Jump to content

לוניכשלוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. אתה יודע מה?כנראה שהוויכוח שלנו לא ייגמר לעולם ולכן אני ייסכם לך אותו במספר מילים שיביעו בדיוק מה אני מרגיש. אני במשחק נגד בני יהודה שהפסדנו ממש שמחתי,אני לא יודע איך להסביר את זה אבל באמת שמחתי . כואב אבל זאת האמת,הקבוצה הזאת כיום לא מייצגת בשבילי כלום.
  2. פעם מכבי הייתה קבוצה שכולם רצו לבוא אליה ,היום זה בדיוק ההפך. אין בקבוצה הזאת כלום.
  3. אתה יודע למה אהבתי כל כך את נמני ????? היה לו מן ניצוץ בעיניים שהביע בדיוק כמה הוא רצה לנצח רק בשביל הקהל שכל כך אוהב אותו. והיום מה לעשות אין אף אחד כזה.
  4. אם כבר ציינת את זה אז התשובה היא כן צריך להחרים את כולם ,תאמין לי שאחרי שהם יראו איך זה לשחק בלי קהל הם יתנו מעצמם 150% עוד משהו-פיינסטיל באמת נשמה.רץ משקיע ולוקח ללב.
  5. ממש חבל שאתה מתלהב מהדרבי ומהמשחק בחיפה. נתחיל בזה שהמשחק בדרבי לא היה כזה טוב וזאת לא כזאת חוכמה למצח את הפו*ל היום ואני מוכן להבטיח לך שללא הקהל המשחק היה מסתיים בצורה שונה. וזה מה שהכי עצוב לי-ישנם אוהדים נפלאים שאני בטוח שגם אתה מבניהם שמעודדים את הקבוצה 90 דקות ומלווים את הקבוצה לכל מקום שהיא הולכת ובשיא החוצפה ישנם שחקנים שמזלזלים באותו קהל נפלא. אתה צריך להבין -אין היום במכבי שחקנים עם נשמה גם לא בן חיים (בנתיים) אתה חייב להבין שלא כל שחקן טוב הוא שחקן שטובת המועדון עומדת לנגד עיניו.
  6. כדי לעודד שחקנים אני צריך להעריץ ולכבד אותם קודם כל,אבל מה שקורה פה זה שחקנים עם רמה שכלית אפסית שלא צריכים לקבל טיפה של תמיכה עד שיילמדו להתנהג. נ.ב-עומר,בן כמה אתה-3? מאוד חבל שלא הבנת את מה שניסיתי להעביר.
  7. אני לא בוחר בפתרונות קלים, אני בוחר בפתרונות שייגרמו לשחקנים שבאים למכבי להלחם למען הסמל. ודווקא הפתרון שאתה בוחר הוא הפתרון הקל כיוון שלהחרים קבוצה שאתה אוהד מאז שנולדת זה הרבה יותר קשה מאשר לעודד אותה כמו עיוור. ותאמין לי אחי קשה לי לא ללכת למשחקים אבל כנראה שאין ברירה ,אני לעומתך לא מוכן שיעשו ממני צחוק כל שבת.
  8. זה שתעודד בכל מצב זה מאוד יפה אבל זה לא יוביל לכלום. השחקנים האלה הם זבל אין להם טיפת כבוד עצמי ,הם הפכו את הסמל שכולנו הערצנו לביזיון אחד גדול. ושוב לא נראה לי שאתה מבין מה הם עשו:שחקן ושמו ראובן עובד לא התאמן עקב פציעה ובאותו הערב הוא שחק בשכונה -מה כל כך קשה להבין??? אני מצטער אבל זאת לא טעות ראשונה שלהםוהגיע הזמן שמישהו יעיף את הפרחחים האלו.
  9. על איזה מכביזם אתה בדיוק מדבר?????????????? מאז שאדון לוני במכבי אין לא מכביזם ולא כלום מה שיש זו קבוצה מסחרית שכל מה שהיא רוצה זה להרוויח כסף על חשבון האוהדים. אין בקבוצה הזאת לב ונשמה והיא איבדה מזמן את האופי שלה. בלי שום קשר למה שתגיד אני באמת לא יודע למה אתה כל כך מגונן על הצעירים האלו צריך לזרוק אותם לכל הרוחות ולא לתת להם 15 שעות עבודות שרותבכלא(אולי גם שם הם יתערבו עם האסירים על כסף) עוד דבר ששכחת זה שבאותו יום שהם שיחקו מר ראובן עובד שחק אותה פצוע ולא הגיע לאימון. כנראה שהוא שומר את עצמו למשחקים החשובים באמת אותם משחקים שבהם הוא יכול להרוויח כסף.
  10. אתם צריכים להבין עוד משהו-חבורת השחקנים הצעירים במכבי ת"א הם כמו תינוקות ולכן צריך להתנהג איתם בהתאם. ולכן כאשר תינוק עושה משהו לא יפה אתה לא צריך להגיד לו כל הכבוד אלה ללמד אותו איך להתנהג יפה זאת אומרת אין שום סיבה לעודד את חבורת התינוקות הללו על מה שהם עשו-מקווה שהבנתם. עוד דבר -אף אחד מהם לא הביא לי אליפות,וגם אם הם הביאו אותה הם יכולים לנגב איתה את התחת. בנוסף הייתי ממליץ כמו שבכדורסל נותנים מתנות לילדי ווראיטי(מגיע להם) אז צריך לתת גם מתנות לתינוקות ממכבי ת"א כל פעם שהם יתנהגו יפה.
  11. לא שווה לעודד את אדורנו וביטון?? תגיד אתה צוחק עליי? הראשון הגיע לפני יומיים לקבוצה,והשני לא צריך שיעודדו אותו הוא מספיק מעודד את עובד והחברים אולי המקום שלו באמת ביציע.
  12. מפוצצים איצטדיונים עלק מפוצצים את השחקנים באבנים במקרה הטוב.
  13. חבל שאתם כל כך מפגרים. עוד בן אדם שמבלבל את המח,במי למען השםאתה תומך??????????בחבורת שחקנים שמחרבנים עלייך ובהנהלה שמשתינה עלייך. מה אני בכלל עונה לך חתיכת חמור,שמביא לי בתור דוגמא את אוהדי ביתר הדגולים הקהל הכי פחות תומך שקיים,רואיעם כמה אתה מבין.
  14. נגמרו לי המילים ,ממש ככה ,נגמרו לי המילים. מה עוד יש לומר?? מה כבר לא נאמר?? בא לי לבכות, לאיזה דרגות עוד אפשר לרדת? איך אפשר לעודד אנשים כאלה? מבחינתי לפחות זה היום ששבר אותי סופית,אני פשוט לא מאמין על עצמי שלקחתי ללב את הקבוצה הזאת. באופן אישי אני לפחות סיימתי ללכת למשחקי הקבוצה עד אשר יעופו כל השחקנים וכל ההנהלה ואני מתכוון לכולם כולל כולם,עד שלא ישאר זכר לאנשים האיומים האלה. אם אתם מסוגלים להיות רציניים לרגע ותעזבו אותכם מהמחאה הזאת,תהיו חייבים להודות שקשה לעודד אנשים כאלה בלי שום קשר למחאה! אני מאוד מקווה שאני לא יהיה היחיד שיחרים את משחקי הקבוצה,כיוון שבמצב שנוצר ששום מחאה ושום כלום לא יעזור לעגלה הזאת. נ.ב תחשבו על זה-הכסף שאתם משלמים כדי לראות משחקים של הקבוצה הזאת בסופו של דבר הולך להימורים של חבורת פרחחים וילדי רחוב בראשותם של ראובן עובד ותמיר כהן. לעולם לא תצעדי לבד מכבי תל אביב??? יכול להיות שדווקא כן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.