Jump to content

eight

דואר גדול מאוד
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About eight

  • Birthday 26/04/1972

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ממש לא מכיר את הפרטים, אבל לפחות לפי הציטוט שהובא, זה ממש לא מה שקבע הבורר... משתמע מדבריו שהחוזה על תנאיו אינו בטל או פסול, ומכאן חוזה חוקי לחלוטין. חשוב לעשות את ההבחנה בין הנסיבות המסוימות של דוידזאדה לבין התניות חוזיות כאלו באופן כללי - שלמעשה, הבורר אישרר (אם בכלל היה צריך) את חוקיותן.
  2. כולי תקווה שאינך משפטן, שכן סעיף החוק שציטטת אינו ממין העניין. נקווה לטוב.
  3. איך שנכנסתי לשידור, ספגו גול. סליחה אחי.
  4. לא מדויק, גם ע"פ החוק אשה יכולה לאנוס אשה אחרת, כל עוד החדירה ואגינלית.
  5. זו לא טענה שהמצאתי, יש קולות בפמיניזם הרדיקלי שגורסים שכל חדירה היא אונס, וזה לא המקום לפרט את הבסיס לטענה שלהן. כמובן שזו לא תיאוריה מקובלת, אפילו בזרם הרדיקלי, הסיבה שציינתי זאת כדי לדייק ולשלול אי הבנות. אונס, כפי שאתה מגדיר אותו (ההגדרה המקובלת) בהחלט לא יכול להתרחש ע"י גבר נורמטיבי, מהסיבה שהתנהגות זו היא סטייה מהמוסכמות החברתיות, ולכן א-נורמטיבית. את ההגדרה שלך לנורמטיביות ("מלח הארץ"), למרות שיש לך על מי לסמוך, אני לא מקבל לכתחילה, כי היא חסרת מובן ולא ניתנת להפרכה, ולא נמשיך את הדיון, אתה צודק שאין טעם. הגבתי רק כי זו אמירה מקובלת ושכיחה שמעצבנת אותי, עמך הסליחה.
  6. קצת סוטה מהנושא, אבל אני לחלוטין לא מסכים. אלא אם מקבלים את התיאוריה שגם מין בהסכמה מהווה סוג של אונס.
  7. אני מכבד את אי ההסכמה שלך. שאלה: האם אתה מבקש להגן על נשים באותו אופן שההתאחדות מגנה על שחורים? כלומר, כל אלמנט מיזוגני פסול? או רק לגונן עליהן מ"טריגר" זה או אחר? כי אני לא בטוח שאלפי גברים מיוזעים שזועקים "יאללה לזיין את הפועל!" לא מהווה בפועל טריגר חזק יותר.
  8. Tamiry, אצטדיון כדורגל אינו safe-space עבור נפגעות אונס, ולא נועד להיות. רוב הדיון כאן מתבסס על ההנחה הסמויה שתפקידנו ליצור עבור נשים סביבה מגוננת, ולא כך היא. למצער במגרשים, חשוב מאוד שחופש הביטוי יגבר. אם לא שם, היכן?
  9. חלק מהבעיה שאתה תר אחר שליטים (המתוחכמים קוראים לזה מנהיגים, אבל מתכוונים לאותו הדבר), וזו בדיוק סוג הפוליטיקה שאני מייחל למותה. חירות אישית זה הדבר, מינימום כוח למוסדות האדמיניסטרציה. הדוגמא הספציפית שלך מחדדת את העיוות, פחות מ6000 קולות ביום אחד נתון, ואורן חזן כבר הפך אצלך לשליט הבא. רק בעוד כמה דורות של פוליטיקאים מתים, אתה ושכמותך (בהנחה שתשרדו) תשתחררו מהקבעון המחשבתי שנכפה עליכם, ופרדיגמה פוליטית חדשה תצמח, כזו שתתמודד בהצלחה עם הליקויים שרובנו התרגלנו לקבל בהבנה. נכון להיום, השיטה רקובה, ושמעון פרס הוא אחד מאבותיה.
  10. התאכזבתי שלא החליף את סקאריונה, אני לא אוהב מאמנים שעושים הנחות לשחקן "שלהם".
  11. הפוליטיקה הישראלית בהתגלמותה ומותג-על בינלאומי. בכנות, משתתף בלב שלם בצער יקיריו ומוקיריו. עם זאת, מקס פלאנק כתב פעם שאמת חדשה אינה מנצחת תודות לפיוס דעתם של המתנגדים לה - אלא מפני שהם מתישהו מתים. במובן זה, אני רואה יתרון עצום במותם של אנשי הדור הישן. לצערי עושה רושם שנצטרך עוד דור או שניים של פוליטיקאים מתים כדי להשתחרר סופית.
  12. נתפסה אצל מי? יש מי שרואה בישראל מדינת אפרטהייד. אז? אופ"א אמורה להכריע איזו עמדה פוליטית לגיטימית ואיזו לא? הנקודה היא שהיו מקרים, ויהיו מקרים, וספורטאי בהחלט זכאי להחרים מסיבות פוליטיות, אפילו אם זה לא תקין פוליטית בעיני המוסדות. הבכיינות שלנו בנושא הזה, כולל בעניין לחיצת היד שלא היתה עם המצרי - ילדותית. בנוסף, עדיף חרמות על פני עוד "גרה דל פוטבול".
  13. יוהאן הגדול לא התייצב לטורניר רשמי מסיבות פוליטיות, והצהיר על כך גלויות. אירוני אילו בנו היה קובל על מעשה זהה, אבל אין שום סיכוי. ג'ורדי חכם מדי.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.