Jump to content

Ronaldo De Lima

משתמשים רשומים
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

Posts פורסם על ידי Ronaldo De Lima

  1. 52 דקות לפני, סזאר מנדיונדו said:

    נצחון עליהם בבלומפילד עוד שבועיים בדיוק מהיום יסגור את האליפות ב95%

    צריך לבוא לתת משחק טוב ולקחת מה שמגיע לנו בלי טובה מאף אחד.

    בהנחה וננצח את סכנין במוצ"ש הקרובה, מה שיבטיח שנגיע למפגש מולם  בבלומפילד במינימום 7 הפרש, אני מסכים איתך.

     

  2. עם כל השם שלו, הוא עדיין מאמן טירון, על כל המשתמע מכך.

    זה לא משהו שלא היה ידוע לנו בקיץ.

    כרגע אנחנו חווים את ההיבט השלילי שבדבר והתחושות שאין לו את היכולות להפוך שוב את הקערה.

    הוא יסיים פה את העונה ובכל תרחיש אני לא רואה אותו נשאר.

    אליפות + שמינית גמר אירופה - הוא ינצל את המקפצה וישתדרג לחו"ל.

    אין אליפות - מכבי לא תשאיר אותו.

     

    נקווה שהוא יעשה את מה שנראה כרגע כקשה מאוד ויקח אליפות. הצלחה שלו הצלחה שלנו.

  3. לפני6 שעות , car.garsia said:

    עוד שבת של כדורגל לפנינו ואנחנו עדיין רחוקים מלסיים את הקצב הרצחני של המשחקים שארגנו לנו המנהלת והמלחמה. בעוד הקולות לפטר אותי גוברים אני מזכיר לכם שאנחנו עדיין במקום הראשון בזכות עבודה נהדרת שעשינו בפתיחת העונה. נאחל לי ולנו שבמחזור ה18, המחזור הח"י, יבוא הבארכה.

     

    אז מה בתפריט? מתחילים בשבת ב15:00 עם קרב תחתית לוהט שחדרה תארח את אשדוד. שתי קבוצות שפתחו את העונה איום ונורא ונאלצו לערוך מקצה שיפורים בינואר.

    אשדוד הלכה לדרך המקובלת בעולם, השאירה את המאמן והתחזקה בסגל השחקנים וזה הניב לה ניצחון יקר 2-1 על מכבי פתח תקווה בשבוע שעבר.

    חדרה מנגד, הלכה על הדרך המקובלת בישראל. היא פיטרה את ניסו אביטן, סובבה את רולטת המימרים והפור נפל על חיים סילבס שמרגיש כמו מינוי שתפור עליהם, תחושת בטן שכזאת.

     

    ב17:30 קרב צמרת שבני ריינה תארח את הפועל חיפה. את הסנונית הראשונה ביציאה מהמשבר שלה בני ריינה השיגה בתיקו מולינו אבל אז בא המשחק הכי קל לקבוצה ערבית בליגה, נגד בית"ר בטדי. ריינה עשתה את המובן מאליו, ניצחה את בית"ר בטדי ושרון מימר הקוסם שוב הצליח להוציא את הקבוצה מהגליל מהמשבר ולהתמקם עמוק בתוך הפלייאוף העליון.

    הפועל חיפה מנגד היא אחת הקבוצות שבכושר הכי טוב בליגה כשהיא סופרת ארבעה ניצחונות רצופים. הכדורגל לא תמיד מרשים, אבל משחק ההגנה נהדר והרסר רוני לוי יכול להיות מאושר.

     

    ב19:30 בטדי, הפועל ירושלים תארח את הפועל באר שבע. למארחים מירושלים כבר מתחיל קצת להימאס לסיים משחקים רק עם המחמאות ובלי הנקודות. ובעוד מכבי חיפה מתחילה להתחרמן ולנסות לחמוד להם את שחקני הקישור שלהם, בהפועל ירושלים יודעים שהם חייבים להשיג לפחות נקודה היום בטדי כי התחתית מתקרבת אליהם.

    מנגד, האורחים מבאר שבע הם הלהיט האמיתי התורן של הליגה. זו אחת הקבוצות המרשימות של באר שבע בשנים האחרונות גם אם היא לא תזכה בסוף באליפות ובמחזור הקודם הם הראו אופי לאחר שניצחו את הפועל פתח תקווה 2-0 על אף שלא הרשימו יותר מידיי. ותודה לאנטוניו ספר המוכשר על כך ולשופט המשחק כמובן.

     

    ביום ראשון המשחקים ייפתחו ב19:00 כשבני סכנין תארח בדיר חזירים של דוחא את מכבי פתח תקווה.

    כמו תמיד המארחים מסכנין פתחו בשבוע שעבר את הרגליים למכבי חיפה, נכנעו בקלות 3-0 והתרחקו מהפלייאוף העליון.

    מנגד, מכבי פתח תקווה במגמת צלילה עם חמישה הפסדים רצופים מהם שלושה עם המאמן החדש, רן קוז'וק הבלתי כריזמטי. היא תחסר גם את הכישרון הגדול שלה טוני טוקלומטי שבתקופה האחרונה מאוד מתקשה בכדורגל אבל מאוד השתפר בזריקת חפצים על הקהל למרחק. גם זה חשוב.

     

    עוד בראשון ב20:30, המשחק המרכזי של המחזור (נו בחייאת),  כשמכבי חיפה תארח את מכבי נתניה. את רצף הניצחונות של המטורללים מהכרמל אתם כבר מכירים. במחזור הקודם נגד סכנין הם אפילו לא היו צריכים להתאמץ יותר מידיי, היריבה והשוער שלה נתנו להם את המשחק על מגש.

    עוד הספיקו השבוע בחיפה בין אוננות על הדגו בול להתחרמנות על כל שחקן רנדומלי בליגה, גם להיפרד מהקפטן שלהם צ'ארון שרי שחזר להולנד וגם להלבין את דיא סבע בפודיום של יוציפון המעצבן. ככה יצא במקרה שבדיוק אחרי ששרי הולך, סבע מתנצל. ככה יעשה לשחק הערבי אשר הנשיא חפץ ביקרו.

    מי שתנסה לעצור את חיפה היא מכבי נתניה של גיא צרפתי (שמכיר מצוין את חיפה). נתניה חזרה למסלול הניצחונות במחזור הקודם עם ניצחון יוקרתי 2-1 על הפועל ירושלים.

     

    ביום שני ב20:00, המשחק המרכזי האמיתי של המחזור שביתר ירושלים תארח בטדי את הפועל תל אביב לקרב שתמיד מסקרן. כאמור, הירושלמים הספיקו באמצע שבוע לעשות משהו שהם מאוד מאוד אוהבים ולהפסיד לקבוצה ערבית בטדי. הפחד הגדול הוא שהם ימשיכו לעשות דברים שהם טובים בהם ויקבלו שוב כמו תמיד את השלישייה התורנית מהפועל תל אביב.

    שרון חולדאי החלאה הבטיח לנו שני ימי גשם בשנה בבלומפילד הוא לא לקח בחשבון את הדמעות של מועדון הפועל תל אביב אחרי דרבי. כן, שוב הקבוצה הקטנה של העיר יצאה מהדרבי התל אביבי בלי נקודות אך עם הרבה התבכנויות. לכן, בהפועל יקוו שהם שוב יצאו מהמשבר שהם נקלעו עליו עם ניצחון נחומים מול הקבוצה שתמיד שם להוציא אותם מהמשבר כשצריך, בית"ר ירושלים.

     

    המטרות שלנו: על חיפה - נתניה אני לא רוצה לדבר. לפעמים צריך לא לדבר, לעשות.

    על הפועל לעומת זאת אני כן רוצה לדבר. אני מתחנן לביתר ולירדן שועה, פעם אחת, רק פעם אחת, תנו להם בראש.

    מגיע להם. שיהיה לנו בהצלחה!!!

     

     

    שועה מוצהב ולא ישחק נגד הפועל.

×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.