Jump to content

אלמוני

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. זנדברג סגור אצלכם כבר מזמן, אלברמן לא יגיע For sure.
  2. אז היינו צריכים לבעוט לו בתחת? סה"כ הציבור לא פראייר וזה הוכח בבחירות האחרונות.
  3. באמת משנה מה נגיב? אם נצא נגדו על כך - תגידו שאנחנו גזענים. אם נשתוק - תגידו שאין לנו עקרונות. אנחנו נגיב, אתם תגיבו, אתם תגידו שאנחנו שילוב של שני הדברים שצייני למעלה, אנחנו נגיד שאחרי המשחק שלכם הערב יש לכם דברים קצת יותר חשובים להתעסק בהם.
  4. אין טעם לבית"ר להחזיק את דרק, בסוף העונה החוזה שלו מסתיים וכשהוא יעבור בית"ר לא תקבל אגורה. בואטנג שחקן עם איכויות אדירות אבל עם אופי של תינוק ונראה לי שאחרי התאקל האחרון, אנחנו איבדנו אותו. בגלל הסיבה הנ"ל בית"ר תמכור עוד לכל המאוחר עד ינואר כדי שתחזיר לפחות את ההשקעה עליו, מה גם שבליגה שלנו אפשר להסתדר עם אוחיון, פרננדז וטל. אם או בלי קשר, הוא עדיין אחד הזרים הטובים ביותר ששיחקו בארץ ואולי הטוב ביותר.
  5. אתר וואלה ועיתון הארץ משתייכים לרשת 'שוקן', לכן בוואלה מפרסמים כתבות מעיתון הארץ. ככה שאתה כן התבלבת. (כן כן... אני יודע שאני קטנוני ).
  6. אני ידע מי זה אסף שקד, רק לא הבנתי מה הקשר שלו להארץ.
  7. הנה פה יש כמה שערים - http://www.youtube.com/watch?v=M01Gr7_K-xA מין הסתם שאני עקבתי אחריו יותר ממך, ותאמין לי שהוא הציג יכולת מצויינת וגם שאר הליגה ראתה את זה. תקקרא לשערים שלו איך שאתה רוצה, אני דווקא חושב שחלקם היום יפים. בלי שום קשר אליכם, דנין כנראה ישוחרר. אתם מוזמנים לקחת את הפיסח הזה בחינם.
  8. עונת 2006-2007 הייתה עונה שברובה הוא היה פצוע, הוא חזר בסיבוב השלישי עם פיניש אדיר של 6 שערים ויכולת נהדרת. גם עונת 2006-2005 הייתה עונה טובה שלו, למרות שהוא לא היה שחקן הרכב קבוע הוא נתן 7-8 שערים והציג יכולת טובה. לא מסתכלים רק על כמות העשרים אלא גם על היכולת שלו, ובזה אין ספק שהוא הוכיח את עצמו. ההשוואה לגולן ולטוטו לא נכונה, יצחקי הוא לא חלוץ מרכזי אלא יותר חלוץ שני עם נטייה לשחק ככקיצוני.
  9. על זנדברג אני לא יכול להתווכח איתך הוא נחלש מאוד, אבל הוא לא כזה חיוני לקבוצה וראינו שהסתדרנו יפה מאוד גם כשהוא היה גרוע. מה גם שבמצב מסויים הוא יכול להיות שחקן ספסל בעונה הבאה (לדעתי זה מה שיהיה איתו). לגבי בנאדו? מדובר בניחוש שלך ולא יותר מזה. למה שאתה אומר עליו אין שום ביסוס מקצועי, כבר הספידו את בנאדו לפני שנתיים שהוא היה בספספל והוא בשלו עשה בית ספר לכל הליגה. העזיבה של אלברמן קשה, אבל הבאנו את הרכש הישראלי הכי טוב שהיה ניתן להביא, למרות שברור לנו שמבחינה הגנתית אין מה להשוות בין אוחיון לאלברמן... אבל מבחינה התקפית אוחיון ואלברמן די שווי כוחות. בואטנג מסיים השנה חוזה, בסוף העונה הוא יוצא לאירופה וכדי להרוויח חוזה גדול בליגה גדולה באירופה הוא חייב לתת את העונה הכי טובה שלו וזה מה שעושה אותי אופטימי לגביו. ויצחקי? יצחקי ואבראו בחוד כשבספסל טוטו ובן שושן כגיבוי. זאת התקפה חזקה מאוד מאוד.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.