Jump to content

צפוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

920 profile views
  1. צבר יקר. נתחיל מהדבר החשוב באמת וזה שהספר החמישי יצא לאור לפי אמזון והוא בדרך לבית המזמינים. לגבי הסדרה, היא מראש תוכננה ל 6 ספרים, מכיוון שיש לי בערך את המהודרה הראשונה שלה וכר מאחורה רשום על 6 ספרים. לגבי הפיצול של הספר הרביעי (שהוא בעצם הספר החדש וזה שקדם לו) בהחלט אתה צודק, אבל אני עדין חושב שהסיבה זה רצון להתעשר על חשבון הקוראים אלא רוחב יריעה והתמקדות בפרטים קטנים יותר על מנת להאדיר את ערכן של הדמויות השוליות לאור אירועים האינטסיבים של 3 הספרים הראשונים. לדעתי העיכוב מקורו בכך שלכתוב מה שיש לך בראש הרבה יותר פשוט ומהר מלהתחיל לערוך את זה ולצמצם 80% מהעלילה ועדין להצליח לעמוד ביעדים המשניים (שימת דגש על דמויות ספציפיות וכו'). לגבי כישור הזמן אני לא מבין איך הגעת למסכנה שהיה חסר ספר אחד לסגירת הסידרה, היו בה כל-כך הרבה קצוות פרומים שבשביל לשזור את כולם היו חייבים להוציא יותר מספר אחד, במיוחד אם רוצים לעשות את זה בצורה טבעית ולא מאולצת. את שני הספרים החדשים עוד לא קראתי אבל יש לי אותם (אח שלי אומר שם טובים). בטח אקרא כשיצא הספר האחרון. כל טוב, ובהצלחה. בכל מקרה אין ספק ששני מצרים על כך, ונותר רק לקוות שבספר השישי הוא יחזור למוטב.
  2. צברי יקר, לדעתי אתה מקשקש שטויות. באנגלית הספרים יצאו ספר אחד בכל פעם עד עכשיו, ונכון שהוא מתעקב קצת בסידרה, אבל הסיבה הרישמית היא בשביל לא להוציא את הספר הבא בשני ספרים, ולכן לפי מה שהצלחתי לקרוא ביולי הקרוב יצא הספר החמישי בכרך בודד. נכון שלפי פירסומים שונים הספר החמישי והספר הרביעי מתרחשיםפ באותו פרק זמן ומדובר בפיצול אם כי אני לא בוח בזה והמצאתי לעצמי תאוריה שמדובר בסה"כ בנסיון נואש ולא מוצלח להדיר דמויות שכמעט ונשכחו ככל שהספר התקדם, נחיה ונראה מה יהיה בספר הבאה. דר"א יצאו שני ספרים חדשים בכישור הזמן, 12 ו 13 באנגלית עדין אופוס לא קנו זכויות תרגום אליהם ולא בטוח שיתורגמו.
  3. חן בהחלט הודעה גדולה זאת שהבאת, משעשעת קצת ורחוקה מהאמת (בכל זאת רק 400 איש ממוצע בהדר יוסף) אבל במקום להתמקד ברוחה התמקדת במילה הכתובה. והרוח אומרת הפועל חזרה. אתם תמיד כנראה תהיו יותר, יותר הרבה, יותר חזקים וכן גם יותר טובים. אבל זה לא משנה לנו כלום, בטח לא עכשיו, כי הפועל חזרה. ואת הנשימה שהשאירה אותה בחיים, את הלחיצה על החזה שאיפשרה לאויר לעבור אל תוך חלל הראות, את המים על השפתים היבשות, אני שמתי. דבר שאתה לא יכול להגיד לגבי המכבי שלך, דבר שכנראה אף אחד ממכם לא יוכל להגיד על המכבי שלו, זה כרגע ההבדל בין האהדה שלי לזאת שלך. בנוסף אשמח לדעת באיזה חלק של ה90% אני נמצא, ואם אפשר שתעזר בידידך ה DEFENDER בשביל לצבוע בצבהים צהובים את השטויות שלי. ואם כבר הגענו לDEFENDER על מה אתה רוצה שאני אקח אחריות? על דברים שעשיתי? או על תגובות ומעשים של אנשים אחרים? אני כי אין לי בעיה לעשות את הראשון, רק שבמקרה הזה האחריות שלי היא לא דבר שאתה רוצה לגדף בעזרתו את הקהל האדום, ותתפלא לדעת שאפילו אתם כאוהדי מכבי נהנתם ממנה פעם. אם זה לגבי מעשים של אחרים אין לי בעיה לקחת אחריות גם על זה, אבל האם אתה באמת מוכן לשיחה עם פרקליט השטן (ככה כונתי לעיתים בפורומים שלנו)? כי במידה וכן אין לי בעיה להמשיך את השיחה כקול ההגנה, אבל תדע שלא להכל תהיה לי תשובה, כי בכל זאת לא עשית ולא הייתי מעורב.
  4. נועם כמובן שאתה צודק, ולכן אנחנו גם מנסים ליצור מציאות אחרת, של בנית אולם חדש, שכמו שמורן כתבה יהיה גם הוא (בסבירות גבוהה) שייך לערייה. אולם הוא יהיה מזוהה יותר עם הצד האדום של העיר, בניגוד ליד אליהו והדר יוסף שמזוהים איתכם יותר. ובכל זאת אין באמת יכולת השוואה בין מה שהיה אוסישקין בשבילנו ומה שיד אליהו בשבילכם, ובצדק, מה שמתקרב לענין הוא כרגע הדר יוסף, והעובדה שהעיריה "אילצה" אותנו לשחק בו פגע גם בכם מהבחינה הזאת (הזיהוי של המקום עם הצבע הצהוב נפגע). המכביה, אני יודע לגבי בלומיפלד דבר אחד חשוב, עד שנת 97 (29 שנים אחרי שגם אתם התחלתם לשחק בו) עדין התנוסס בין שער 7 ו 8 שלט האומר "איצטדיון הפועל ע"ש האחים בלומפילד". ולכן גם לאורך תקופה ארוכה זאת בילתם לא מעט מהזמן את משחקי הבית שלכם מחוץ לאותו מגרש ביפו, אלא במפלצת הבטון הלא ראויה בר"ג. אין לי ספק שגם לכם מגיעים מגרש ביתי, שיהיה מזוהה איתכם לכל אורך הדרך, או שפשוט עוד 15-20 שנה המציאות תכתיב את הדבר לגבי בלומפילד (המציאות או העיריה שתהרוס ותבנה מגרש חדש לשתי הקבוצות). אני גם מאמין לך שאתה מרום שנותיך הפועל כבר לא מרגשת אותך, בסופו של דבר אני קטן ממך בלא מעוט שנים ואני יכול לסכם בשנה וקצת את כמות הפעמים שהתרגשתי ממשחקים של מכבי שלא היו נגדי, וגם אז הצד המרגש היה בעיקר הפועל. ובכל זאת אני מודע לזה שלא כל הקהל שלנו הוא כמוני, ושאני אקבל הרבה טלפונים והודעות שמחות במקרה שתפסידו בפיינל פור (לא שאני מבין למה כי את המחלה של הכדורסל הישראלי - תחרותיות - זה לא ירפא). כך הדבר גם אצלכם, במקום לדבר בהגיון אתה ממשיך לקשקש שטויות ומקטלגים את הקהל היריב ככזה ששולח "מכתבים לברצלונה" כאשר גם אתה יודע שאתה מסוגל לספור על יד אחת את כמות האנשים שעשו זאת. יתרה מכך, לאור זה שאתה מציין שאנחנו לא ממש מטרידים אותך קשה לי להבין למה אתה מתעקש להסיט ולתוב "שקרים" אם לא בשל רצון ללבות שינאה והוכיח לצעירי הפורום בכמה אתם יותר גדולים מאיתנו, כלומר גם בהודעה זאת הצלחת להוכיח כי גם כשאנו לא מענינים אותך, אנחנו עדין הרפרנס אליכם ולא להפיך. לאור זה אני מניח שהקביעות שלך הן בהחלט תחת לא מעט שנים שחונכת גדל והתפתחת לשנוא את האדום (הרי בסביבה כזאת גדלת), לכן אני פשוט אבקש ממך (כמו שעשית לא מעט בפורום שלנו) לשים את עצמך בצד האחר. כאשר אתה עושה את זה האם מוסר תשלומים כמו של שאול הינו דבר היית מקבל? האם בחירה לרדת ליגה מטעמים כלכליים הוא דבר לגיטימי מבחינתך? אפשר להמשיך עוד הרבה. אני בהחלט מאמין שלא היית כותב מכתבים אבל אני מאמין שבניגוד אלי גם לא היית מגנה את כתיבתץ המכתבים הזאת, ובניגוד אלי כן בוכה ומספר כמה אתה מסכן. ולמה אני בטוח ככה? כי כל מה שאתה מנסה לעשות זה להיות מגניב בעיני ילדים קטנים, או בני נעורים ע"י עקיצות שמובנות רק להם ובמשפטים שאתה בעצמך יודע שהם במקרה הטוב בושה לאינטליגנציה ובמקרה הרע בושה לעצמך, להלן "גדודים גדודים".
  5. נועם שוהם היקר, אני לרגע לא טוען שהדר יוסף הוא מגרש ביתי שלנו, הוא לא, הוא אולם של העיריה שמשמש אותנו כמגרש ביתי. בדיוק כמו שיד אליהו אותכם. זה כל הענין מבחינתי בנושא הזה. לצחוק עלינו שאין לנו אולם משלנו שלכם גם אין כזה זה פתאטי ועלוב. מרובכם אני לא מצפה למעבר לזה, תרשה לצפות ממך ליותר. אז נכון באוסישקין 1 כבר אין מגרש כדוסל, וגם אין חניה לידיעת חלקים ממכם, יש שם שני דקלים וספסל, ואם מורן או כל אחד אחר רוצה לעשות שם מנגל הוא יותר ממוזמן, למרות שיש לא מעט מקומות עדיפים, רצוי מחוץ לעיר ולזוהמה האורבנית, אם אתה מבינים משהו מזה, אני בטוח שנועם שוהם, יוכל לתת לכם המלצות על כמה מהם. כמובן אני חייב לציין שגם ממש לא באתי לעקוץ ולךא זרקתי שום עקיצה, מי שמתערקש לנסות לצאת מגניב, ובאמת תשאלו את הצבר הוא יגיד לכם שאתם מביכים, זה אתם, אשר מתעקשים לדבר לא לענין וזרום עם ה"מגניביות שלכם". טז תעצרו רגע, ותחשבו על מה שכתבתי כאן, אולי זה יכניס לכם קצת שכל ותבונה, ותבינו שלא הכל זה הקונטרס שבין צהוב ואדום. במציאות היום אתם צריכים את הדרבי הרבה יותר מאיתנו, הריגוש שלכם מסביב לדבר הזה שנקרא כדורסל הולך ונמוג מבחינתכם ומגיע לשיאים רק לקראת הדבר הזה שנרקרא פיינל פור אירופאי. דבר שלפחות מבחינתי מענין רק כחובב כדורסל, בתקווה שזה שישוחק שם יענה להגדרה של טוב. תזכו לא תזכו לא ישנה לי במאום, כי זה לא ישפיע עלי או על הפועל ת"א. מצד שני הצלחת הפועל ת"א והעפלה לליגת העל יכניס לכם אלמנט שנמצא במחסור כזה גדול אצלכם, אלמנט שנקרא ענין, כם אם הוא השאלה האם תצליחו לשבור את שיא ההשפלה בדרבי.
  6. דר"א מורן אם אני לא טועה יש לנו אותו אולם ביתי. אחד של הועד האולימפי בו אנחנו משחקים ומתאמנים, ואחד של העיריה בו אנחנו מסרבים לשחק ולהתאמן למרות שרון חולדאי רוצה שכך נעשה. כן האולם הזה שליד הסינרמה בואך גבעתיים, אני בטוח שאת מכירה אותו, זה של חברת הסלולר,הוא לא אולם של מכבי, כזה כבר אין לכם מאז 1964 כאשר עזבתם את מגרש מכבי, וחדש לא נבנה במקומו. סתם לידע ככללי, ומטוב לב אני מספר לך.
  7. וואלק אתה יודע שאנחנו לא מפחידים, בטוח לא עכשיו, לכן זה היה ממש משעשע לראות את אנחת הרווחה של פניני ולשמוע אותו מתראין בעקבות הניצחון של נתניה. זה כל הענין, לא משנה כמה אתם טובים מאיתנו, ובינינו משחק היה נגמר ב 80 הפרש לכם מינימום, עדין מקונן בליבכם איזה חשש לא מוסבר מהצבע האדום (ותעזוב אותי מאנשי הבירה). לקטר אצלך זה לא הדחפור אלא מה שבתוכו.
  8. מורן נפגשנו בחצי גמר הגביע. לא פנים מול פנים (למזלינו) אבל תודו שהתגעגתם. הביצים המשקשקות של פניני עדין עושות לי רעשי רקע.
  9. NIKE אני לא חושב שאתה באמת רוצה שנרבה, הרי תינוק שנשבה ונופל למגפה האדומה קשות הן דרכיו לרפואה שלמה =) חוץ מזה כל עוד וואלק בצד שלכם ההתרבות שלנו חוקית. ולנושא האשכול, לי אישית באמת חבל שמעלים בקשות כאלה, הייתי מעדיף אם האוהדים היו שולחים מכתבים על דברים יותר חשובים, כגון נסיון המחטף ששאול איזנברג מתכנן, או הפגיעה שמנהלת הליגה מתכננת בשחקן הישראלי (6 זרים, 5 רשומים בדף, 4 יכולים לשחק בעת ובעונה אחת) במסגרת ביטול החוק הרוסי. אלו דברים חשובים בהרבה מהאם תשחקו או לא תשחקו בגמר היורוליג ומתי הוא בכלל יערך, איך שלא נסתכל על זה במצב היום זה לא ישנה ולא ישפיע דבר בכל הנוגע לספורט בארץ. פרה קדושה, חסרת פרופורציות לליגה, ולא מענינת תשארו בכל מקרה =)
  10. מכיוון שרובכם נהנים לצחוק על הפועל אך מתקשים בקריאה והבנת הכתוב, אני אציין בפניכם שזה אומנם צעד פופוליטסטי וזול, אבל מי שיזם אותו הוא לא הנעלת הפועל, אלא עמותת 1 מ 9, שיצרה עמם קשר. עכשיו נשאלת השאלה איך כל קבוצה אחרת היתה מגיבה? האם היו אומרים לא? אנחנו לא עולים לחימום בוורוד, **** השד זה מחלה לנשים, ואנחנו גברים (כמו שחלקכם מציין פה)? האם היו אומרים לא? אנחנו לא ללובשים ורוד זה של גייזים (כמו שחלקכם כותב כאן)? או שניו אומרים כן, נעלה לחימום בורוד בשביל מטרה חשובה זאת (כמו שהפועל עשו)? אני מאמין שלמרות בעיה אינטילקטואלית קלה כפי שמסתמן מאשכול זה, תמצאו חברה שתוכל לייעץ לכם לבחור בתשובה הנכונה. נ.ב 5% מהחולים במחלת **** השד הם גברים. נ.ב 2 למי ששאל עד עכשיו נראה שוורמוט אוהב את זה בדרבי.
  11. צבר יקר. אל לנו להסתתר מאחורי מילים, זה לא מכבד אותנו. כאשר אנחנו אומרים שצריך / אפשר להעמיד מישהו לדין אנחנו חושבים שזה הצעד הנכון, או שלפחות לא יעשו עימו חטא, לכן אין מה לסייג ב"לא נדון בעינין". בכל מקרה לא זה העינין, עצם הסכמתך לטענה שיש תקנות / חוקים שחלים על אוהדים / מאמנים / ציבור אנשי הכדורגל ויש תקנות / חוקים שחלים על כלל הציבור, הוא הדבר שבגינו נכתבה הודעתי. אני לא מתכוון לדון שאלה האם יש לשפוט לדין אדם המשתמש בלקסיקון הרייך או לא (למרות שהתשובה ברורה לכולכם), כי זה ממש לא משנה. כל עוד ישנם אנשים שהדבר הזה מותר מפיהם, זה צריך להיות מותר לכלל הציבור, בין אם פועלם קשור להתאחדות לכדורגל ובין אם לאו. המכביה, כמובן שיש בעיה עם להתסיס, אתה יודע יוצר אלימות וכו', אבל בכל מקרה דבר זה לגיטימי ומקובל ולא יגרום לגינוי מיצידי, כי בעולמינו אני חי. הבעיה היא לא עם התססה, אלא עם האדם שממנו היא באה, אשר מהכרותי איתו, מנסה לפעול נגד מקרים אלו, ולכן אקט זה לא מסתדר לי עם אינטיגריטי של האדם.
  12. הצבר, היום ראיתי בחדשות את ח"כ מאיחוד הלאומי מפונה ע"י כוחות הביטחון בליווי קריאות המשוות את המפנים לחברי המפלגה הנציונלסוציאלית בגרמניה של 1933. האם לפי התקנות שאתה מדבר גם אותם ניתן לעמיד לדין? או שבעצם אתה רק מתכוון להתסיס שוב נגד הפועל מבלי לשים לב שאתה מכליל את עצמך תחת הגדרה של אזרחים סוג ב'? כי יש דברים שחשוביםף ויש דברים שפחות.
  13. די להיות אדיוט ולהסיט את הדיון מעיקרו. ובכל מקרה, כן, אני מערבב, כי זה התרבות שלנו, גזענית אלימה וחסרת השכלה, בדיוק כמו המשטרה. אתה לא יכול להרביץ למישהו בשם החוק לפי דעותיל האישיות. אם אתה לא מסוגל לעשות את ההפרדה שלום והביתה.
  14. פולק אז אתה החלטת לא שאתה לא מתערב אלא אם מדובר בחבר שלך, אתה מראש מויד פרופיל כי נמאס לך לחטוף מכות מהמשטרה על "כלום". זה בהחלט גישה בריאה, עבורך, אבל לא בטוח שהיא בריאה לקהל. פעם דיברו על זה שאם לא יהיו אבוקות ופירוטכניקה אז לא יהיו שוטרים בתוך היציעים. היום שוטרים נכנסים כי צעקו להם **** מחר שוטרים יכנסו כי קרארת להם ערבים, מחרתים כי קיללת את לוזון בן זונה, עוד שנה הם יכנסו בגלל שתעמוד על הכסא (ובכסאות החדשים זה כנראה בהם יהיה מסוכן גם לך וגם לכיסאות) אז מה תעשה? תשב כל המשחק? לא תבוא יותר למשחקים? זה הפיתרון? העיקר שלא תחטוף יותרמשוטרים כי אשר עמדת על שלך זה מה שקרה? ולגבי המקרה בשבת, נגיד ובאמת קראו לשוטר **** ללא כל סיבה, ואני לא יודע אז אני לא יכול להעיד על מה שהיה, האם זה עדין מהווה סיבה לעלות ליציע ולהתחיל לפוצץ מכות? אתה יודעים מי זה? הרי עליתם בשביל לתפוס אותו? אז מה הסיכון שהוא מהווה בשביל לעצור אותו מיידית? אי אפשר היה לחכות עוד 60 דקות לסוף המשחק ואחרי שהכל ירגע לקחת אותו לתחנת המשטרה? אני בהחלט מתנהג כמוך, אישית, אבל אני חושב שאם ההתנהגות הזאת לא תבוא ביחד עם הסכמות ודיונים עם המשטרה אין מה לדבר על שום שיפור עתידי ביחס השוטרים לקהל, הרי אין שום סיטואציה שבה שוטר יפריע לך לממש זכות אשר קנית בכספ, ואז אחרי שתקלל אותו הוא יעצור אותך, פשוט אין סיטואציה כזאת, מלבד במגרשי הכדורגל. אבל כאשר, וזה לדברי קצין משטרה שדיברתי איתו, המשטרה בה למגרשים בשביל לייצור הרתעה ולהראות שאיתה לא שווה ללכת מכות זה המצב.
  15. מסכים, גם לקרוא לאזרחי מדינת ישראל מחבלים בשל מוצאם ומקום מגורם זה מבחיל, ומגיע עונש לקוראים, עדין זה לא קשור לאשכול, ולא לנושא אשר עליו אנו מדברים, ונדונים, תשאלי את וואלק.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.