Jump to content

(:Ben

משתמשים רשומים
  • Posts

    130
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

6,342 profile views
  1. יש לי 2 מנויים בחשבון אחד חידשתי ובשני כתוב את ההודעה הזאת : לצערנו לא ניתן לבצע חידוש אוטומטי של המינויים הבאים. נראה שהכיסאות נתפסו כבר: ???? ?? ???? 2021/22, ????? ??? נא התקשר לקופת הכרטיסים לסיוע בחידוש המינוי. קרה לעוד מישהו?
  2. מישהו הצליח להבין איך מקבלים את הכרטיס?
  3. אם מישהו זקוק לכרטיס משולב, יש לי זכאות לעוד ארבעה.
  4. מי שמעוניין ברפליקות איכותיות של כדורגל חולצות/מכנסיים/רטרו מוזמנים לפנות אליי בפרטי נדאג לכם
  5. מה הבעיה עם דוידזאדה? אחלה מגן מחליף והוא האחרון שהיה הבעיה שלנו אתמול.
  6. איך זה שאין את ההחמצות של ריקן ודור פרץ בתקציר? חייב לראות את זה שוב
  7. אם כל האהבה, לתת לאלמוג חולצת הרכב אחרי איך שהוא נראה במשחקים האחרונים זה בדיחה. אצל איביץ' הוא מחוץ לסגל חודשיים קדימה. חוזז, פשיץ', טב"ח זו השלישייה עד שיוני יחזור.
  8. אם כמה שריקן היה חלש נגד סכנין, שלישיית קישור שלו יחד עם פרץ וגלזר זה הכי טוב שיש לנו כרגע. לעלות עם דן ביטון זה פחות שחקן, הבן אדם בקושי רץ ומפסיד בכל מאבק וזה שהוא מזכיר לי את שבחון בכלל מחרפן אותי. שיעלה מחליף וינסה לחזור לקצב מהספסל. מאמין שההתקפה תראה הרבה יותר טוב עם סבוריט וטב"ח בשמאל.
  9. חוזז חייב לפתוח הוא נראה הרבה יותר רעב ומוכן למשחק כזה מאלמוג. אם אני לא טועה הוא שיחקן פעמיים נגד חיפה עונה שעברה והיה טוב, גם בסבוב הראשון וגם בפליאוף. שנה שעברה הוכיח את עצמו בהזדמנויות שקיבל, השנה לא קיבל צ'אנס אמיתי.
  10. ק"ש היה 24 שעות אחרי שדוניס פוטר שאר המשחקים נראנו בול כמו מכבי של איביץ'. אפשר להתווכח על זה שצריכים להראות יותר טוב אבל עם העומס משחקים המטורף שהיה לנו, לא חושב שהוא יכל להוציא יותר טוב. בנתיים מוקדם לשפוט אותו, נראה בסוף העונה.
×
×
  • Create New...

הודעה חשובה

בשימוש אתר זה אתה מסכים לתנאים הללו תנאי השימוש.