Jump to content

שונא את אבי לוזון

משתמשים רשומים
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. למה להעלם? אני מת על טדי (השנה משחקים שם בפברואר, יהיה אירופה).
  2. אכן עדיין מוקדם לקבוע, אבל שני דברים אני מאד אוהב אצלו: יש לו ראיית משחק, והוא מודע למגבלות שלו, לכן כמעט ולא עושה טעויות.
  3. איזה באסה לראות משחק כל כך חלש של מכבי. למה חיימוב היה צריך להתנהג ככה, זה הוראה של המאמן? אני באמת רוצה לתת קרדיט למוטי, על קבוצה שנראית מאומנת ועל שחקנים שנראים מבטיחים כמו דהן, דאבור, קונאטה וורד (יחסית למגן ישראלי). במחצית הראשונה של המשחק הראשון היו רגעים יפים של כדורגל, עם הנעת כדור ומגנים עולים. אבל החילופים שלו, הם תמיד, אבל תמיד (בסדר, חוץ מקולאוטי בדרבי) מחלישים את הקבוצה. והיום, לראות את מכבי עם מדוניאנין, קונטה, דאבור ועטר באה להרוס, נגד קבוצה שנתנו להם 3 באיזה 20 דקות, זה היה קצת מדכא. ואל תגידו איזה קהל מעאפן שופט אחרי משחק. אני מדבר על דברים שאין להם קשר לתקופה, לא רוצה שהשוער שלי יבזבז זמן מהדקה החמישית נגד קבוצה מאזרבייג'אן.ומדוניאנין מאחורה, אולי יש פה מישהו שחושב שצריך לתת לו זמן בעמדה הזו?
  4. בקשר לתרומות, אני מנסה לתרום דרך הפייפאל, אבל שלא כמו בעבר אני מגיע לדף הראשי של החשבון שלי, ולא לדף בו ניתן להעביר לחשבון הפייפאל של השחקן.
  5. בעבר, שחקן (במיוחד שחקן התקפה) היה צריך להיות ממש גדול בארץ, בשביל שקבוצות מהספרדית, איטלקית, גרמנית, פורטוגלית או צרפתית יתעניינו בו. השנה איכשהו נוצר באז מטורף סביב השחקן הישראלי. כל שחקן שנתן עונה טובה בארץ יוצא לאירופה. מעניין לראות איך ישתלבו הישראלים השנה באירופה. בפעם האחרונה שהאירופאים נכוו משחקנים כמו זוהר ונמני, היתה תקופה ארוכה שהיה אפשר להנות כאן בשקט משחקנים בלי לפחד שיחטפו אותם. מצד שני, אם חלקם יצליחו (אני מדבר על שחקני ההתקפה, ולא בבלגיה), אנחנו בדרך להפוך להיות בשביל הליגות האירפיות, מה שקבוצות מרכז טבלה בליגה שלנו הן בשביל חיפה, מכבי והפועל - משפשפות שחקנים.
  6. חברים, אף פעם לא התרגשתי מקריאות גזעניות ביציע. גם אני נהמתי, גם אני הודעתי לטועמה שפה זה ארץ ישראל. אני מחשיב את עצמי כאדם פתוח ולא גזען. לא ייחסתי לזה חשיבות מיוחדת, בכדורגל באים להתפרק והמילים של השירים הם לא תורה מסיני או אידאולוגיה (לפחות לגבי רובנו השפוי). היה פה נושא על ערבים במכבי, התחלתי לקרוא את ההודעות הראשונות, רובן היו נורמאליות, אבל אלו שלא גרמו לי להסמיק מרוב בושה. לגופו של עניין, כמו שלא הגיוני (עזבו רגע את העונשים), לנהום לאניימה כשסידבה משחק אצלך, נראה לי שממש ממש לא במקום לשיר שירי נגד ערבים כמואנס דבור (איזה שם נדיר!) ודיא סבע משחקים אצלך. ואכן, נדמה לי שאתמול לא מעט חשו בדיסוננס והפסיקו לשיר בקטעים האמורים. בקיצור - יש לנו הזדמנות לצאת לדרך חדשה ולמחוק את השירים האלה מהרפרטואר של מכבי, שהוא הגדול והנרחב מכל האוהדים בארץ, כך שגם לא חסר מה לשיר במקום. שתהיה שנה טוב!
  7. כיושב שער 13: ברוכים השבים לשער 11. כבר הבעתי פעם את דעתי שהמעבר ל8 היה טעות,אני חושב שהיום היה אפשר לראות שהמקום הנכון הוא 11.
  8. מישהו שדיברתי איתו העלה נקודה נכונה. בגלל המבצע למנויים הם כנראה עדיין לא יכולים לצאת במכירה רגילה (תיאורטית, אם הם ימכרו את הכל המקומות כמנויים, אז לא יישארו כרטיסים...), למרות שלפי ההיגיון הזה הם יוכלו להתחיל למכור רק ביום חמישי ב 19:00. אני צופה שיהיה מלא (או כמעט מלא), משהו כמו מוגרן בשנה שעברה. אומנם להבדיל משנה שעברה לא עשינו רכש נוצץ, אבל כל מי שמסביבי בדודא מטורפת ולא נראה לי שהתנהגות ההנהלה תמנע ממנו לראות את מכבי במשחק רשמי ראשון.
  9. מה שכן ההנהלה הישראלי שלהם וההנהלה של מכבי כנראה חולקות תפיסה ניהולית דומה. אין דרך אחרת להסביר את זה שכל תל אביב מלאה פרסומות לספונסר של מכבי באדום לבן. גאונים.
  10. גם אני הבנתי את זה מהקטע שצוטט כאן מוואלה בפוסט אחר. דרך אגב, מישהו יכול לומר מי הם ה-11 שנכון לעכשיו צפויים לאייש את המערך?
  11. וואו אני יודע שזה נראה כמו מלפפון אז אני לא רוצה להתרגש יותר מידי אבל הלוואי! מישהו שאל אותי בתמימות השנה בן כמה הוא? 33 בערך? זה יכול להקל מאד על התזרים של מכבי, השאלה אם רוני לוי במאמת יעשה לנו את הג'סטה הזאת (מאמן גרוע מזל שלא בא למכבי).
  12. לפני הכל חשוב להדגיש, קשה מאד (ואולי באמת לא צריך) לבקר מישהו ששם כל כך הרבה כסף על מכבי. וגם כמובן, מי שלא עושה לא טועה. יחד עם זאת, אם בסופן של ההכנות לא יביאו קשר באמצע ברמה גבוהה (יקר), שני מגינים ושוער (ורד נראה בסדר גמור, אבל אסור לבנות עליו בעמדה הזו), אז יהיה קשה להגיד לגולדהר תודה על הקיץ הזה. התקשורת, וחלק כאן, מתעסקים בשטויות, יש שקט אין שקט. דברו כדורגל. למכבי יש חלק התקפי שמעורר את הדמיון (בינתיים רק פוטנציאל). אבל היא חייבת לחזק את הקישור. אלברמן וסידיבה הם שחקנים אדירים כשהם בכושר טוב, אבל זה קרה מעט מאד העונה, ועם המנטליות של סידיבה, נראה לי שלגביו הסיפור גמור (הלוואי ואני טועה, היו רגעים העונה שהוא היה רמה מעל כולם). לסיום, אנקדוטת שטרית. מישהו פה כבר אמר את זה אבל כדאי לחדד: רבאק, השחקן הזה שיחק שנה בהרכב של מכבי, ראיתם בעיניים שלכם שהוא לא מתאים. ואולי זה לא הזיכרון הקצר אלא הבלבול מליגת ה-16, שגורמת לך לחשוב שעדן בן בסט הוא חלוץ גדול ושבעה נצחונות רצופים לפני דרבי זה אומר שאתה בכושר מעולה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.