Jump to content

fanatic

משתמשים רשומים
  • Posts

    555
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by fanatic

  1. 'קרן מכבי תל אביב בכדורגל' נרתמת לשבוע התרמת הדם הארצי של מד"א ומזמינה את כל האוהדים הצהובים לתרום. הקרן של מכבי ממשיכה לעזור לסביבה והפעם למטרה החשובה של גיוס תרומות דם, שבאמצעותן ניתן להציל חיים של חולים רבים. התרומה תתקיים ביום חמישי, ה-22/06 בין השעות 16:00-20:30 במתחם האימונים בקרית שלום. כל אדם שמעוניין לתרום מתבקש לשלוח מייל לפני ההגעה לjhalickman@mtafc.com ובו ציינו את שמכם, גיל וזמן מועדף בו תרצו להגיע. מי יכול לתרום? כל אדם בריא בין הגילאים 17-65 ומעל משקל 50 ק"ג יכול לתרום מנת דם ללא חשש. תהליך ההתרמה תהליך ההתרמה אורך כ-30 דקות בלבד, בו תעברו אישור להתרמה ותמלאו שאלון יחד עם נציג מד"א. לאחר מכן יבדקו את לחץ הדם ורמת ההמוגלובין ולאחר מכן תחלו בתרומה. לאחרי התרומה, תבלו כעשר דקות שנועדו למנוחה ושתיית מים.
  2. טלדו שלום. איחרת את המועד ואני מצר על כך למרות שאני אוהב אותך מאוד. אולי שנה הבאה. (=
  3. יש לי 3 הזמנות לצפוני. מעוניין לתת את הכרטיסים ללא תשלום - במקום תשלום תצטרכו לעשות שקיות קונפטי. 0527282111 יצחק.
  4. שבת שלום לכולם. זוהי הודעה ראשונה מטעם הארגון וככל הנראה גם האחרונה לתקופה הקרובה. לאחר שהבשילו התנאים בשנה האחרונה הגענו למצב שבו שער 11 מאוחד תחת שם אחד. אנו שמחים על המצב החדש , נמשיך לעמוד על המשמר - ביחד. אין אנו כארגון רואים כצורך להגיב פה על שלל המרגליות שהושלכו עלינו. איננו בעלי הבית של פורום זה ואיננו מתיימרים להיות , אנו לא רואים בפורום זה צינור שמעביר הודעות לארגון. אנו נמצאים כל משחק שלוש שעות לפני ושעה אחרי מחוץ לשער 11 , כל מי שמעוניין להתדיין עימנו לגבי א' ב' ג' ו - ד' מוזמן ומבטיח שנקבל אותו יפה. נ.ב - שרן ייני הוא הקפטן שלנו , היו"ר , אחראי על המרצ'נדייז , ראש צוות תפאורה וסמנ"כל הכספים. שרן אוהבים אותך - אתה הכל בשבילנו. עטר יא אח שיהיה בהצלחה.
  5. מהפינה באבן גבירול והפארק הלאומי דרך אמסטרדם וסלוניקי , קייזריספור בטורקיה, אליפות , גביעים ועד יום א' הקרוב ..... קוסמן מיליון שורות ואלף תמונות לא יספיקו אבל על דבר אחד אני אתעכב פה זה על זה שאתה מנייאק. לקחת את כל התהילה אבל רק תדע שמבחינתנו דן רפפורט הוא המלך האמיתי ותעשה מה אתה רוצה (= 12
  6. הבעיה אצלכם שאתם הפכתם את האופציה להחרמה לאופציה ראשונה שהיא אמורה להיות האחרונה. מהלך של החרמה לא ישנה כעת כלום , דרבי הבא הם ישלמו אותו מחיר , מיץ' כבר הוכיח שהוא לא צ'יפס כמו הקרח מצהלה. הדבר האחרון שארגון יכול להרשות לעצמו הוא העדרות מהמשחק של הקבוצה. נורמת המחירים קבועה בארץ כבר שנים ומקרה יחיד לא הופך את הקערה על פיה. מהלך כמו שאתם מתכוונים אליו יכול לבוא רק ע"י שיתוף פעולה עם שאר הליגה אבל זה דבר שלא יקרה וטוב שכך מפני שאין שום סיבה בעולם להיצמד לאף אדום מהאינטרנאציונאל , כלב שרץ אדום ערבי שמפגין בנעלין נגד הגדר. אתם משתמשים בכל מיני סממנים של פאנאטים אבל מצד שני אתם מחרימים בגלל הוצאה חד פעמית של עוד 50 שקל. ילדים שיהיה חסר להם כסף שידברו עם אלירן ואני ינסה לעזור בעזרת מגבית של כל המבוגרים. אם עדיין תמשיכו בקו הזה אתם תחסרו בדרבי אבל הפעם בגלל סיבה שהיא הרבה פחות מוצדקת מהקודמות. אין לזה שום אפקט וזה לא ימשוך לשום מקום שאתם חושבים או מכוונים. דעתי הינה אישית ומייצגת רק אותי. " לעתים רחוקות ייטיבו האנשים וישתכללו אם אין להם דוגמה אחרת לחיקוי מלבד עצמם."
  7. איזה מזל שבפורום פה זה כל הקוקסינלים של שער 11. מה זה שחקן עושה זין לקהל ? יא חבורת מטומטמים , אחרי זה אתם מתפלאים למה הקבוצה שלכם זה רכיכה מסריחה. הוא צריך לקבל עונש כבד ולפני עכו הוא צריך להגיע עם מוטי איווניר "הצרוד" למסיבת עיתונאים ולהתנצל. היו ימים שהיינו עושים על דבר כזה טרור אבל אין מה לעשות אתם הילדים הקקות שלא יכלו להיות דור המשך ואני לא מדבר על עידוד וכל זה אלא רק על להראות לשחקנים שהם צריכים לחשבן לקהל שלהם. מגיע לכם לוגאסי ושטראובר , תמשיכו לצעוק זה גשם , זה גשם ואולי בדרבי תגלו שמשתינים עליכם כבר כמה שנים ברצף יא ילדים חרא.
  8. בבלייזר הוא צריך לזכות במקום הראשון באנשים שצריכים למות
  9. אמן ראפיד בוקרשט אמן אמן אמן 10 זונות לחדר של שי כהן
  10. וואלה אני לא כותב פה כבר שנים אבל ד"ש חם לשתיכם יא חצילים.
  11. וואלה אני לא כותב פה כבר שנים אבל ד"ש חם לשתיכם יא חצילים.
  12. 8 בדם - מאור בוזגלו להפועל בחינם. אותו יום בטדי שהוא אמר אני לא עולה אבי היה צריך להוציא אותו רגע 300 שקל ולהגיד לו סע לקריית שלום וקח את הדברים שלך הביתה כי אתה עד סוף העונה מושעה. מה זה לא רוצה לעלות ? כל פעם שמוציאים אותו הוא בוכה כמו זונה מהבלקן שחתכה את כל סיני ברגל. אלירן עטר הציל לו את העונה כי כל השנה מדברים כמה הוא מבשל , אם אלירן היה נפצע או משו היה לו שלוש בישולים.... כל יום שהוא בא לבעוט קרן בא לי לשסף לו ולמאמן את הגרון. אפילו מיכאל הרוסי מרים יותר טוב קרן. וחוץ מזה , אתם חושבים שאבא שלו זה הבעיה ? אתם לא מבינים כנראה שהוא הפוליטיקאי הכי גדול בחדר הלבשה. הוא היה המלשין של מוטי והנה עכשיו מוטי שולח אותו ......... 8 בדם - בוזגלו להפועל בחינם.
  13. תנסה את התאוריה של פירסון אולי זה יעזור לך
  14. http://i.ytimg.com/vi/NAzTUghoE5U/0.jpg http://msc.wcdn.co.il/w/w-248/19488-18.jpg http://www.hamaccabi.com/images/AA-HALLOFFAME/MAKEOVERS/SHELAH_SMALL1.jpg
  15. ביום שאת הלכת הכל נהיה אפור אפילו כל השירים נמוגו לי כחלום אבל נותרו לי זכרונות על האהבה שהיא איננה עוד מי המציא את המילה אהבה שהיא שורפת לבבות האם זו דרך אבודה שלפעמים גם בא לבכות "
  16. אם אני לא טועה אבי במשחק הזה שם שלושער ונגמר 4 אפס והוא גם עבר את השוער ....
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.