Jump to content

בריישן

משתמשים רשומים
  • Posts

    526
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About בריישן

  • Birthday 30/12/1987

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,323 profile views
  1. לשלט יש מקום בחברה ליברלית, לדת בספורט מקצועני אין.
  2. יהיה בזוי לראות את בלומפילד שליש ריק בדרבי.
  3. תודה. נשמע פוטנציאל לבלגן בכניסה נקווה שיהיה יעיל.
  4. 7??? בגרסה הקודמת שלו אני לא יכול לדמיין אפילו איך מכניסים 7 כניסות. אם ייפתחו 4 מהם אני אהיה מבסוט.
  5. צודק. הנה מצאנו חיסרון ראשון לכמות המנויים.
  6. כמה כניסות יש ל10-11? מקווה שהגדילו ל4 ולא השאירו 2 שיצטרכו להכניס 5000 איש.
  7. אנחנו קנינו אתמול כרטיס עם הקופון. שים לב שיש שני שלבים שאפשר להכניס קופון, צריך להכניס בשני (הדף שבו מביאים את האמצעי תשלום). זה שדה מעאפן כזה שהכפתור אישור עולה על המקום שבו מכניסים את הקופון עצמו.
  8. מדהים מדהים מדהים. ולחשוב איפה היינו לפני שנה וחצי. שאפו ענק לפאנטיקס וגם להנהלה. יש פה פוטנציאל לעונה היסטורית מבחינת קהל.
  9. חסר לנו קשר אמצע שיוכל לעבור שחקן או לצאת מהר קדימה, או להעביר כדור חד/מפתיע קדימה. משהו כמו מוחמד או אוחנה. מישהו שייתן תמיכה לקבל כדור עם קצת מרווח ולא שמיכה יצטרך למצוא הכל. פרץ לא מצליח לעשות את זה, הוא פשוט לא הצליח להשתלט על כדור ולצאת קדימה,גלזר בולדוג אבל חייב להסתכן ולתת פסים טובים יותר קדימה. ברסקי לא הראה שומדבר מאלה, אולי גולסה אם יחזור אי פעם ואולי ניקוליץ. או שחייב לחזור ללחוץ כמו משוגעים, אצילי חסר בזה, וגם ככה קשה יותר ללחוץ אירופאיות. יהיה קשה גם סיבוב הבא, ובטח הפלייאוף אם יהיה.
  10. איזה הגנה מפחידה, שווה גול בכל משחק. מזל ששיתפנו את שרן באלוף האלופים. בהחלט היה שווה את זה. מקווה שמשחק הבא בשוקו באמת יעלו עם הנוער, במידה ועדיין נהיה באירופה.
  11. רוץ לסניף. אשתי הייתה שם בבוקר ואחרי שמול הפרצוף שלה הנציג עשה שתי שיחות (בפלאפון!) בהן הוא שמר לאנשים 5 ו6 מקומות בשער 8, הוא טען שאין עוד מקומות כמעט בשער והביא לה שני מקומות על הפנים, בטח לעומת מה שהיה זמין אתמול בלילה. כל זה אחרי שאתמול היו לה כסאות ירוקים מהבהבים (מנויים ב15/16 עם פוראבר), והטלפון במשרד לא ענה לשיחות. אני נזהר לטעון לשחיתות אבל במינימום יש פה כשל מערכתי, כל הקונספציה של להזמין דרך האינטרנט נכשלה והייתה טובה בעיקר למי שיש לו גישה ישירה לגורמים במכבי/לאן.
  12. כסאות ירוקים - יכול להיות שהיה לכם אב ובן בבלומפילד בזמנו? עם כל הסרטים של המנוי המשולב והחרא הזה? אצלנו המנוי של "הבן" כתוב במעמד ההזמנה של המנוי שיש לו 0 כרטיסים שהוא יכול לקנות , למרות שהיה מנוי ב15/16 ויש לו פוראבר.
  13. יש גם יתרונות ביציע לא מסומן, במיוחד אם לא כל המנויים יימכרו אליו. לא צריך להלחם שכל החברים ירכשו מנוי אחד ליד השני, חבר לא מנוי שיקנה למשחק מסויים יוכל לשבת עם חברים לעומת כל שער אחד. בנוסף, זה נותן לשער אופי מסויים, יותר מתאים לעידוד, פחות סיכוי שיעשו לך לשבת לקום כל המשחק.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.