Jump to content

ranch

משתמשים רשומים
  • Posts

    528
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About ranch

  • Birthday 15/05/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,751 profile views
  1. מגיעה בכל הכוח!! משחק ראשון בחו בתיכון מוסינזון כבר מחר, משחק שני בהדר יוסף. יוצים צלחת!!!
  2. תכלס'? הקבוצה הכי מרגשת שיש שהביאה לנו הרבה רגעי אושר ואנחנו חייבים לה בגדול. אני אהיה שם... "ב2007 היינו קרובים לצלחת, מה זה קרובים? מרחק נגיעה. אבל משחק חמישי נגמר בנצחון של הוד השרון בבית שלהם. ב2008 זה כבר היה נראה גמור, הוד השרון הובילו 2:0 בסדרה, אבל פתאום, משום מקום, משחק שלישי בהדר יוסף, ו-1000 אוהדים בקהל שמריעים, שמעודדים בלי הפסקה, שנותנים לנו את הכוח ודוחפים אותנו לעבר הצלחת, משחק רביעי בהוד השרון ו- 50 אוהדים שבאים במיוחד ועוד עשרות שחיכו ברשימת המתנה. ואז בא המשחק החמישי, ו- 1400 אוהדים שמפוצצים אולם שסף הכניסה שלו הוא 9000, ועוד שמחכים בחוץ והמשטרה לא נותנת להם להכנס, אוהדים שהביאו לנו את הצלחת, שהיו השחקן השביעי על המגרש ונתנו תצוגת עידוד שלא נראתה כמוהה בארץ , זה התחיל רצף בלתי נשכח של דאבלים. ב2011 פגשנו את הוד השרון לעוד סדרה, עם נצחונות מתוקים והפעם אוהדים שבאו לחגוג איתנו עם הצלחת במוסינזון, נותנים את הלב ביציע כמו השחקנים על המגרש, חוגגים איתנו דאבל רביעי ברציפות. ועכשיו? זה תלוי המון בכם, בואו לתת את הכל בשביל הצלחת כמו שאנחנו ניתן, בואו להיות חלק מזה, כי אם אתה לא חלק מזה, אתה לעולם לא תבין." https://www.facebook.com/MTAVC/?ref=ts&fref=t אתם חייבים לראות את זה כדי להבין! https://www.facebook.com/MTAVC/?ref=ts&fref=t אתם חייבים לראות את זה כדי להבין!
  3. תכלס', קצת מאכזב. ציפיתי לסוף יותרמשמעותי וגדול. ועדיין, סדרה ענקית. שווה לחכות ולראות מה יהיה בעונה השניה.
  4. http://www.sportipim.co.il/2015/04/fauda-12.html?m=1 פרק אחרון לעונה - צפיה ישירה. עובד.
  5. לא מאמינה! אוהבת אותו מהרגע שעלה לבוגרים. לא רואה קפטן יותר טוב ממנו. שלא יעזוב.
  6. פריצההה:wub: כל כך התגעגעתי אליו!!! פגשתי אותו השבוע והוא אמר שהוא מרגיש מצויין ומת לחזור כבר, סוף סוף חזר!!! ממש ממש מקווה שישאר, מבחינתי שיהיה המאמן כשהילדים שלו כבר יהיו שחקנים בקבוצה
  7. נגד. גם במקרה זהבי בזמנו הייתי נגד למרות שעכשיו אני קצת יותר התמתנתי אבל עדיין לא תראו אותי עם חולצה שלו בזמן הקרוב לפחות. לגבי ורמוט זה כבר יותר מדי, הבן אדם איח שואה למכבי, הלך עם חולצה מזוויעה שגם בה קילל אותנו, יצא באמירות נגדנו ופתאום הוא רוצה לבוא? אף אחד לא הכריח אותו? תודה רבה, תשאר בקבוצה שלך. הוא סמל של הפועל, וזה כבר לא עניין של כסף, מעורב פה הרבה רגש ואי אפשר להתעלם ממנו. מכבי לא תהיה הפועל, הפועל לא תהיה מכבי. זה לא רק עניין של משחק, זה לא רק כדורגל, זה לא רק קבוצה, זה הרבה מעבר.
  8. מ-א-ו-ה-ב-ת!!! כל השבוע דברתם שהוא צריך לתת את הסרט לזהבי, כל השבוע דברתם על סמל, הוא הסמל, הכי סמל שיש!!! הקפטן הכי מרגש, הכי אמיתי, הכי מלך שהיה לנו בשנים האחרונות, אל קפיטן!!! שוער, בלם, מגן, קשר, חלוץ, לא משנה מה... הקפטן הכי טוב בעולם!!! לא מפסיקה להתרגש ממנו.
  9. מתה עליו!!! מ-ל-ך!!! אחד הזרים הכי טובים שהיו פה ואחד השחקנים הכ מרגשים שיש!!! כמה טוב שהוא חזר!!!
  10. הפוך שמים בכדורעף, חולצה צהוב, מכנס כחול. https://www.facebook.com/MTAVC/photos/a.192948617503350.44873.158534774278068/556066917858183/?type=1&theater
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.