שהרוב הגדול תומך בשחקן, אז איך אתם, יושבי שער 11, או אוהדי מכבי ת"א בכלל, איך אתם לא מתערבים? לא אומר לכם ללכת לריב. אבל תעמדו שם, תנו גב, תגידו משהו. איך אתם נותנים לדבר כזה לקרות? אתם קהל גדול, ולכם יש את הכוח להפסיק עם זה. כל שבוע מישהו פה בפורום פותח נושא "אני לא מהשחקן, אבל ראיתי את האולטראס באים לריב, איזה מניאקים". זה מה שיעזור? תתעצבנו ותלכו לבכות בפורום? זה מפריע לכם, אתם תומכים בשחקן, תנו להם גב. תעמדו איתם, אל תעמדו בצד. זה משגע אותי, זה כל כך מפריע לכם ואתם נותנים לזה להמשיך לקרות? תנו את הגב שלכם לשחקן אתם קהל מספיק גדול. שבת שלום.
  3. זה נכון שנמני החזיר לכם את האליפות בעונה שהוא חזר מביתר אבל מאז ועד היום לא השתנה כלום בקבוצה אני לא יודע אם הוא יותר הרס או יותר תרם אהבה לשחקן נשמה וסמל זה אחד הדברים שאוהד מת שיהיה לו אבל באמת יש שחקן שהוא מעל הקבוצה?
  4. אודינזה גנואה אייאקס ב"ש 50 שקל מביאים 512 (:
  5. הפועל שרים מי שלא קופץ צהוב על הלחן של מכבי זה אצלי בלב אתה מדבר על מי שלא קופץ בלחן של אני מודה
  6. ואני בכלל חשבתי שהשחקן ה12 זה השם של בוקה
  7. כבר לקחתם את by the river of babylon מה זה משנה
  8. אתם חייבים להפסיק להתעסק בזה אתם היחידים שעושים את זה בכל אירופה יש אותם שירים
  9. חבל שלא תבואו לחיפה. בכל מקרה, אני עדיין מקווה לשמוע אותכם מהטלויזיה בטדי. מקווה שתמשיכו בדרך שלכם ותגיעו למטרה שלכם.
  10. חחחחחחח זה ממש לא חברת בגדים ..
  11. לא אני זה שהגבתי פה עד עכשיו, אבל באמת, לא נמאס? תתבגרו.. רק אחרי זה אל תגידו שאנחנו לא מעניינים אתכם
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.