Jump to content

omerbat

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About omerbat

  • Birthday 19/01/1984
  1. מוכר 2 כרטיסים למשחק היום ליציע של מכבי ת"א- מחיר עלות 100 ש"ח לאחד. יש קונים?? עומר 0545711209
  2. לפני שמתחיל המשחק כנסו לאתר- http://www.frombar.com/ (נקרא גם sportlemon) יש שם שידורים של משחקים מכל העולם וגם מישראל. יאללה מכבי!
  3. שלום, יש מישהו שקנה 2 מנויים, בכוונה/ בטעות וצריך להיפטר/ לבטל אחד מהם? יש לי חבר שהיה בחו"ל ומחפש מנוי ל-11 שכרגע נגמר בכל המקומות. תודה לעוזרים. עומר.
  4. מחיר- 80 ש"ח. מי שרוצה שיתקשר- 0545-711209 עומר.
  5. מחיר- 80 ש"ח מי שמעוניין שישלח לי הודעה בפרטי. עומר.
  6. מישהו יודע אם החליטו לא לשדר את המשחק באתר ערוץ הספורט כמו שהיה כתוב בבוקר?! זה הלינק המעודכן לכתבה- http://www.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=64&DocID=103068&Lang=he ולא מופיע פה שיש שידור, כמו שהיה בבוקר....... מישהו יודע??
  7. מה עושים עכשיו בלי ניבאלדו חודשיים וחצי רק אלוהים יודע...?!?! קפילוטו לא מחליף ראוי לא משנה איך תסתכלו על זה, הבעיה שחוץ ממנו אין מישהו אחר. אתם יכולים להגיד שלום לאירופה כבר מהיום....כי כמו שמישהו פה אמר, בלי ניבאלדו הסיכויים יורדים בחצי אם לא ביותר. איזה נאחססססס
  8. אלעד אחי אתה צודק בכל מילה לדעתי. ולכל החברים ב"חרם", אתמול שער 11 היה מפוצץ ואני לא יודע אם זה היה ממכירת כרטיסים או לא אבל לפחות ממה שאני שמעתי, השער סגור גם העונה רק למנויים- אז ההיגיון אומר שמי שהיה אתמול בשער- הוא מנוי. ועוד משהו- ממש ממש לא אכפת לי מהחרם ומהארגונים השונים, אני מנוי כבר שנים לשער 11 וזה הכיף שלי בחיים. אבל אתם בתור ארגון אוהדים, משאירים הכל קרוב לחזה ואני לא חושב שזה מה שיביא לכם את הישועה. לדעתי כדאי שמישהו ממובילי המהלך יכתוב לכל אלה שרוצים לראות אתכם ביציע ומחכים להחלטה שלכם לגבי ההמשך, איפה זה עומד עכשיו. כי כמו שזה נראה כרגע, לא ממש מזיז לאף אחד- כולל להנהלה מהמהלך הזה שלכם וזה לא ממש מדגדג להם. דעתי האישית היא שרמת העידוד והתפאורות של הארגון שלכם עולה בכמה רמות על זו של האולטראס, אבל תבינו שאת ההנהלה ואת שאר האוהדים- שהם הרוב לדעתי- זה לא בדיוק מעניין (כל יושבי שער 8 ו-13 בעיקר) ומבחינתם הם שרים קצת ויושבים גם ככה כל המשחק. אז באמת שזה כבר נגרר לכם לדעתי וזה מאבד מהמשמעות של מה שרציתם להעביר.
  9. בתור אוהד בשער 11 שבא ממקום אובייקטיבי ופשוט אוהב את הקבוצנ בלי כל הזיוני שכל של הבלאגן בין האירגונים, שער 11 היה מפוצץ היום והייתה אווירה חבל על הזמן העידוד היה סבבה ולא הרגישו שאתם חסרים שם.
  10. איזה ביזיון ערוץ הספורט לייב הזה, הם אמרו בתחילת השבוע שהם משדרים לא?! מעניין מה קרה פתאום שאין שידור...שרמוטות כולם שם, העיקר את הבועל הם שידרו.
  11. אם וכאשר זה ייסגר נראה לך שזה לא יהיה בשלט רחוק?!?
  12. יש שמועות על 66 שקל לכרטיס הם חיים שם בסרט מדע בדיוני שאנשים יקנו כרטיס במחיר כזה לגביע השוקו
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.