Jump to content

Semper Fidelis

משתמשים רשומים
  • Posts

    11
  • Joined

1 Follower

Recent Profile Visitors

11,239 profile views
  1. עדיין לא. מערכת זהב (או שתיים? לא הבנתי עד הסוף את החוקים המוזרים האלה)
  2. עם הרבה רצון ועזרה של שמעון מזרחי אפשר לעשות מעשה. נו שויין בכ״מ פאו מובילים 1-0 במערכות, רחוקים מערכה אחת מלהיות היריבה שלנו בגמר
  3. הדר יוסף/יד אליהו. סה טו. כל מקום אחר יהיה חטא לאגודת מכבי תל אביב הנשגבת
  4. יש מישהו עם כרטיס ספייר במקרה?
  5. אין בתבל ריכוז גדול יותר של אנשים משועממים, כמו פורום השחקן ה-12
  6. מי אמר לך שההתנגדות היא מהצד שמארגן את העידוד? האם אתה חושב שההנהלה של מכבי ששה לשים בידיים של אנשי הגדר מיקרופון שיאפשר לכל בלומפילד לשמוע מה שיש להם להגיד?
  7. לא הייתי בסיטואציה שיכולתי להרשות לעצמי להתנהג איך שבא לי, בוא נגיד את זה ככה
  8. חייב לספר שלפני כמה ימים עמדתי ביחד עם עמרי אפק בתור בבית קפה מתחת למשרד. אמרתי לו שהשידור בדרבי (5-0. היסטוריה וכזה) היה מבאס מאד וכשראיתי את התקציר אחרי המשחק, לא הבנתי איך אפשר לשדר משחק כזה בכזו חוסר התלהבות. מה הוא ענה לי? ״הייתם צריכים לקבל שלוש במחצית״. הם פשוט שונאים את המוצר והקהל שלהם על הזין.
  9. לא מדבר בשם הפנאטיקס, אלא רק בשמי וע״ב ההבנה שלי את הדברים. המשמעות של ארגון אולטראס בהקשר הספציפי של מכבי, היא קול עצמאי לחלוטין, ללא השפעה של גופים אחרים, שפועל אך ורק למען תועלת מכבי וערכיה, והיציע שהוא יושב בו. הארגון צריך להיות מסוגל להגן על עצמו מפני גורמים עוינים, בין אם מהיציע עצמו ובין אם מיציעים של קבוצות יריבות, אם זה כדי לאפשר את הפעילות השוטפת שלו, ואם זה בשביל משחקי אגו וכוח בתוך התרבות הזו (שזה בעצם מה שאתה חותר לשמוע במסגרת הדיון, תרשה לי להניח), משחקים שהם, תרצה או לא, חלק ממה שמושך צעירים להיכנס למסגרת כזו מלכתחילה. את זה לא נוכל לשנות גם אם ממש נרצה בכך. הפנאטיקס הוא ממשיך דרכו של השחקן ה12 שפעל לפניו, בטח אם מסתכלים על זהות החברים בו ועל מנהיגיו, ואני יכול להניח שאחד הלקחים מכשלונותיו של השחקן (שהיו קטנים בהרבה מהצלחותיו, לדעתי, והיה ארגון מעולה, שוב, לדעתי), הוא ההבנה שיש חשיבות גדולה ביכולת של הארגון להגן על עצמו, ולשם כך, כנראה, יש אקסטרה משמעות לארגון לפעול בדרך הבדלנית יחסית שהוא פועל בה. זה לא אומר שאין מקום לפעילויות שמחברות בינו לבין אנשים שלא חברים בו (וכמו שאתה רואה, פעילויות כאלה אכן מתקיימות, גם אם לא בתדירות שאתה ואני היינו רוצים), אבל העצמאיות והבדלניות הכרחיות כדי לקיים את אותו הקול. לגבי השיח על האחריות, אני מסכים איתך, אבל חושב שאתה מציג את הדברים בצורה לא נכונה. העובדות הן כי יש לארגון המון אתגרים בזירה בה הוא פועל, קהל רחב מפונק, משטרה וכוחות אכיפה עוינים ושרירותיים, הנהלה לא מתפקדת לעיתים ולא משתפת פעולה, ועוד רבים, לצערנו. כשאתה מבטל כלאחר יד את הגורמים האלה, אתה יוצר אנטיגוניזם לדרך הפעולה שאתה ואחרים מציעים וגורם לארגון להתבצר בעמדותיו וכך מחזק את הבדלנות שלו. אם אני הייתי אתה, הייתי מציג את טיעוניי קודם כל ולפני הכל, כשאני מבין את הקשיים של הארגון, מחבק אותם ומציע את עזרתי כדי להתמודד איתם, ובו״ז מציע את הצעות השיפור שלי כלפיו. לארגון יש הרבה מה לשפר, אבל כמו שטענת על שיח האחריות, גם לנו כקהל יש אחריות בנושא, וכשאנחנו מבטלים את הטעמנות, שלדעתי כמעט כולן מוצדקות, של הארגון אנחנו מרחיקים אותו מאיתנו ורק מגדילים את כדור השלג.
  10. איזה כיף לראות יהודים בארץ ישראל עוטים על עצמם דגלי אוקראינה או מחליפים תמונות בפייסבוק לתמונות עם הדגל של הלאום המטונף הזה שלכבודו, בין השאר, הוסיפו לביטוי ״נאצים״ את ההמשך ״ועוזריהם״. ועוד יותר מצחיק לקרוא את רפה השכל הזה שמגיב פה בפורום רק על פוליטיקה ואף פעם על מכבי, מלהג את עצמו לדעת על ״ביביסטים״, כשאותו ביבי קידם יחסים עם פולין (ימח שמם, כמובן), הוא והמחנה שלו זעקו לשמיים, אבל עכשיו מזדהים עם הגרועים שבעוזריהם. ובנושא מהותי בהרבה לביטחון מדינת ישראל. ״רצינו לגדל דור של אפיקורסים, וגידלנו דור של עמי ארצות״
  11. לגמרי. חמישה שמייצגים, כל אחד בזמנו, תור זהב אחר
  12. השורה הזאת מפריעה לי באופן אישי מהסיבה שאני לא מבין מה ההיגיון בלזרוק חזיז למסגד אל אקצא. חוץ מלהבהיל כמה חאלדים (וגם זה בספק, אלה אנשים שלא נבהלים מכלום ימח שמם), משל היו ילדות בנות 15 בתיכון חדרה כשזרקתי סופר טייגרים בבית ספר בפורים, זה לא נותן כלום. אני שר ״בא לי לזרוק רימון למסגד אלאקצא״, ואני מציע לכל מכריי ומוקיריי לעשות כן.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.