Jump to content

barak

משתמשים רשומים
  • Posts

    177
  • Joined

  • Last visited

About barak

  • Birthday 13/10/1991

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4,017 profile views
  1. "אתה שונא אותו שהוא נגדך, מת עליו שהוא איתך". זה האיש. איש כדורגל. שותף לאליפות הכי חד צדדית בהיסטוריה, אבל מה שהכי מסמל אותו מבחינתי זה הרגע של שבירת הדיסטנס עם איביץ' . תודה על הרגעים בצהוב.
  2. הטענות הן לא שיש כתבות רעל נגד שחקן שפוגעות לו ביכולת, אלא כתבות שמשפיעות על דעת הקהל הרחב (להוציא את אוהדי מכבי) באופן רע מאוד כלפי מכבי, או איך שקוראים לזה - הינדוס תודעה. שידור משחק שלאורך 90 דקות באופן מגמתי הוא נגד מכבי באופן מובהק. בימוי משחק קרי הילוכים חוזרים מתקבלים רק כשזה נגד מכבי (לעומת פעולה שבעד מכבי לא תמצא זכר). כתבות על בתי הדין ואיגוד השופטים, שבסוף בקצה זה מגיע גם למגרש אם נרצה או לא. ועוד ועוד ועוד.. לא נכנס אפילו לתגובות פה שקוראות לו הערוץ של חיפה, אבל מאז תחילת המחאה זה חד משמעית ערוץ תעמולה אנטי מכבי. לא אומר שזה לא היה ככה לפני, אבל זה כבר הגיע למימדים חדשים שעל פניו נראה שכל עובדי הערוץ קיבלו הוראה מגבוה להתייחס למכבי כמו שהערבים מתייחסים לישראל, לא פחות. בסופו של עניין, סיקור הקהל (ספציפית של מכבי) לא פוגע בנו בקצה (כמו סיקור קהל אוהדי הכדורגל ככלל), לעומת כל מה שתיארתי למעלה. נכון שכמו שאמרת, לאוהדים אין עורף חזק כמו לקבוצה אבל מה שצריך להיות זה שאנחנו (האוהדים) ומכבי (המועדון) צריכים להיות מקשה אחת. אגב, שלא יובן לא נכון. אין לי רבע טענה למה שעשיתם. להפך, עדיף לעשות מאשר לעמוד מנגד בחוסר מעש. אבל לדעתי, אנחנו (הארגון ושאר הקהל הרחב) לא רואה עין בעין את הדברים. ולכן התגובות של 'המחאה לא הצליחה' מצד אחד אל מול 'הצלחה של המחאה' מהצד השני.
  3. צודק. חייב כבר (בע"ה) להבטיח את האליפות כדי שיוכל לתת להם דקות. עד אז אני בטוח שזה לא יקרה.
  4. לא צריך להגזים גם לצד השני. עבירה של אלף אחוז.
  5. ההתנהלות של מכבי ועניין הסגלים של שתי הקבוצות אלה דיונים אחרים. אין שום קשר בין זה לבין ההודעה הספציפית שציטטת אותי שנוגעת אך ורק לבועל.
  6. גם אני יכול לזרוק דברים בנחרצות, זה לא אומר שזה נכון. קבל: בוודאות לא יחזור. קודם כל זה שהוא הלך לשם זה בראש ובראשונה כסף..אחרת לא היה בוחר בליגה הזאת. לא מסתדר? תאמין לי הוא לא ציפה להיות המלך של הכרמל שם. שחר יכול לשפוך כמה כסף שהוא רוצה, כדי להביא אותו שנה אחרי הוא יצטרך לשלם (לא יודע במדוייק את האחוזים אז לא אטעה את הציבור) אחוז נכבד מהחוזה לרשויות המס. לא שווה, אחרת כל החוזה שלו שם - לפח. וזה לא מעט כמו שאתה יודע. זה מצב העניינים כרגע.. להגיד שהוא בוודאות יחזור זה סתם לא ענייני. כמובן שהכל יכול להיות אבל לדעתי יותר סיכוי שזה של לא יקרה מאשר כן.
  7. האמת? לא כזה מפריע. כדורגל יש לו. הבעיה איתו זה האדישות ושעל פניו נראה שהוא השחקן הכי פחות מחוייב בסגל כאילו הוא עדיין באשדוד ולא 'אוכל את הדשא' כיאה לשחקן במכבי. בכל מקרה, מקצועית, אם אנחנו לא משחקים עם עשר מן הסתם ככה או ככה אין פה דיון להרכב. ואם אתה רוצה להחזיק 10 על הספסל שיהיה גם צ'יינג'ר שתעבור למערך התקפי יותר - אני כבר מעדיף משהו חדש ומגוון יותר כמו יונה למשל. כבר שבענו מדן ביטון ואין לזה שום קשר למשחק האחרון. פשוט בקטע של לרענן את השורות.
  8. קטע, חבר שלי שמע פעם ראשונה ולא ידע את המילים שלח לי - "אני שיניתי לכל העיר יש חזירים השאר בני דודים"
  9. הבחור הכי יציב אצלנו במערכת כבר שש שנים.
  10. בפן האישי - לא מובן למה בכל פעם שיש למישהו דעה מנוגדת לשלך אתה מרשה לעצמך לתקוף אותו בפן האישי. בכלל, זה שאתה רואה שמונים שנה כדורגל לא עושה אותך מבין יותר. אף אחד לא תוקף אותך ובסוף אתה נמצא פה בקהילה שהיא הומוגנית ואף אחד לא בא נגדך, כולנו עם אותה מטרה בסוף. אתה צריך להתחיל להתחבר לגישה הפלורליסטית יותר, כי לראות את זה מהצד זה כבר נהיה קצת מביך. ובפן המקצועי - מי שראה את 2 הקבוצות בחודש וחצי האחרונים יכול להגיד לך שבניגוד אליהם, הקבוצה שלך (עם שלל מגרעותיה) היא מדהימה. אין צורך להמעיט בערך של מכבי, גם האתוס של האנדרדוג המביך הזה לא עובד על אנשים. אני מבין שהגביע והגומלין באירופה קצת בלבל פה אנשים ועל אף שאנחנו למודי ניסיון אין שום צורך לשאוף לתיקו. מי שיבוא לעשות ניתוח לפני המשחק וישים את שתי הקבוצות על כף המאזניים, יראה 2 קבוצות במגמות הפוכות לגמרי. אחת מהן כאילו רק מחכה לנוק-אווט שיוכל כבר לעזור להם להכניס את הלשון חזרה ולנשום כל הדרך לסיום העונה. הם בטח לא הטורפים שנמצאים אצלך בראש שהיו לפני שנה וחצי.. לכן מי שלא מבין איפה הוא נמצא או באירוע, זה אתה. והדבר שאני הכי לא מבין, אתה רוצה כל כך את האליפות, להסתובב עם חזה מתוח ולהגיד אני אלוף, אבל מצד שני רוצה את זה בדרך הקלה ומסתפק גם בלא לנצח את היריבה שלך על התואר כי 'תיקו משרת אותי'? אז מה הרעיון? איפה הגאווה? ובכלל, איך אפשר לראות משחק שאתה רוצה לא להפסיד בו מאשר לנצח. אני רוצה לשבור אותם אני חושב שהגיע הזמן לזה. משחק שיסמן וי על סיום השושלת שלהם וההתחלה שלנו.
  11. בל נשכח את ננאד פראליה וריימונד זאוטאוטס שבכר ביקש באופן אישי
  12. אמרו לי פעם תהיה חכם אל תהיה צודק. לבוא עכשיו לנפח את החזה ולהיות מכביסטי גם אני יכול לעשות זה טוב ויפה. אבל כבר ראינו שהדו קרב בין שני המאמנים האלה השנה נוטה יותר לכיוון אחר ממה שלמדנו מהשנים האחרונות. אז אין לנו כל כך על מה.. אתה רוצה לקחת את המשחק הזה? אל תשחק לידיים שלהם. בפעמיים הקודמות לא באנו חכמים נגדם. כל המשחק שלהם העונה מושתת על כל הקבוצה מאחורי הכדור, חטיפה ומתפרצות. כשהם צריכים ליזום זה הולך להם יותר קשה. תבוא בטירוף תלחץ גבוה והם יכולים לעקוץ. תעמוד מאחורה תצנן את ההתלהבות שלהם בדקות הראשונות (במשחק האחרון עוד לא התיישבנו כבר היה 2 וגיים אובר) ואני מאמין שזה יהיה שלנו.
  13. מצידי 20 דקות ראשונות שיעיפו כדורים ליציע. תן לצנן את ההתלהבות שלהם בהתחלה (מה שלא עשינו בשני המשחקים מולם העונה) ואני מאמין שככל שיעבור הזמן זה ילך (בע"ה) לטובתנו. מקווה שלמדו אצלנו למרות שאנחנו יודעים שהסקת מסקנות במכבי העונה זה לא הצד החזק. רק 3 נקודות. לא פחות.
  14. אני זוכר שניים אבל בסדר. בכל מקרה הפועל זה לא חיפה.. שם ראינו כבר לא פעם שהאוהדים והקבוצה זה הינו הך.
  15. קצת מסוכן האמת עם כל הקריאה של האוהדים שלהם לשבור לו את הרגליים.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.