Jump to content

alior

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by alior

  1. בשלוש מתוך ארבע ההפסדים, הפסדת כתוצאה ממצבים נייחים. רוב הגולים נגדנו השנה הובקעו ככה, החצי נחמה היא שמצב נייח ניתן לשפר ולתרגל. הבעיה שעד היום כל הזמן אוסקר מתראיין ואומר שעובדים על זה ובפועל מה שקורה זה שעובדים עלינו.
  2. כשמסתכלים אחורה על ההפסדים שלנו, 3 מתוך 4 הוכרעו במצבים נייחים ככה שזה חצי נחמה. המזל עם המצבים הנייחים שזה משהו שמאוד ניתן לשנות אותו. לצערי היום באנו בצורה שקופה לחפש את התיקו, הדבר הכי חשוב לא לתת לתקשורת להרוס אותנו, כי באמת מנסים לעשות השנה משהו קצת שונה והתקשורת רק מוציאה ארס.
  3. טוב שהלך, שחקן שלא הצליח לסיים 90 דקות במחצית מהמשחקים שפתח, שעשה צרות בחדר ההלבשה ושצחק לנו בפנים כשכאב לנו. המהלך הזה טוב למכבי מכל הבחינות, אני חושב שברק צריך להבין שהוא טעה ביחס שלו למקצוע ולבאר שהוא שתה ממנה. למרות שאני לא הבנתי את מיץ כל השנה וגם מאוד התעצבנתי שהוא ישב בצד ושתק שעשו תבלאגן למוטי, אני מעריך אותו על זה שהוא זרק את היותר מ-2 מיליון דולר שהוא שפך עליו.
  4. אתה מכיר תמשפט "עץ עקום לא ניתן ליישר"? זה כרגע מה שנכון, השחקנים שהרסו הכל בשנה שעברה כל עוד ישארו בקבוצה יהרסו גם בשנה הבאה. והחמור מזה שאם לא עשו להם כלום, אז גם לא יעשו להם כלום שוב בעתיד.
  5. מה שמפריע באמת זה שהמנהלים האלה ידעו על שחקנים שעושים שביתה ולא עשו כלום!
  6. אחי, אנשים לא ידעו כנראה מה שאתה ידעת או שלא. בוא לא נשכח הקבוצה נפלה וכולם נפלו בהלם(אני לפחות), אף אחד לא חשב על מוטי כי אנשים ראו רק מה שקורה בשטח. שוב אני אומר, כל מי שבקבוצה ידע/עמד בצד ובסופו של דבר מכר אותנו-הקהל, סופו לתלייה(ציניות כן). החמור הוא שבהנהלה כנראה כן ידעו מזה ואם באמת ידעו מזה לא תהיה פה אליפות עוד 100 שנה.
  7. סופית הבנתי שהאריס לא מאה אחוז בראש. כולם אשמים רק לא האריס, יאללה שיילך אני מקווה שיקבלו עליו כמה שקלים והבייתה.
  8. נכון מאוד..... קבוצה חלשה ונרפת כמו הפועל, עם מגינים של ליגה ב' עשתה השנה כל כך הרבה, מגיע לשחקנים שלהם כל הכבוד.
  9. אחרי זה שואלים למה יש אלימות, הינה דוגמא לאיך שהכדורגל שלנו נראה. לוזון בעיקר עצבני על התקשורת,אבל, אין מה לעשות התקשורת זה העם.
  10. איך שזה נראה כרגע חצי מהן לא יצליחו להתקרב לפלייאוף על שלב הבתים, אז יהיה להן הרבה כוחות.
  11. זה קורה רק בליגה שלנו כל הדיבורים האלה, למה יש פה הרבה כתבי חצר במדינה. בקשר למשחק אין הרבה מה לומר, מקווה לראות הרבה שחקני בית ולא שכירי חרב.
  12. היו צריכים להעיף אותם ממזמן למען יראו וייראו. הכל נעשה בצורה איטית ובנוסף הכל קורה בתקשורת, התקשורת ידעה לפני השחקנים שהם עפים. מערכת רקובה ומסריחה.
  13. בכל מקום נורמלי היו שולחים כבר חצי מהשחקנים הבייתה. זאת עונה מההזויות ביותר, כמות הפסדים כמו של קבוצה שיורדת ליגה. כל המערכת שלנו איבדה מזמן את אמוני ועכשיו עוד יותר, אם עכשיו מיץ' פראייר אז הוא גם ימשיך להיות ככה.
  14. שבעה מהרבה כסף שנכנס לרובה לחשבון הבנק. קבוצה שאחת לכל 2 משחקים הפסידה, באמת שזאת אחת הקבוצות המסריחות שראיתי. חבל שהבעלים והמנכ"ל שלנו פראיירים.
  15. אתה מעדיף את קולאוטי של היום? אפילו איום אחד על המסגרת לא היה לו. גם ככה אירופה לא תהיה כי השחקנים לא רוצים, לפחות שיהיה במה לצפות.
  16. ביזיון, אין קישור, אין התקפה הרכב הזוי פשוט נתנו לחיפה תמשחק. חצי הרכב היום אני מקווה שירד לספסל, הבושה הגדולה שבמקום לעשות חילוף דקה 20 האדון חיכה למחצית. מסקנה אחת עיקרית-לתת לגאל לשחק עם עטר ביום שלישי.
  17. הוא אשם רק בדבר אחד, שהוא הסכים לקחת את הקבוצה האפורה והמסריחה הזאת. כשהוא מונה אמרתי לעצמי שזה ויתור על העונה, לצערי הוכחתי לעצמי שזה נכון. דבר אחד אני מצפה ממנו, שיכניס במשחקים הבאים את גאל ואת ריף פרץ לעניינים.
  18. יש שמה חבורה של ילדים לא פראיירים, השאלה האמיתית איך ידעו לשלב ולשמור עליהם. אני מקווה שיורדי יצפה בקלטות האלה לפני שיביא לנו לפה עוד איזה האריס 2. תורג'מן לא רק מאמן הוא גם אישיות ענקית, כל כך כיף לשמוע אותו מדבר בגובה העיניים ואומר אמת.
  19. זה מדהים, מתחילת השנה אפשר לספור בכף היד כמה פעמים הוא סיים 90 דקות. השאלה של מי הכשל הזה? של הצוות הרופאי או של אדון יצחקי שלא מצליח להיות כשיר כל השנה.
  20. הפועל עם כל הזבל שיש אצלהם מסביב מגיעים לגמר ואצלנו שהכל שקט יפה ורגוע עפים בצורה ביזיונית. אני בטח שלא יכול לראות עוד גביע אדום,אבל, איזה הבדל בין השחקנים שלהם לאוסף המסריח והמגעיל שיש אצלנו. בקיצור נקווה לתיקו עם הרבה הרוגים בגמר.
  21. היכולת והרמה במשחק לא היו משהו. נראה כאילו השחקנים שלנו עושים את עצמם רוצים לנצח והכל משתבש. מיכה שחקן מצוין,אבל, הוא חייב להפסיק להיות חלבי, הגיע הזמן שמישהו יכניס בו פלפל.
  22. יום אחד עוד יצטערו פה שלא ידענו לגדל שחקנים מהסוג שלו. שיהיה לו בהצלחה.
  23. בחייך, איזה מאמן ירצה לעבוד עם אדם שלא מכיר תכדורגל כאן/את השפה/את הקומבינות ואת הסירחון של הכדורגל שלנו. אני מאמין שאף אחד לא ירצה להכניס את הראש למיטה החולה שלנו.
  24. לדעתי, הירידה של פ"ת היא למנוע ירידתו של לוזון מהשלטון. זאת החלטה שעכשיו די מצחיקה ומסריחה, כי היא הייתה צריכה להיעשות לפני שבועיים. בכל אופן נקווה שגם היו"ר יפול.
  25. זה הולך ונהיה יותר טוב. טביב, אחריו אבו סובחי אם זה יקרה עונה הבאה תהיה אחת המצחיקות. תהיה:כמה שחקני לוד לדעתכם יגיעו להפועל אם זה יקרה?
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.