Jump to content

lewis87

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About lewis87

  • Birthday 09/06/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.one.co.il

Profile Information

  • Location
    קרית אתא
  • Interests
    מכבי
  1. האמת גם לי יצא לחשוב על זה לילה אחד( רק אחד, נראה לי עשרות) הבנאדם מנופח עד הגג באגו שלא נותן לו כביכול לעזוב הוא הרס את היסוד אימפריה שלמה שהיו מפחדים לשחק מולה עד שהוא לא יעזוב הרבה אוהדי מכבי כבר לא יהיו באותה ההתלהבות של אהדה לקבוצה האמת אני כבר התיאשתי מכל הקטע הזה ורבים כמוני מרגישים כבר חסרי אונים אבל צריך לזכור שמעליו יש עיוור גדול יותר וזה לוני כישלוני שהוא עצמו האשם הבלעדי. וכמו כל הזמן נמשיך לומר עד מתי קלינגר ?????
  2. תתחיל להירגע ומהר עם התגובות שלך, פעם הבאה שאתה מגיב בצורה כזו ואתה בדרך לעוף מפה
  3. קאקו זה הראשון אחר כך ברקוביץ בנו קבוצה לשליש עונה ואז מפרקים הכל מה שמעצבן אותי זה שפשוט נותנים לקבוצות כל מה שהם מבקשים למה לדוגמא אנחנו לא פונים לחיפה לבקש את עידן טל ?? רק לאחרים מותר אתם יודעים מה חיפה הייתה אומרת לנו : " לכו למצוץ " רק אנחנו בואו נדון בזה. הכל מסריח מהראש לוני- דריקס (פשוט בובה) ומאסטר קלינגר לכו הביתה! למה אף אחד לא מבקש את קלינגר ??
  4. זה טוב עכשיו הם יקבלו את סיני שיהרוס אותם קצת. צריך רק שגרנט ימצא קבוצה לפני שנמצא אותו מועסק אצלנו. שום למכבי!
  5. רוצים את ניצן שיחזיר לפה גם את עובד וביטון ! אבל אם לא הוא אז שום. ניר לוין הוא אופציה שלישית
  6. מה היה קורה אם אלו היו אוהדי בית"ר ? אני בטוח שיומיים הוא לא היה נשאר פה מה נמאס? אתה כנראה מעדיף לראות את הקבוצה מתפוררת כל השנים האלה שחד העין נמצא אבל לא אחרים. אנחנו רוצים כדורגל וכדי לראות אותו צריך להעיף רק מישהו אחד.( בעצם 2 פה גדול גם)
  7. אחי מה אתה מדבר עכשיו על המשחק הלא מעניין הזה רק עם הבונקר יתפטר יהיה עוד צאנ'ס להנות כל עוד הוא על הקווים הליגה לא מעניינת רק שהוא ילך כבר
  8. יש לנו בקבוצה חיידק שזה חד העין איך אנשים לא מסוגלים לראות אותו הוא פשוט מחק כל דבר שהיה קים 3 שנים של מרירות 3 שנים של חרא 3 שנים של העפת שחקנים טובים וגמירת שחקנים קיימים 3 שנים של שיטת בונקר מגעילה די, מספיק כבר. נמאס לשתוק ולאכול חרא כל הזמן תתפטר !!
  9. קלינגר הרסת אותנו 4 שנים לא נשתוק יותר נמאסת לך הביתה יא עיוור
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.