Jump to content

asaf-17

משתמשים רשומים
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

About asaf-17

  • Birthday 25/12/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

2,623 profile views
  1. סנופקין ממליץ לך לעבור לאהוד את הפועל מומינים אם אתה שואף להשיג תיקו נגד חיפה בבלומפילד. וכן אני מכביסט. זה האידאולוגיה שגדלתי עליה כל חיי. מה איתך יא לוזר? וסתם מסקרנות הלכתי לפוסט שכבר שלח את הקבוצה לים בחודש בפברואר. ובוא נגיד שלא מפתיע לראות הודעה כזאת שלך שם: "4 ברצף של חיפה זו חתיכת אמירה. לא לקחו כאן את הרביעית מאז שנות ה 60 ולא סתם. גם בשנים הגדולות שלנו לא לקחנו 4 ברצף. מקווה שזה לא הולך לשנות את המפה לשנים קדימה. חייבים להשקיע בהכנות לעונה הבאה ובראש ההכנות חייבים את בכר סגור ונעול. העונה יש עוד על מה לשחק, גם בשביל מקום 2 נצטרך להזיע וגביע תמיד אפשר לקחת" ידעתי שאמרתי שכל אלה שחותמים על תיקו גם היו בטוחים שהלכה העונה בחודש פברואר. מנטליות של לוזרים.
  2. הלוזרים שחותמים על תיקו פה, הייתם גם מאלה שרשמו לפני שבועיים שהלכה העונה נכון? אנחנו מכבי, אין דבר כזה בלקסיקון לחתום על תיקו נגד חיפה. בטח לא בבית.
  3. מלמד לדעתי אחד השחקנים האנרייטד בליגה. חבל שמכבי לא ידעה לשים עליו את היד. אחלה חלוץ שבעולם.
  4. כמה לוזר אפשר להיות כדיי להגיד שהעונה הלכה על פער של 2 נקודות מהמקום הראשון? אני מסכים שהיכולת והמאמן זה לא וואו. אבל אין דבר יותר לוזרי מלהרים ידיים בשלב כזה של העונה בפער כזה קטן. מומנטום יכול להשתנות בכזו קלות... גם של חיפה.
  5. האליפות לעולם לא נקבעת במשחקים הישירים. לראיה ידינו על העליונה ב3 שנים האחרונות מול חיפה והם עדיין לקחו 3 אליפויות.
  6. אחד השחקנים הכי כישרוניים בליגה. התקווה הגדולה זה לראות שהוא מתאים לשחק בלחץ בקבוצה גדולה.
  7. דיי נו אתה מביך הודעות שמתאימות לפורום של הפועל
  8. זה קצת מוזר כי אתה מעביר ביקורת במצב שבו אנחנו מקום ראשון בליגה והעפלנו לשמינית גמר קונפרנס מהמקום הראשון. תעביר ביקורת בסוף העונה לא באמצע שהכל הולך.
  9. איזה קטע, הייתי בטוח ש - !In Mitch you trust
  10. אוהדים בכיינים לא ראיתי דבר כזה מקום ראשון בליגה גביע הטוטו שמינית גמר קונפרנס ליג ובוכים על החתמה של מלדה לא יהיה יותר יהיה נכון לבחון במבחן התוצאה? כי בינתיים הכל הולך לפי הספר.
  11. דווח כי מכבי סגרה על רכישה של יונס מלדה ממכלן ב500 אלף אירו. על פי ויקיפדיה הוא שותף ב70 משחקים ב3 שנים האחרונות ושם 2 גולים. הגיוני?
  12. יש לך הגיון די מוזר בהתחשב בעובדה שאנחנו במצב של מלחמה בכל הארץ ואתה מצפה לחלון טוב יותר משנים קודמות
  13. או לשיר לו לפני הבעיטה. לדעתי הכניס אותו עוד יותר ללחץ
  14. אתה מדבר שטויות. ראינו כמה קופצים היו לקנות את בייתר\ הפועל . עם כל היוקרה והשם. מיץ' למכבי זה אחד למליון. אין עוד מליארדר שיכנס לכדורגל הישראלי מרצון.
  15. בטח שיש קשר למה שיקרה בסוף העונה. אם בסוף העונה ניקח אליפות כל מה שאמרת ממש לא מעניין. שנקח אליפות עם הנוער מצידי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.