Jump to content

Prelia

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. כשאין לכם מה להגיב אז זה מה שיש לכם לעשות, לברוח מהמציאות שמצביעה שאתם כלום ושום דבר. למחוק אותי המנהלים יכולים, אבל את המצב העגום שלכם אף אחד לא יכול למחוק, אני כל כך מחכה לתחילת העונה לאיזה מחזור 5-6 לראות את הבלאגן והמחאות מתחילות!
  2. מדברים על בושות? אנשים שכחו את ז'ילנה ואת האימפריה של מאקרידיס איך קראו לה.........ניקוסיה לא?
  3. תיראו מי מדבר על שכירי חרב הקבוצה שבנתה גלקטיקוס מכל הזקנים של הליגה, עצם העובדה שניסתם לבנות את זה והאוהדים תמכו ועשו מנויים מראה שאתם רוצים להיות כמונו שכירי חרב עם תארים במקוםן קבוצה עם שחקני בית כמו תמיר כהן שלא מביאה ייבול! תפסיקו לשקר באוויר, כולם יודעים שהייתם מתים להתחלף איתנו בסגל, אתם פה רק מוציאים את התיסכול על המצב העגום של הקבוצה שלכם שאתם עם יושב ראש מעאפן שהוא הדבר הכי טוב שיש לכם כי אם הוא יעזוב אף אחד לא יקח אותכם חוץ מעברייני צעצוע דוגמאת פיליפ סולומון או בראננד טאפי. תפסיקו לחשוב שאתם אימפריה, אם לא שמתם לב חלפתם כבר מזמן, עתיד אין לכן כל הנוער שלכם ניראה כמו מחנה פיליטים שכל ילד שרוצה סתם לשחק כדורגל בלי מחשבות רציניות הולך אליכם. אתם בדיחה!
  4. בדבר אחד אתה צודק ממה שרשמת אנחנו בחיים לא ניהיה מכבי תל אביב ויש לזה סיבה אחת- שאנחנו מכבי חיפה ואנחנו לא רואים אותכם ממטר! דרך אגב, באיזה שעה ההגרלה שלכם יום שישי? אה שכחתי, אפילו לאינטרטוטו לא הגעתם!
  5. אז מה אתה בא בתקיפות אם רוסו לא נחשב זר? אם אתה מתייחס לזה ככה אז גם קולאוטי לא נחשב זר, אנחנו משחקים באותו חבל שאתם משחקים. גם לנו יש רק 5 זרים. אבל בוא לא ניהיה תמימים כולם יודעים שגם קולאוטי וגם רוסו הם זרים לכל דבר.
  6. חחחחח אתם בעצמכם אפילו לא שמים לב ששיחקתם עם 6 זרים, העיקר רק להשמיץ אחרים לפני שאתם שמים לב אליכם. תלמד לספור פתחתם את העונה עם 5, קאקו וטריקה עזבו נישארתם עם 3 וצירפתם עוד 3 את מקינאווה, דמיטרדזה ובג'ירי בנוסף ל- 3 שנישארו אצלכם דוארטה, גונזלס ורוסו.
  7. במקום זנדברג יהיה מסודי בצד שמאל, רכש שאין ספק שהוא בכמה רמות מעל השיבחון הזה. ולהגיד שהוא יותר טוב מסואן? על סמך מה? מה הוא עשה בחיים שלו? אז יש לו קצת כישרון, אז מה אני מכיר הרבה כאלה עם כישרון שלא הצליחו לממש את הפוטנציאל שלהם ושיבחון יהיה אחד מאלה בגלל כל הרעש הזה.
  8. אני יודע את זה ואף אחד גם לא התווכח על זה. אף אחד בכלל לא רצה אותו, הוא כלום ליד השחקנים שיש לנו בסגל. כולה עוד שחקן מושתן שהיע אליכם בקול תרועה ויגמור כמו שאר החובבנים שבאו אליכם בעונה האחרונה.
  9. אבו סיאם, שטראובר, דגו לא חסר דוגמאות תאמין לי. אתם לא עשויים מזהב כמו שאתם חושבים.
  10. אני מזיין תמח רק שאם אנחנו לא היינו מחתימים אותם הייתם מעודדים אותם כיום. תפסיק להתכחש למציאות זה פטאתי.
  11. כשהיושב ראש מהצד השני אשר אלון מאשר לנו לנהל באמצע העונה משא ומתן עם שחקן שלו אז כן זה מותר.
  12. כל אוהד כדורגל בארץ שתישאל אותו יגיד לך שהיה שם עסק מלוכלך. תפסיק להתכחש לזה אתה יודע את זה טוב מאוד, רק קשה לכם להודות בזה.
  13. יש הבדל בין רצינו להתעניינו לשחקנים שרשמתי אתם הצעתם חוזה והם בחרו בסוף בנו, אנחנו לשבחון לא הצענו שום חוזה כולה התעניינו והחלטנו שהסגל מלא ואין לו מקום אצלנו!
  14. חחחחחחח מי בכלל רצה אותם עלאק? רואים שאתה אוהד של השנה האחרונה מאז קום הגלקטיקוס שלא זוכר איזה שחקנים רציתם בהשנים קודומות אושאתה לא רוצה לזכור מהעובדה שהם ברחו לכם.
  15. אני מקנא? כל הליגה הייתה מתחלפת עם מכבי חיפה בסגלים. אתם אלה שמפשים שחקנים שלנו, תזכיר לי מתי אנחנו מציעים שלחקנים שלכם חוזים? אין לכם כלום בקבוצה שמעניין אותנו. אנחנו ליגות שונות.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.