Jump to content

barMta

משתמשים רשומים
  • Posts

    92
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About barMta

  • Birthday 13/01/1996

Profile Information

  • Location
    Kefar Ben Nun
  • Interests
    Maccabi Fanatics 12P

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. לא מקורי ממפעל של נייק, תואם למקור באיכות גבוהה מאוד. יש גם בחלק מהמידות בלי שם. זמין בוואטסאפ.
  2. אהלן חברים! רק מעדכן שכל החומרים שאספנו עברו היום לאנשי מכבי ובמהלך השבוע נשב לשיחה עם הנציגים מהמועדון. יאללה לזיין תערבים!
  3. זה מה שהכי מדליק אותי בסיפור שמכבי מכלים תמונות של אוהדים שכאילו עשו שם חיים, אני לא מכיר את הפרצופים האלה משם.
  4. אהלן אוהדים יקרים! לפני כמעט שבוע טסו לא מעט מאיתנו למשחק של מכבי נגד ויאריאל בספרד, משחק שמי יודע ומי שלא, חוץ מהניצחון המתוק היה מאוד לא מתוק ל1500 האוהדים שנסעו אחרי הקבוצה. מאות של אוהדים במשחק זה סבלו מיחס מזעזע והשפלות בחסות משטרת ויאריאל ומחוסר דאגה לאוהדינו של אנשי מכבי. לכן פרוייקט מחדל ויאריאל יוצא לדרך! נפתחה עכשיו קבוצת וואטסאפ שכל תפקידה יהיה לשמוע את הסיפורים שאנשים מהיציע עברו ולהעביר תמונות וסרטונים מהאירועים בספרד. ברגע שיהיה לנו כמות יפה של עדויות, תמונות וסרטונים אנחנו ניפגש עם מכבי ומשם נראה לאן דרכינו. מוזמנים לפנות לבר, בן או אלון ונצרף אחד אחד לקבוצה. חשוב להדגיש שאנחנו צריכים כמה שיותר אנשים איתנו וצריכים לעשות את זה כמה שיותר מהר שהעניין לא ייעלם מתחת לשטיח! בר בנארי 0509056321 Bar Benari בן סוויסה 0528807189 Ben Swissa אלון הוכברג 0547774014 Alon Hochberg בתקווה לימים טובים יותר, צהוב עולה!
  5. אהלן אוהדים יקרים! לפני כמעט שבוע טסו לא מעט מאיתנו למשחק של מכבי נגד ויאריאל בספרד, משחק שמי יודע ומי שלא, חוץ מהניצחון המתוק היה מאוד לא מתוק ל1500 האוהדים שנסעו אחרי הקבוצה. מאות של אוהדים במשחק זה סבלו מיחס מזעזע והשפלות בחסות משטרת ויאריאל ומחוסר דאגה לאוהדינו של אנשי מכבי. לכן פרוייקט מחדל ויאריאל יוצא לדרך! נפתחה עכשיו קבוצת וואטסאפ שכל תפקידה יהיה לשמוע את הסיפורים שאנשים מהיציע עברו ולהעביר תמונות וסרטונים מהאירועים בספרד. ברגע שיהיה לנו כמות יפה של עדויות, תמונות וסרטונים אנחנו ניפגש עם מכבי ומשם נראה לאן דרכינו. מוזמנים לפנות לבר, בן או אלון ונצרף אחד אחד לקבוצה. חשוב להדגיש שאנחנו צריכים כמה שיותר אנשים איתנו וצריכים לעשות את זה כמה שיותר מהר שהעניין לא ייעלם מתחת לשטיח! בר בנארי 0509056321 Bar Benari בן סוויסה 0528807189 Ben Swissa אלון הוכברג 0547774014 Alon Hochberg בתקווה לימים טובים יותר, צהוב עולה!
  6. אהלן אוהדים יקרים! לפני כמעט שבוע טסו לא מעט מאיתנו למשחק של מכבי נגד ויאריאל בספרד, משחק שמי יודע ומי שלא, חוץ מהניצחון המתוק היה מאוד לא מתוק ל1500 האוהדים שנסעו אחרי הקבוצה. מאות של אוהדים במשחק זה סבלו מיחס מזעזע והשפלות בחסות משטרת ויאריאל ומחוסר דאגה לאוהדינו של אנשי מכבי. לכן פרוייקט מחדל ויאריאל יוצא לדרך! נפתחה עכשיו קבוצת וואטסאפ שכל תפקידה יהיה לשמוע את הסיפורים שאנשים מהיציע עברו ולהעביר תמונות וסרטונים מהאירועים בספרד. ברגע שיהיה לנו כמות יפה של עדויות, תמונות וסרטונים אנחנו ניפגש עם מכבי ומשם נראה לאן דרכינו. מוזמנים לפנות לבר, בן או אלון ונצרף אחד אחד לקבוצה. חשוב להדגיש שאנחנו צריכים כמה שיותר אנשים איתנו וצריכים לעשות את זה כמה שיותר מהר שהעניין לא ייעלם מתחת לשטיח! בר בנארי 0509056321 Bar Benari בן סוויסה 0528807189 Ben Swissa אלון הוכברג 0547774014 Alon Hochberg בתקווה לימים טובים יותר, צהוב עולה!
  7. אהלן חברים! פרוייקט מחדל ויאריאל יוצא לדרך. נפתחה עכשיו קבוצת וואטסאפ שכל תפקידה יהיה לשמוע את הסיפורים שאנשים מהיציע עברו ולהעביר תמונות וסרטונים מהאירועים בספרד. ברגע שיהיה לנו כמות יפה של עדויות, תמונות וסרטונים אנחנו מתכוונים לפנות אם זה למכבי ומשם נראה לאן דרכינו. אני לא שם פה לינק לקבוצה מסיבה אחת שאנחנו לא רוצים שחזירים אדומים ייכנסו אליה גם. מוזמנים לפנות אליי או אל בן ונצרף אחד אחד. חשוב להדגיש שאנחנו צריכים כמה שיותר אנשים איתנו! בר 0509056321 בן 0528807189
  8. חברים אני צריך את עזרתכם! אם יש פה מישהו בקהל שמתעסק בעריכת דין ויכול לעזור לי לנסח מכתב למועדון על אירועי ויאריאל זה יעזור לי מאוד. ההנהלה חושבת שאם היא תפרסם בוואן עובדות שיקריות על איזה גו'ינט או וואטאבר שהם חושבים שהם תפסו עליי ובגלל זה אני ישתוק על כל האלימות של השוטרים ועל היחס המסריח מההנהלה ומהאנשי אבטחה עלק הם טועים. כל עזרה תתקבל בברכה, 0509056321 זה הטלפון שלי.
  9. והשקרים ממשיכים...... אחלה מכבי שבעולם. אז ככה קצת לרענן את לכם העובדות... כאחד שעוכב אתמול פעמיים, פעם אחת בכניסה ופעם אחת במחצית בלי סיבה ובלי שנמצא עליי שום דבר שקשור לסמים. לא נעצרתי אתמול ולא הורחקתי. יצאתי אחרי המחצית מבחירה בעקבות התנהגות מכבי והמשטרה. במהלך הפעם השנייה שעשו עליי בידוק כמו שציינתי מקודם וגם בתגובה למכבי השוטר בדק ומצא שהייתי נקי ובמהלך הבידוק האגרסיבי שבר את העדשה במצלמה שלי עם יחס של כאילו היינו אחרוני המחבלים בויאריאל. ולחבר שלי הוא חילק פצצה לפנים כל זאת מול עיני הקבט והשוליות שלו שעמדו שם ולא עשו דבר לעזרתינו. מצאתם אוהדים עם סמים? תוציאו אותם. למה לחלק מכות? למה לשבור מצלמה? אז אנשי מכבי היקרים יכולים להמשיך לטעון שאנחנו העבריינים ולא השוטרים אתמול. בוא נראה מי יהיה איתכם בחול שנה הבאה. סמרטוטים.
  10. הקבט היום זה איזה ליצן בשם גולן אוחיון. בדיחה מהלכת, אתמול הוא שיחק אותה קשוח בזמן כל הבאלגן ניסה להחרים כרטיסים כאילו הוא איזה אבו פאריס. לא מספיק מה שאכלנו מהמשטרה. הנהלה של אפסים שזה מי שאמור להגן עלינו.
  11. אחי אתה מדבר שטויות. אין לי מושג אם היית או לא היית אבל ההנהלה הזאת יכולה ללכת להזדיין אחד אחד, 1500 איש נוסעים למשחק חוץ 5 שעות נסיעה ולא תארגנו הסעות לאוהדים? ספגנו והסתדרנו. מגיעים לאיצטדיון, השוטרים שם מעבירים אותך בידוק שבאיצטדיון ברמאללה לא היית עובר אחרי שאתה עומד 40 דק כמו בן זונה בטור כמו בשואה, ואז אתה צועק להם ביזיון ושהם לא עושים כלום ואיזה קבט אפס בא ומתחיל לאיים עלייך? מי הוא בכלל? איפה הוא היה בשבילנו אתמול? איפה הוא היה כשחבר שלי קיבל פצצה לפנים משוטר? איפה הוא היה כששברו לי את המצלמה? צר לי לספר לך אבל הם עמדו שם כמו ליצנים ולא עשו שום דבר. בושה שאנשים כאלה הם חלק מהמועדון שאני נוסע אחריו כבר 10 שנים כמו מפגר.
  12. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10211204494211535&id=1333697067 תקראו ולא תאמינו. בבקשה לשתף!
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.