Jump to content

איה

משתמשים רשומים
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.anonymous.org.il/index.php

Recent Profile Visitors

1,432 profile views
  1. 89/90 - אלחנדרו מרטין קניג 90/91 - אנדריי באל 97/98 - דומאגוי קוסיץ', אלכסיי גרסימוב 04/05 - הייס, פרוחננקובס
  2. "אם אבי לוזון מסדר בליגה שיטת קיזוז שבסיומה הקבוצה שלוקחת פחות נקודות היא האלופה, אני מעדיף שהפועל תרד ליגה; אם אבי לוזון מסדר שהפועל תשחק בליגת האלופות בבלומפילד, אני מקווה שנשחק בקיבוץ בית זרע". אה, לא? וואלה. כנראה שדברים שרואים ממרץ 2009 לא רואים ממאי 2010 (ואף מילה על הגזענות בסיומו של הטור. כשזה בא מאוהדי הפועל זה בעצם בצחוקיה מגניבה ושנונה כזאת) שיהיה בהצלחה לשחקני קרואטיה במאמציהם הקדושים לשבור כמה שיותר עצמות לכמה שיותר שחקני הפועל.
  3. כן, רואים ששחקני מכבי מרימים יד לנבדל במהלך כיוון שלא ידעו ששאול כהן חוזר. חוץ מזה חתול אתה מלך מכבי תפגוש בשבת את הפועל פ"ת, במפגש של שתי הישראליות הראשונות לשחק באירופה. מכבי שיחקה נגד ואלטה ממאלטה ופ"ת נגד סטרומגוסט מנורווגיה בגביע המחזיקות. המשחק השני של הקבוצות נערך בהצגה כפולה ברמת גן. שתי הקבוצות עברו את השלב הראשון והודחו בשני - מכבי ע"י ברוז' והפועל פ"ת ע"י פיינורד בגלל שערי חוץ. ניר קלינגר וניר לוין באיצטדיון רמת גן אבי נימני ומני בסון
  4. מצפייה במשחק בשידור החוזר שהיה בלילה מתברר שהמהלך שהוביל לפנדל ה"ברור" (איזה ברור? אם זה שחקן של מכבי במקום מקרייב שורקים לעבירה שלו) התחיל בעבירה ברורה וגסה על קולאוטי שלא נשרקה
  5. עומר אתה הוזה אם אתה חושב שהקהל של מכבי מסוגל אחרת. ההיפך הוא הנכון, כי מדובר על כמות גדולה יותר של אנשים, מה גם שבקהל שלנו אין "ארגון מוביל". אני חושבת שלקהל של מכבי הייתה הזדמנות 'היסטורית' בעונת 03/04 והיא פוספסה מכל מיני סיבות וכאן הייתה ההזדמנות ההיסטורית של אוהדי הפועל. כל הזדמנות כזו שמפוספסת רק תהפוך את זה ליותר קשה ולכן למרות שהאינסטינקט הראשוני היה לשמוח לאידם של האפסים, בטווח הארוך זה יהיה גם לרעתנו.
  6. ממש לא מצחיק. אם קהל בסדר גודל של הפועל לא מסוגל להתקומם נגד מחירים שערורייתיים כאלה, זה אור ירוק להנהלות האחרות להתנהג בדיוק אותו דבר.
  7. חד משמעית. אם יש כאן עורכי דין שעוסקים בעתירות מנהליות או מכירים אוהדי מכבי שמתעסקים בזה, אני אשמח להתחיל לארגן את זה לקראת הפעם הבאה (ותהיה, לצערי). בשום תחום שהוא אין דבר כזה עונש קולקטיבי. זה לא מוסרי ולא צודק, ואין שום סיבה שעשרות אלפי אנשים ייענשו על טיפשות של אחרים, בין אם האחרים הם 20 מיציע הכבוד או 3,000 משער 11 ו-8. אם זריקת חפצים למגרש היא עבירה, שתואיל המשטרה ותרחיק את ה"מופרעים" האלה שזרקו כוסות ומטוסי נייר ל70 שנה מהמגרשים. אם לא - אין שום סיבה שניענש על כך.
  8. זה לא היה 4:2? באותה עונה (91/92) למרות האליפות, הפסדנו בשלושה גמרים - בגביע המדינה להפועל פ"ת בהארכה, בגביע הטוטו לבני יהודה ובגביע לייבו לחיפה
  9. המשחק מול פ"ת היה בסיבוב השני לא בפלייאוף (מה קרה לאופצית העריכה?) המחזור האחרון ב86 היה מול הפועל פ"ת בר"ג וניצחנו 6:3 (רביעיה של טבק, אחד של דריקס ואחד של אלון נתן)
  10. אה, וגם מכבי פתחה את אותה עונה במינוס 2 נקודות
  11. הנה תמונה ממשחק בפלייאוף נגד הפועל פ"ת מאותה עונה. נראה לי שזו עדיין חולצה ה... פסים הזאת, למרות הצילום הגרוע שתי אנקדוטות אחרונות על עונת 88/89 - המשחק שהבטיח לחיפה את האליפות באותה עונה היה מול בית"ר ת"א, שהייתה אמורה לארח אותו במגרשה (ר"ג) אבל כדי להבטיח מקסימום הכנסות העבירה אותו לקריית אליעזר. את חמשת מחזורי הבתים בגביע הטוטו ואת חצי הגמר (מכבי הפסידה לנתניה 2:0) שיחקו ברצף בזמן שנבחרת ישראל טסה למשחקים במוקדמות גביע העולם. בעיתון גאזטה האיטלקי עשו כתבה על אלי אוחנה והנבחרת וכתבו: "קצת ערבי, קצת יהודי, נולד בירושלים.... מי חשב שבחור ממוצא ערבי יביא את היהודים צעד אחד לפני המונדיאל? 'ערבי מחופש ליהודי'... ודם מרוקני זורם בעורקיו"
  12. לפני הפלייאוף החליפו את המכנסיים לכחול, החולצה נותרה כעורה. את הירידה חגגו אוהדי הפועל במנגל מחוץ לשער 5
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.