Jump to content

The 8 Shirt

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אם באמת תובעים אותו על סמך תלונה של אוהד שבוטלה, אז שיקום הגבר שיגיש תלונה נגד יניב קטן בטענה שהוא זרק עליו שקית גריעינים אחרי שקומץ אוהדי מכבי שרו "ליניב קטן יש קטן", הוא הוציא קפץ מהפה ואחרי יום יבטל את התלונה. גם אז לדעתכם תהיה תביעה?
  2. לא תהיה מכירה מחוץ לשער 8 לטובת מנויי שערים אחרים?
  3. למרות הניצחון אני לא מאושר. ב90 אחוז מהמשחקים השיפוט מגמתי נגד מכבי. אמנם היום ניצחנו, אבל הרבה פעמים זה עולה לנו בגולים שמשנים את כל מהלך המשחק. העיקר נגד אשדוד מכבי הרוויחה פעם אחת מספק טעות וכולם התרעמו. אסור שזה ימשיך ככה כי זה עוד עלול לעלות לנו ביוקר.
  4. אם זה גם כולל מסייעת אז סבבה... היום בול שנה בגולני, הייתי רק בקו בעזה. הספק - כמעט שנה של חפירות מדוד 24/7...אני את שלי עשיתי.
  5. צודק ב100 אחוז. לפני חודש וחצי מישהו נכנס לי לצומת בלי לתת זכות קדימה ונכנסתי בו רק בגלל שהאידיוט דיבר בפלאפון בדיבורית והיה קשה לו גם להתרכז בשיחה וגם להבין שהוא לא מספיק לעבור את הצומת עד שאני מגיע. תמשיכו להיות גברים ולדבר בפלאפון בנהיגה, ואז כשתעשו תאונה באשמתכם נראה איך פתאום תתחילו להיות קצת פחות גברים ותתחילו לשקר כמו הומואים.
  6. למה בחי"ר הוא לא יטחן?... אני מכיר מלא משריון שהיציאות שלהם הרבה יותר טובות מהיציאות שלי בגולני. שיריון אחלה חיל וגם עושים מלא.
  7. זה באמת נפתח בשביל שיוכלו לירות עם כפפות (אלפיניסטים למשל יש להם כפפות יותר עבות מסתם כפפות).
  8. לא בעיה אתה בא מכיוון ת"א? סע באיילון דרום וצא במחלף הקוממיות. זה נמצא מול האצטדיון שבו היה את אימון הבכורה של מכבי בעונת הגלקטיקוס. רואים את בית העלמין מאיילון הוא נמצא ממש על הכביש.
  9. אוהב. נתראה שבוע הבא מול הרצליה. וידס
  10. אם אתם לא ילדים מסכנים שבוזי יחטיות או שבוזי 51, כי שמעתם מחבר של חבר שבחדשות אמרו ש51 עשו הכי הרבה במלחמה אז הוא הגדוד הכי טוב בגולני, בואו ל12. ואל תצפו שכל יום תרוצו עם סכין קומנדו בין השיניים ותהרגו מבוקשים כי זה לא ממש יקרה. בתכלס אני ב12 ואני בטוח שהגדוד ברמה לא פחותה מ51 אם לא הרבה יותר גבוהה 12‏ כבוד!
  11. אחי אני בגולני ווואלה בהכשרה היו איתי מלא אנשים שיצאו מכל מיני גובים כדי להיות לוחמים. אנשים עם פזם של שנה ואפילו יותר. אני מאמין שאם תעבור אתה לא תיהיה שם היחיד שלא צעיר מת כמו כולם. בקשר לטחינת צעירות זה יענו לך החברה היותר מנוסים ממני. השאלה היא אם טוב לך בתפקיד שלך עם הסגל שלך והחברה שם, אם טוב לך לפי דעתי כדאי לך להישאר. אבל על הדבר הזה רק אתה יכול להחליט כמה חשוב לך להיות בגולני. דרך אגב אני חובש בגולני ואני ממליץ לך לצאת לקורס הזה בלי קשר לא משנה איפה תיהיה. גולני שלי!
  12. בד"כ 2 שבועות ראשונות שזה הטרום טירונות יוצאים חמשוש כי וואלה אין סיבה שתסגרו סתם. אתם לא יכולים לשמור ובשבת אסור לכם לעשות כמעט כלום חוץ מלשמור ככה שזה רק ביזבוז להשאיר אתכם.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.