Jump to content

ד. קדמני

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About ד. קדמני

  • Birthday 12/08/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    Fourmula1 , Football , Bascketball , Tennies , Billiard , Music-Classic rock , Movies , video/pc games.
  1. עכשיו כשברור שקלינגר הולך..ואנחנו יודעים שבזה נפטרנו מבעיה גדולה..אבל ביננו...אנחנו יודעים שהוא לא הבעיה היחידה שיש במכבי. במקרה שיחליטו גם לשנות את הסגל בחודש ההעברות ....איזה שחקנים צריכים ללכת ומי צריך להביא כדי שנהיה קבוצה מאוזנת? לפי דעתי צריך להעיף את כל השטינקרים...את אלה שמזלזלים בסמל של מכבי ולא משחקים עם הנשמה..את אלה שלא עונים לציפיות ואכזבו מתחילת העונה...אופססס...נראה לי שככה נישאר עם נימני לבד בהרכב. אבל בכל זאת...צריך לתת לשחקנים האלה הזדמנות להוכיח את עצמם תחת שרביטו של מאמן אחר..כי קלינגר אפילו את רונאלדיניו הוא היה מצליח לדכא.
  2. זה לא רק אתר ואן שמדבר על כך שקלינגר ילך....כל ידיעות התקשורת...כולם טועים? המחלוקת היחידה כרגע היא כספית. קלינגר יודע כנראה שבשנה הזו או אחריה אף אחד לא יפזול לכיוון שלו ובגלל זה הוא רוצה להמשיך ולקבל שכר כדי להשלים את בית חלומותיו שהוא בונה על חשבון מכבי. אגב גרנט אמר הבוקר שהוא בשום פנים ואופן לא יקח את התפקיד....תודה לך גרנט. אנחנו נפטרנו מהתלמיד ולא מעוניינים במורה. עזבו אותכם מגיא לוי...מה הוא כבר עשה בקריירה שלו?...שלא לדבר על מוטי איוניר שלפי דעתי הוא אותו דבר כמו קלינגר...תפיסה הגנתית וראש עקשן..לא רוצים כאלה. אמן שלוני יתפוס שכל ויביא את שום...הוא מאמן תותח שיעשה סדר בגנון הזה שנקרא מכבי ת"א...ישחק התקפי ויחזיר את שמחת החיים ועוצמה לקבוצה שלנו..תאמינו לי הוא הכי מתאים.
  3. מתי כבר נחזור להתעסק בכדורגל נטו ונעזוב את כל השטויות מסביב? נראה כאילו כל הזמן אנחנו בטלנובלה. (במקרה זה סרט מתח בכיכובו של פרנקלינגרנשטיין) השנה מכבי כמו תמיד בראש העניינים, מבחינת כדורגל,אנחנו הבדיחה של הליגה.
  4. כבר התעייפנו מלדבר ולדבר על קלינגר, בסופו של דבר הוא ממשיך לעשות מה שהוא רוצה ושם פס על כולם. אתם מדברים לקירות, חבל על האנרגיה שלכם, מכבי בראשותו של לוני היא סכנה לבריאות.
  5. לירן כהן משחק בושה----רוסו לא רואה אותו ממטר אופיר חיים מעפן היום. וקלינגר לא רואה
  6. אין לך קשר אחורי אחד בהרכב הזה וגם, כבר ראינו שברקוביץ' ליד נמני זה לא עובד, לא צריך יותר מעושה משחק אחד.
  7. ההיסטוריה מוכיחה שכל האנשים הגדולים, הבעיה היחידה שלהם זה ההרס העצמי. יהי זכרו ברוך
  8. התשובה היא: "נמני הוא מסוכן" ...כמו שאמר קלינגר פעם הוא עוד יהפוך למלך השערים בכל הזמנים...זה בלתי מתקבל על הדעת אצל קלינגר.. איזה תיסכול <_<
  9. האופציה היחידה היא לא רק להסיט את נמני לקישור אחורי.. למה לא לשים אותו כחלוץ שני ליד אופיר חיים?? זה יהיה מצויין לדעתי, אבי הוא מלך השערים של מכבי עד עכשיו...אסור בשום פנים ואופן להרחיק אותו מהשער... אבל גאון קלינגר כבר אמרנו? לא מבין למה הוא לא מנסה לשחק עם קשר אחורי אחד..ממה הוא מפחד??
  10. לפי ידיעות אחרונות, מוריניו ג'וניור מתכנן לעלות עם ההרכב הבא במשחק בשבת: ----------------שטראובר------------------ שפונגין-----גונזאלס-----סטרול-----אבו סיאם ----------יחיאל-----------נמני------------- ----------------ברקוביץ'------------------- לירן כהן------------------------------טריקה ---------------אופיר חיים------------------ מה שאומר...קאקו בחוץ..לירן כהן סופסוף מקבל הזדמנות. נמני קשר אחורי??!! לסיכום: תהרגו אותי אם אני מבין, מאמן שהלך עם שיטה של 4-5-1 מתחילת העונה וראה שזה לא עובד דובק באותה שיטה..
  11. אני לא מבין איך אתה יכול להאשים את הסגל, סליחה אבל מי קובע את הסגל בתחילת העונה?...קלינגר קיבל מיליונים וזרק אותם לפח כי הוא לא מבין כלום. קאקו היה שנתיים על הספסל בבולטון והביא אותו. ברקוביץ' כבר 4 שנים לא משחק יותר מ 20 דקות למשחק והביא אותו. רוסו אחרי שלא שיחק שנה הביא אותו. אם זה לא המאמן אז מי אשם?...בעל הבית...שניהם.
  12. לא משנה למי הפסדנו או בכמה..תמיד ועדיין אנחנו יכולים להגיד או להתגונן מול אוהדי הקבוצות האחרות שאנחנו המועדון הכי מפואר בארץ. ואכן אנחנו כאלה..ההיסטוריה מוכיחה זאת..אבל כמו שאני רואה את זה..עוד כמה שנים אולי לא יהיה לנו אפילו את זה. אם הונדה תקח אליפות השנה היא כבר עם 10 אליפיות, רק 4 פחות מאיתנו (בואו נתעלם לשניה באליפיות מלפני קום המדינה). אם אני לא טועה, מכבי היא הקבוצה הכי פוריה בכל הזמנים, הנתון הזה גם בסכנה כאשר בשלוש השנים האחרונות ממוצע הכיבוש שלנו הוא פחות משער למשחק. מה שהכי עצבן אותי אתמול זה מה שאמר קלינגר אחרי המשחק: "הוכחנו שאפשר להביך את חיפה"
  13. ראיתי עכשיו שרוסו יפתח בהרכב מול הונדה!!! יששש
  14. במקרה ש רוסו, ברקוביץ', ודוארטה לא ישחקו, לפי דעתי קלינגר צריך לפתוח עם ההרכב הזה: שטראובר אבו סיאם, יחיאל, סטרול, שפונגין קאקו, תמיר כהן טריקה, נימני, לירן כהן אופיר חיים או להוסיף את רועי דיין ליד אופיר חיים ולהוציא את קאקו/תמיר כהן
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.