Jump to content

אשדודי15

משתמשים רשומים
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. פטור מאבק נותן פטור לינה ביתית או משהו.. אורטופד גב גם יכול לתת פטור משמירות.. מטבחים ומשק אני פטור..אני צריך רק פטור משמירות וזהו. למישהו יש עוד רעיונות?
  2. איך אני משיג את זה?! אלרגיה לאבק..אפשר לזייף בדיקה? תנו רעיונות אני חיייב פטור מתורנויות שמירה .
  3. אני כשסיימתי ת'קורס ניסו להכניס אותי להיות מכונאי רכב בבסיס מסווג ואז הסיווג הבטחוני נפל אז שמו אותי עובד כללי בחצור בתור סיפוח. סיפוח שנמשך משהו כמו 5חודשים,פתאום נזכרו בי וקראו לי לקצין מיון ששלח אותי לתל נוף. עכשיו כשהורדתי פרופיל ל45 אני מחכה לועדה לפסילת מקצוע בשבוע הבא..אני מאוד רוצה לחזור לחצור איפה שהייתי מסופח,גם המפקדים שהיו לי רוצים אותי שם. השאלה מה צריך לעשות כדי לעבור לשם? כי לא נראה לי שהמפקד טייסת ישחרר אותי..הם לא ממהרים לשחרר מהבסיס..
  4. מזה נותן? זה פוסל את הקורס הנוכחי שיש לי,פוסל אותי מקורסים נוספים בעתיד. פטור ממילואים מה עוד? זה נותן לינת בית?פטור תורנויות? ועכשיו כשאני עובד כללי יש סיכוי שאני יבקש העברת בסיס ויאשרו לי את זה? (אני חיל האויר).
  5. אחי בדיוק כמו המנילה שהייתה לי. .אני באו אליי קצין של חיל הים הביתה +2חיילים מהדבור והסטיל ..ברגע ששמעתי על 11/3 וכל זה ישר העפתי אותם וכל זה.. אם אתה בן אדם שאין לו בעיה להיות מחוץ לבית עם חברים והכל אז תדע ששם זה משפחה אחושרמוטה יעני..ולא חסר לך שם כלום מבחינת תנאים של אוכל,לינה וכל זה. יש לי חבר שם שמאוד נהנה שם,לי בכל אופן זה לא מתאים כי אני יותר בן אדם של בית..ובגלל זה אני עושה יומיות אחי .. אבל אם לא מפריע לך להיות מחוץ לבית והכל אז לך על זה אחי . חיל הים זה אחלה
  6. ייני זה אחד השחקנים הכוסיות בארץ! בן אדם כזה פחדן.. עוד לא מקבל כדור כבר עושה תנועה חזרה לאחור ומחפש להיפתח מהכדור ג'ונתן אסוס חייב לשחק ביחד עם ג'ונסון!!
  7. זה נהפך להיות דימוי על החברה הישראלית בימים אלו בכלל אשכנזים מול ספרדים ערסים מול פריקים או איך שלא תקראו לזה.. בכל אופן צבר מנסה לשחק את המשחק שבבית יראו אותו כילד טוב וזה ממש לא הולך לו..הוא גיי ברמות של לאון בקיצ'ר יוסי זוכה .. ואם יוסי ילך הרייטיניג ילך יחד איתו.
  8. חבר מחר מתגייס.. מה הגיוס של מחר? כלל צהלי? 26.10
  9. יש לי חבר מ"כ שם.. אם תיפול במחלקה שיהיה לך מ"כ גבר עם שיער קצוץ ועיניים כחולות ירוקות תגיד לי .. נסדר אותך
  10. 1) מכבי נתניה - הפועל פ"ת 1 נתניה תגנוב כאן ת'ניצחון הראשון של מתיאוס.. 2) מכבי פ"ת - בני סכנין X למרות דרישות עשרות אלפי הכחולים באורווה המשחק יוכרע בתוצאה מאופסת. 3) מ.ס אשדוד - קרית שמונה 1 ברוך דגו בן זונה! 4) 1) במשחק חם כזה, כל ששת החילופים יבוצעו. 5) א. במשחק יובקעו מקסימום 3 שערים (כולל) ע"י שתי הקבוצות. איזה מתנה... 6) הרע.. שבת שלום וברוך דגו מת.
  11. 10מדי ב' חולצה ומכנס ו 4חגורות . 20 תחבושות אלסטיות. אינספור כדורים(עקב גימלים שלא יצאו לפועל).
  12. אם רודי היה משחרר בלפחות 3 מצבים את הכדור בזמן ולא מחפש עוד להעביר ועוד תהילה התוצאה הייתה אחרת. בקשר לשערים של אשדוד ליברי'ץ לא היה סיכוי בגול הראשון של מקרייב הוא פשוט גולר אדיר. והבעיטה השניה של שדה ההוא פשוט התלבש לו כמו שאומרים.
  13. גם אני הייתי בסיפור כמו שלך אחי .. העבירו אותי בחוואה שם קורס מכונאות רכב..עכשיו הם משבצים אותי לשלדג בתור חימושניק...ואני בשיא המלחמות ולא הולך כלום. הקבנים שם מקבלים הוראות מלמעלה רק שתדע..וזה בדוק! הפנו אותי שם לפסיכיאטר אחרי 2 פגישות קבן ואחרי 3דקות בדיוק הוא שלח אותי חזרה למפקדות שלי בטענה שאין לי כלום.. אחי אל תתייאש..נפקדות לא עוזר שם בבה"ד 20. יום ראשון תבקש לדבר עם המפקד מגמה , תסביר לו ת'מצב והכל ואם יילך לקראתך וכמו שאתה אומר אתה חייל של ח"א ישלחו אותך לימ"מ שם תנסה להיפלט לבאקום. תסביר להם שזה או שב"ס או 21.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.